Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ziek geworden alles kwijt verrot lichaam
te vroeg begonnen
mensen die de gear eenmaal in huis hebben kunnen de verlijding niet weerstaan
ze beginnen met oohh tis pas voor over een jaar of 2 dan wordt het een jaar enz enz
als je 2de kuur de zelfde spullen bevat als je eerdere dan moet je meer nemen om te gainen.
niet waar, hij zal nog altijd goed gainen met zelfs dezelfde doseringen als hij lang genoeg wacht tot zijn receptoren verfrist zijn... Het "meer meer MEER" geld enkel voor mensen boven hun natuurlijke max.
ligt r aan been welk middel, frequentie, hoeveelheid en hoe je lichaam reag. zegmaar
Deca bijv kan zelfs tot 1 jaar duren
test 5 mnden heb ik gehoord/ glezen
ff een voorbeeld animalpower voelde zn test prod. binnen een maand trugkomen 100% trug was i niet maar was wel op gang gekomen.
ik weet van big cat dat bij een middelmatige kuur van 12 weken(zonder 19nor) na 50 alles terug compleet herstelt was, van de htpa as tot de test enz. Met nakuur uiteraard. Na mn kuur van 4 weken hoop ik dat alles na 15-20 dagen terug in orde is.
Jij hebt het op de detectietijden
Receptorverfrissing kan inderdaad wel een tijdje duren, ik zou niet weten hoelang. Bij 1a2 kuurtjes per jaar zal dat best meevallen.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment