sustanone, deca, clenbuterol, winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sustanone, deca, clenbuterol, winstrol

Hallo, Ik zou binnen een maandje met een kuurtje starten van 6 weken
    sustanone 100ml per week
    deca 100ml per week

haluwel ik aan het twijfelen ben aan de deca omdat deze veel vocht ophoud.. zou het niet beter zijn deze te vervangen door winstrol? ik dacht ook aan clenbuterol maar ik weet niet of dat veel effect zal hebben op de kuur

ik ben 24, 1m83 en 71 kilo, ik twijfel ook aan de hoeveelheid sustanone en deca aangezien jullie die hier tussen de 200-250ml houden...

graag jullie reactie hierop
    Groeten

100ml per week is 2500mg is errrrrgg veel..

als je deca test wilt doen hou het dan simpel en als volgd
    1-10 test enth 250mg
    1-9 deca 200mg

en anders als je voor winstrol gaat
    1-10 test enth 500mg
    1-4 winstrol 40mg

en een nakuur natuurlijk met nolvadex

Comment

oeps

sorry, mistypt, ik bedoel dus 100 mg i.p.v. ml....

Comment

Gezien je stats denk ik dat je nog een heleboel naturel kunt gainen, en je traint las ik net anderhalf jaar ongeveer. Zou eerst maar zorgen dat je voeding en training om mee te beginnen helemaal in orde is. Maar naturel moet je minimaal nog zeker wel 12 kg erbij kunnen trainen. Als je wilt gaan kuren moet je dat zelf weten natuurlijk. Maar lijkt mij niet echt verstandig

Comment

gaat je ook niet lukken next en eens met wicked

Comment

background info

ik let zowizo al op mijn voeding, ik train 5/7 en kom van 56kg anderhalfjaar geleden... deca en primo was trouwens mijn 1ste kuur 6 maand geleden... maar weinig aan overgehouden, weinig effect van de primo gehad... nog altijd overtuigt dat ik naturel zou blijven trainen??

Comment

Als je al weinig aan het kuurtje hebt overgehouden, zal er toch ergens iets niet kloppen kwa, training, voeding , rust lijkt me. Maar goede zaak als je van de 56 kg af komt naar de 71 kilo nu is absoluut netjes. Heb je wel een nakuur gedaan bij je vorige kuur dan?

Comment

nee, aangezien deca en primo een licht kuurtje is was het niet echt nodig volgens mijn leverancier, ik had het op internet ook opgezocht en bij deca en primo stond er nooit een nakuur bij.. toch niet die ik gezien had... bij sustanone en deca natuurlijk wel maar mijn vraag was dus gaat sustanone en deca niet teveel water ophouden en is het niet beter deca te vervangen door winstrol? of is clenbuterol tijdens de kuur een goede oplossing? EN is 100ml niet te weinig? ik wil ook niet groeien als een kool en dan striemen hebben.. liever iets minder maar mooier of heeft dat er niets mee te maken?

alvast bedankt!

Comment

en qua rust.. ik train 1u30 a 2uur op een dag en ga erna een uur gaan lopen... tijdens een kuur best niet doen??

Comment

bro zoek een betere source je zal ook veel te betalen als ik het zo zie en voeding training rust moeten veel bter..

Comment

je schema trekt op de zeik(cutmiddelen en bulkmiddelen tegelijk) en je haalt mg en ml door elkaar
                      Jij hebt nog veeeeeeeel in te lezen en te trainen eer je nog een kuurtje zet.
                      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Next View Post
                        ik let zowizo al op mijn voeding, ik train 5/7 en kom van 56kg anderhalfjaar geleden... deca en primo was trouwens mijn 1ste kuur 6 maand geleden... maar weinig aan overgehouden, weinig effect van de primo gehad... nog altijd overtuigt dat ik naturel zou blijven trainen??
                        Meer dan ooit overtuigd.
                        Er klopt van alles niet aan je training, voeding en kennis van anabolen, anders zou je naturel veel meer winst pakken, uit een kuur veel meer winst pakken én deze kunnen behouden en niet te vergeten, je zou niet met een dergelijk kuurvoorstel komen...

Dit is niet als aanval bedoeld maar gewoon een vaststelling van feiten, je doet echt het nodige niet goed en dan heeft kuren ook geen zin, zal meer schade aanrichten dan resultaten geven.
                        De beste tip is dan ook, zet deze kuur voorlopig helemaal uit je hoofd en ga terug naar de basis; training, rust en voeding dus.

Comment

Als ik het goed begrijp train je dus 1,5 en heb je 6 maanden geleden je eerste kuur gedaan?? Niet echt goed bezig dan..En tuurlijk houden deca en sus vocht vast maar dat verdwijnt weer naar de kuur. Weet je eigenlijk wel waar clen precies voor dient?

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X