mijn 1e kuurtje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn 1e kuurtje

hey, ik ben Ronnie 27 jaartje oud .
    werk bij de landmacht en doe dus veel an sporten...
    dat wil zeggen 2 voetbal trainingen en 1 wedstrijd op 2e klasse
    6 uur sporten van de baas
    5 keer een uurtje krachttraining voor me zelf.
    dit doe ik nu al zo.n 4 jaartjes.
    ik zit nu te denken om een kuurtje te nemen...
    kijken hoe dat uitwerkt
    eencollega heeft mij geadviseerd om een 1e kuurtje te beginnen met
    8ml winstrol
    8ml sustanol
    100 tab diannebol.

is dit wel verstandig?
    ik hoop dat iemand mij daar duidelijkheid over kan geven..
    en waar kan ik dat spul kopen?voor een goeie prijs dan?
    groeten Ronnie

als je de regels leest....... dan weet je dat er teveel vragen in je post staan. zou de vragen over prijs en waar je het kan kopen ff schrappen.
    winstrol moetje om de dag zetten, dus dat is bullshit. sustanon moet je om de drie dagen zetten,dus 8 weken kuurtje heb je te kort.
    dianabol moet je niet samen met winstrol gebruiken. ene is voor massa , andere meer voor kracht/droog.

doe 10 weken testosteron enanthaat (kan evt. eens per week geinjecteerd) met winstrol (eod) (als je winstrol tabletten neemt 40mg per dag) 6 weken

of als je voor massa gaat: 10 weken sustanon, 2x per week een ml(van 250mg/ml); 8 weken deca, 1 ml per week (van 200mg/ml)
    dboll gelijk erbij vind ikzelf teveel. maar als je perse wil: eerste 4 weken 30mg per dag.

nakuren met nolvadex of clomid. advies van je collega is amateuristisch, dom en ondoordacht.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

allereerst, voor je zelfs ook maar producten kiest, moet je voor jezelf beslissen

Wat wil ik met dit kuurtje doen?

- wil ik gewicht en vooral veel vet kwijt en een pak droger uit de kuur komen?
      - wil ik enkel droge massa bijnemen met desnoods een kleine daling in vet%?
      - wil ik gewoon brute massa en zo veel mogelijk bijkomen? Vet,vocht of spier maakt niet uit, ik wil breed worden, zo vlug mogelijk.
      - wil ik gewoon een pak kracht bijpakken, eventueel zonder massa, met gewichtsdaling of met zoveel mogelijk massa.

Al deze doelen vallen of staan met een voedingsschema.

Daarna kun je pas bijpassende middelen kiezen. Dianabol en winstrol horen niet in eenzelfde kuur.
      Last edited by Genjuro; 14-04-2007, 19:30.
      the one and only tabata overlord

Comment

Dit topic word gesloten i.v.m. het direct vragen naar prijzen en suppliers..

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X