hier mijn schema zo gaat i r uit zien, zit btw te denken om 1x pw te zetten ivm 1e kuur
Zo gaat i r uit zien :)
Collapse
X
-
Zo gaat i r uit zien :)
Last edited by onderhandelen; 11-04-2007, 23:45.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬Tags: Geen
-
ja punani was ik vergeten bij te zetten is test e en deca
test e 250 mg en deca 200 mg idd, zit ik te twijfelen om 1x pw te pakken zit nog te denken hoe m perfect te krijgen aangezien test e een halfleven van 5 dgn heeft
waarom dit ivm met 2e kuurLast edited by onderhandelen; 29-03-2007, 20:33.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
zkr niet voor t einde van t jaar (denk ik)
2e kuur na een halfjaar offLast edited by onderhandelen; 31-03-2007, 22:17.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by Testo View Post8 weken deca is vrij kort.
Ik zou er 10 weken deca van maken en 11 weken test.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Het voordeel is dat deca meer tijd heeft om lekker zijn ding te doen en overall voordeel is en blijft imo dat je lichaam meer tijd heeft om aan de nieuwe kilo's te wennen.Je zal meer vast weten te houden na je kuur.
Maakt vd rest niks uit of het je eerste of je 8e kuur is,bro.
Comment
-
ik zou een kickstart nemen, aangezien het een massakuur is 3-4 weken dbol op 30mg ofzo.
Verder zou ik deze kuur enkel in de winter nemen, je gaat pakken vocht aanzetten. Wil je niet dat iedereen weet dat je kuurt, zou ik er zeker arimidex bijnemen.the one and only tabata overlord
Comment
-
pukkels hahaha ben ik zrk gevoelig voorLast edited by onderhandelen; 31-03-2007, 22:17.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postik zou een kickstart nemen, aangezien het een massakuur is 3-4 weken dbol op 30mg ofzo.
Verder zou ik deze kuur enkel in de winter nemen, je gaat pakken vocht aanzetten. Wil je niet dat iedereen weet dat je kuurt, zou ik er zeker arimidex bijnemen.
d bol is niet aan mij besteed en gaat r om dat ik me lekker voel in mn vel dat is voor mij t belangrijkst met of zonder kuur, boeit me niet als mensen weten dat ik kuur▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...13 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment