Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wil graag een kuurtje doen, maar val al flauw als ik een naald zie. Wil de dianabol tabletten gaan slikken.
Iemand ervaring mee?
Hoeveel per keer en hoelang etc
Heb hem gevonden.
Ben 1.94 90 kilo
train 3 jaar maar nu een jaar niet getraint ben 2 weken geleden weer begonnen.
Wil alleen maar dianabol, niets erbij.
Volgens mij is die dianabol voor 6 weken al te duur ? Hoeveel?
E nis nakuren echt nodig?
Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 08 2003,16:58)]Heb hem gevonden.
Ben 1.94 90 kilo
train 3 jaar maar nu een jaar niet getraint ben 2 weken geleden weer begonnen.
Wil alleen maar dianabol, niets erbij.
Volgens mij is die dianabol voor 6 weken al te duur ? Hoeveel?
E nis nakuren echt nodig?
Ik zal je niet veroordelen, jaapio, maar zorg dat je basis eerst weer in orde is, ben ik ook mee bezig, voor 6 weken dboll zoals ik hem bedoelt heb, betaal je plm:
2 x dboll (a 100 stuks), 2 x doosjes clomid, 1 doosje nolvadex, alles bij mekaar zo'n 140-150 pleuro.
Jup nakuren is nodig, en op en afbouwen ook, ook al zeggen sommige van niet aangaande op/afbouwen.
Prijs valt mee alleen al die middellen tegelijk innemen staat me tegen.
Die bedragen betaal je ook voor een paar potten voedingssupplementen.
Ik snap dat ik mijn trainingsbasis weer goed moet hebben voor dat ik gebruiken ga. Ben ik ook van plan denk dat het over een half jaar wel tijd is om met as te beginnen. Het liefts zou ik ze niet nemen en het op sportvoeding doen, alleen daar groei je niet zo snel van.
Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 08 2003,17:18)]Als mensen over dbol praten is dat dan dianobol of
deca durabolin
Jaapio, nee, ik heb nog geen kuur gedaan, eerst de basis weer op orde brengen, adviseer je wel er eerst veel over te lezen, zijn geen tikkels. Ga eerst weer eens natural trainen en na een half tot een jaartje aan keen kuur denken.
Deca is een inject en dus heel wat anders
Als je voor de eerste keer d-boll gaat gebruiken zou ik opbouwen om te kijken hoe je er op reageert. Afbouwen is zinloos.
Zou op ongeveer 30 mg per dag gaan zitten.
Nakuren met nolvadex is het handigste omdat je dit dan meteen bij de hand hebt als je last krijgt van gyno wat ik betwijfel overigens. 6 weken is overigens prima, meteen beginnen met nakuren.
Zou voordat ik begon wel eerst weer minimaal een half jaar maximaal trainen voor het beste resultaat.
jaapio, onze brintaman, als je het verschil niet weet tussen dianabol en deca durabolin, denk ik dat je eerst maar es heeeeeel veel moet lezen over as, het gebruik ervan, de doses, de bijwerkingen, etc. Je weet veel te weinig over dit soort middelen. ik heb het gevoel dat je er een paar keer over gehoord/ gelezen hebt, maar niet weet wat het is.
bezint eer ge begint!! (hiermee bedoel ik niet dat je er niet aan moet beginnen)
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment