Eerste serieuze kuur Stromba-Deca-Sus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste serieuze kuur Stromba-Deca-Sus

Hello guys,

Ik train nu 2 jaar.

Voordat ik begon met trainen woog ik 57kg, inmiddels ben ik destijds op 8mnd tijd 15kg bijgekomen door fatsoenlijk te trainen en een strikt eetschema van gains etc...
    inmiddels weeg ik 78kg. Mijn doel is om dan ook rond de 85-90kg te wegen.

Het laatste half jaar ben ik door intensieve training niet meer echt voorruit gegaan en ben dan ook sinds afgelopen zaterdag begonnen met kuren.

De kuur gaat 12 weken duren, en verdeeld over die weken ga ik gebruik maken van 30 injects stromba, 6 tot 8 deca's en Sustanon.

Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met de eerste injectie stromba 1ml.
    Dinsdag krijg ik 3ml deca en vrijdag weer de stromba.

Verder is me verteld dat ik mijn trainingschema moet gaan aanpassen.

Momenteel train ik op:
    Maandag: Borst en triceps á 60min daarna cardio in de vorm van fietsen 15m.
    Dinsdag: Schouders en biceps á 60min daarna wederom cardio.
    Woensdag:Rust
    Donderdag: Rug,benen,buik a'60min daarna wederom cardio.
    Vrijdag: Borst en triceps á 60min daarna cardio

Ik zou mijn trainingschema moeten aanpassen en op 1 dag mijn hele boven lichaam trainen door van elke spiergroep niet meer dan 2 oefeningen te doen.

Iemand ervaring met zo'n kuur? resultaten? en nog tips over het trainingschema?

Thnx alvast

als je veel massa wilt pakken, laat die cardio dan maar staan.

Stanozolol in een deca-kuurtje is weer zoon "ik weet niet juist wat ik wil"-kuurtje. Pak dan of dianabol en deca als je voor veel massa gaat of trenbolone en stanozolol/masteron als je voor droge massa gaat.

Kuur voor massa of pak een cutcuur, een mengeling is vrijwel altijd er niet alles uithalen.

Trouwens zie ik niet hoe je met stanozolol 12 weken gaat kuren met 30ml, zeker als je er nu al mee begint. Stanozolol is op waterbasis dus elke dag of op zn minst elke andere dag zijn noodzakelijk. Nog een nadeel is dat ze apart moeten gezet worden.
    Last edited by Genjuro; 16-04-2007, 16:25.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      als je veel massa wilt pakken, laat die cardio dan maar staan.

Stanozolol in een deca-kuurtje is weer zoon "ik weet niet juist wat ik wil"-kuurtje. Pak dan of dianabol en deca als je voor veel massa gaat of trenbolone en stanozolol/masteron als je voor droge massa gaat.

Kuur voor massa of pak een cutcuur, een mengeling is vrijwel altijd er niet alles uithalen.

Trouwens zie ik niet hoe je met stanozolol 12 weken gaat kuren met 30ml, zeker als je er nu al mee begint. Stanozolol is op waterbasis dus elke dag of op zn minst elke andere dag zijn noodzakelijk. Nog een nadeel is dat ze apart moeten gezet worden.
      Ik ga 8 weken kuren met Stanozolol en daarna alleen maar over op deca met Sus.

Maar je geeft aan dus om Stanozolol om de dag te pakken?
      Maakt dit niet uit dan om ik pas begonnen ben, en eerst moet opbouwen?

Thnx,

Comment

Originally posted by Ramon84 View Post
        Ik ga 8 weken kuren met Stanozolol en daarna alleen maar over op deca met Sus.

Maar je geeft aan dus om Stanozolol om de dag te pakken?
        Maakt dit niet uit dan om ik pas begonnen ben, en eerst moet opbouwen?

Thnx,
        uh kerel, je kuurt in een stack, niet apart, wat is het nut en doel van je kuur? Heb je ooit naar informatie gezocht? Wie heeft je ooit dit kuurtje aangeraden? Zeg dat hij absoluut geen ene bal van as kent. Weet jij uberhaupt wat die middelen doen die je injecteert?

Stanozolol heeft geen ester en de actieve stof is compleet uit je bloed na 48 uur. Je moet dus voor een degelijke stabiele kuur te hebben elke dag injecteren, de hoofdreden waarom veel mensen tabs verkiezen boven winny depot. Heb je nog maar 1 keer geinjecteerd in een week? Dat gaat noppes uithalen buiten je htpa-as en je testosteronaanmaak wat platdrukken.

Je kuurt met alles tesamen, je doet niet eerst winny, en schakelt dan over naar een andere kuur. Dat slaagt absoluut op niks, je aanslag op je lichaam zal enorm zijn omdat je cholesterolwaarden maanden naar de kloten zullen zijn, je testosteron en libido gaat maanden onderdrukt zijn, en voor wat? Die minimale gains? Hoe lang wil je kuren met die spullen?

Aangezien je al bezig bent zal ik snel een klein schematje maken voor je, want je heb het met spoed nodig. Laat die sustanon en deca liggen voor een andere doordachte kuur.

dag 1 tot 30, 1ml(50mg) stanozolol depot per dag.

Ik hoop dat je weet hoe je moet injecteren, desnoods kun je ook gewoon 1 ml drinken, stanozolol inject verschillen noppes met de tabs, ze zijn gewoon tabs opgelost in water zeg maar.(opgelost is het goede woord niet, wat ze lossen niet op en blijven vanonder in de vail als bezinksel liggen, daarom dat je moet schudden voor gebruik)

Opbouwen en afbouwen is zogenaamde "sportschoolwijsheid" en heeft absoluut geen nut.

Persoonlijk zou ik direct stoppen, nakuren(als je uberhaupt al weet wat dat is), en eerst jezelf goed informeren voor je een volgende kuur begint. Je gaat je lichaam ernstige schade toebrengen voor absoluut niks winst.
        Last edited by Genjuro; 17-04-2007, 09:10.

Comment

whahahaahaha

Comment

Je hebt zeer goede adviezen gehad van Genjuro, met name de laatste!!
            Zou er dan ook zeker wat mee doen als ik jou was...

Comment

Nja ik heb de kuur van iemand zo voorgeschreven gekregen!

Ik ben de hele dag zowat op pad geweest naar wat mensen die er naar mijn wete wat kijk op hebben en ben tot de volgende conclusie gekomen om te kuren:

Ik krijg nu vandaag dan weer n inject en daarna om de dag, ik pak de deca met de sus er gewoon tussendoor dus als goed is vandaag de stromba en de deca en daarna om de dag de stromba en om de 3 dagen de deca/sus....

Is dit een juist manier van gebruik dan?:d

Gr en thnx vast voor t advies

Comment

deca om de 3 dagn, deca heeft een halfwaarde tijd van 14 dagn maw 1x pw volstaat

en wat betreft je training, dat moet je zelf uitmaken dude jij kent je lichaam weet precies waar je hard op gaat. Tis zelfs oke om 2 tot 3 wkn niet te trainen
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

sus om de drie dagen, de deca om de week
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ok thnx voor de info...

Ja ik denk dat ik gewoon mn trainingschema beetje aanpas, niet te veel waardoor ik toch mn spieren elke keer op een andere manier belast.

Heb nu van alles wat gehad, maar ik heb sinds maandag echt last van ja hoe zeg je t....suf in het hoofd...mega snel moe, beetje hoofdpijn en sneller dunnere ontlasting....en beetje misselijkheid.

Is dit normaal??

Comment

sjah... zware medicijnen hebben eenmaal bijwerkingen
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

haha dat snap ik...maarre blijft dit gedurende 12 weken zo of komt dit mede doordat mn hele hormoon huishouding in de knoei ligt?

Heb ook totaal geen zin in training enzow:s

Nja morgen even naar de dokter de bloeddruk laten opmeten, wellicht dat deze niet deugt, i.v.m miss de sus, die staat int algemeen bekend voor hogere bloeddruk..

Comment

sus zou ik me minder zorgen om maken, stanozolol heeft als eigenschap dat het je bloeddruk in de lucht kan doen schieten. Ik had in mn winny kuur er geen last van en mn bloeddruk was compleet normaal toen ik die door de dokter heb laten meten toen ik griep had.

Kan een allergische reactie zijn, maar volgens mij ben je gewoon wat ziek. Of een infectie door niet steriel te injecteren.

Comment

hoe oud ben je eigenlijk ?
                            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X