Zo gaat i r uit zien :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by been View Post
    kickstart met test prop zou toch ook nog kunnen merk je de eerste weken ook nog iets
    Vette shit Been thnx voor je tip ga ik zkr toepassen 2e kuur
    ff voorde goede orde test prop tot dat test e gaat werken daarna mag je van test prop af toch??
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

jep
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
        Vette shit Been thnx voor je tip ga ik zkr toepassen 2e kuur
        ff voorde goede orde test prop tot dat test e gaat werken daarna mag je van test prop af toch??

Zou kunnen maar het wordt dan wss ingewikkelder dan je wil dus dan kan je beter voor sustanon kiezen imo.

Comment

Originally posted by Testo View Post
          Zou kunnen maar het wordt dan wss ingewikkelder dan je wil dus dan kan je beter voor sustanon kiezen imo.
          hahah nice jullie gaan hard

THNXXXX
          We like it

Comment

Zijn allemaal prima tips, al hadden er waarschijnlijk een aantal heel anders uit de bus gekomen als je trainingservaring erbij had gestaan...
            Was een maand of twee inmiddels geloof ik?

Ik vind het zoals je weet bezopen en vreselijk kortzichtig om überhaupt zo snel aan een kuur te beginnen, als je het dan toch doet vind ik het onzinnig om het allemaal zo ingewikkeld te maken.
            Test only is eigenlijk al te veel laat staan de rest van alle genoemde opties.

Comment

@Zijn allemaal prima tips, al hadden er waarschijnlijk een aantal heel anders uit de bus gekomen als je trainingservaring erbij had gestaan...

Tips zijn perfect op maat gesneden HQ en stof om over na te denken zo hoort t "kwaliteit" ipv te zeggen ik vindt niet dat .... of .... noncence om mensen niet te informeren wat de beste opties zijn of je moet iemand hebben die echt hersenloos te werk ziet gaan bijv niet weten wat de gevaren zijn, dat t medicijnen zijn, of met ziekenlijke dosseringen aankomen dan wordt t een ander verhaal. Mijn besluit staat vast weet precies waarom ik as ga gebruiken en waneer

@Was een maand of twee inmiddels geloof ik?
              Bent ff die anderhalf jaar vergeten oke welisswaar 2 jaar off

@Ik vind het zoals je weet bezopen en vreselijk kortzichtig om überhaupt zo snel aan een kuur te beginnen
              Zo snel ??? welke tijd staat r voor kom op heb hier mensen weggebonjourd zien worden die zelfs 5 jr trainden, met de mededeling train nog een paar jaar verder

@als je het dan toch doet vind ik het onzinnig om het allemaal zo ingewikkeld te maken
              Zo ingewikkeld is t niet en ja als je dan toch gaat doen vindt ik dat je rekening moet houden met halfwaarde tijd ed Goed doen of Niet doen, daarom zijn deze tip's HQ.

@ Test only is eigenlijk al te veel laat staan de rest van alle genoemde opties
              Ik ga voor test e en deca zoals testo meld 9 wkn deca en 10 test
              Last edited by onderhandelen; 01-04-2007, 15:46.
              We like it

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
                Zijn allemaal prima tips, al hadden er waarschijnlijk een aantal heel anders uit de bus gekomen als je trainingservaring erbij had gestaan...

Ik vind het zoals je weet bezopen en vreselijk kortzichtig om überhaupt zo snel aan een kuur te beginnen, als je het dan toch doet vind ik het onzinnig om het allemaal zo ingewikkeld te maken.
                Test only is eigenlijk al te veel laat staan de rest van alle genoemde opties.
                Dit is een opendeur discussie mogenlijk waar je u tegen gaat zeggen, dit heeft niets inhoudenlijks met kuurschema te maken, daarom zijn die tips goed die vullen aan wat ik over het hoofd heb gezien of over na kan denken.
                Waneer men er klaar voor is of men nou 10jr, 5jr of 1 jr traint volgens mn ARTS NOOIT
                Last edited by onderhandelen; 01-04-2007, 15:53.
                We like it

Comment

Jij hebt jouw mening, ik de mijne. Ga er verder niet meer met je over in discussie die tijd is geweest, is toch zinloos.
                  Was meer om de rest even te herinneren aan je 'trainingservaring', dat soort informatie hoort er namelijk wel bij als je wilt dat mensen je informeren over 'de beste opties' zoals je ze noemt. Beste opties zijn per geval verschillend, wat voor de ene goed is hoeft dat voor de ander helemaal niet te zijn. Daarom is volledige info zo belangrijk als je tenminste werkelijk op maat gesneden adviezen wilt krijgen.

Comment

dit is een normale beginners cycle ben kuurschema aan het opmaken. (dit hoort bij research en optimalisatie)

Alsof ze iets anders hadden moetten antw. op kuurschema??? die is perfect op wat aanvullinkjes na. Ze hebben perfect geantw. zoals t hoort.Bedoel test e 100 mg vollstaat niet hoe je t wend of keert, dan maar nog te zwijgen over de halfwaardetijd en stacken.

Was meer om de rest even te herinneren aan je 'trainingservaring'
                    Kom op iedereen weet dit nog erger, t staat bij mn voorstel topic

Ben benieuwd naar wat jij vindt dat ik nog aan kan passen aan kuurschema
                    Last edited by onderhandelen; 02-04-2007, 11:17.
                    We like it

Comment

Originally posted by Testo View Post
                      susta hmmm daar moet ik ff hard over na denken pff

testosteronpropionaat, 20 mg
                      40 mg testosteronfenylpropionaat en 40 mg testosteronisohexanoaat per ml

dit is vet komt precies uit met prikken 2x in de week samen met enthantate

Heeft ook een halfleven van 4a5 dagen nice
                      slim had je goed gezien Testo
                      Last edited by onderhandelen; 03-04-2007, 00:14.
                      We like it

Comment

heeft ie van mij. testo is niet zo slim, snappie
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce View Post
                          heeft ie van mij. testo is niet zo slim, snappie

ff off topic
                          Waar is je avatar Bruce????
                          Mr. Symmetry
                          Bananeman enz ook al een lang tijd niet meer zien posten
                          Last edited by onderhandelen; 03-04-2007, 18:34.
                          We like it

Comment

Originally posted by Shannasse View Post

Oeps...dat wist ik dus niet nee..

2 maanden is echt veel te weinig,kerel.

Waarom al zo snel aan a.s denken?

Comment

nee man zo snel gaan ze r niet in kom op heb ze wel ingeslagen liggen gwoon in de kast exp.dat. is tot 2011 we hebben nog alle tijd.
                              Last edited by onderhandelen; 07-04-2007, 13:05.
                              We like it

Comment

Ervaring maakt de man
                                Last edited by onderhandelen; 07-04-2007, 13:06.
                                We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X