Dianabol

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dianabol

Wil graag een kuurtje doen, maar val al flauw als ik een naald zie. Wil de dianabol tabletten gaan slikken.
    Iemand ervaring mee?
    Hoeveel per keer en hoelang etc

Jaapio, kom eens ff met je stats, hoe lang je traint etc, en zoek ff, is al een thread over, die ik gestart heb.

Grtz

Comment

Heb hem gevonden.
      Ben 1.94 90 kilo
      train 3 jaar maar nu een jaar niet getraint ben 2 weken geleden weer begonnen.
      Wil alleen maar dianabol, niets erbij.
      Volgens mij is die dianabol voor 6 weken al te duur ? Hoeveel?
      E nis nakuren echt nodig?

Comment

Trouwens heb jij je kuur met dianobol al gehad dat heb ik niet gelezen

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 08 2003,16:58)]Heb hem gevonden.
          Ben 1.94     90 kilo
          train 3 jaar maar nu een jaar niet getraint ben 2 weken geleden weer begonnen.
          Wil alleen maar dianabol, niets erbij.
          Volgens mij is die dianabol voor 6 weken al te duur ? Hoeveel?
          E nis nakuren echt nodig?
          Ik zal je niet veroordelen, jaapio, maar zorg dat je basis eerst weer in orde is, ben ik ook mee bezig, voor 6 weken dboll zoals ik hem bedoelt heb, betaal je plm:

2 x dboll (a 100 stuks), 2 x doosjes clomid, 1 doosje nolvadex, alles bij mekaar zo'n 140-150 pleuro.

Jup nakuren is nodig, en op en afbouwen ook, ook al zeggen sommige van niet aangaande op/afbouwen.

Grtz

Comment

Prijs valt mee alleen al die middellen tegelijk innemen staat me tegen.
            Die bedragen betaal je ook voor een paar potten voedingssupplementen.
            Ik snap dat ik mijn trainingsbasis weer goed moet hebben voor dat ik gebruiken ga. Ben ik ook van plan denk dat het over een half jaar wel tijd is om met as te beginnen. Het liefts zou ik ze niet nemen en het op sportvoeding doen, alleen daar groei je niet zo snel van.

Comment

Als mensen over dbol praten is dat dan dianobol of
              deca durabolin

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 08 2003,17:18)]Als mensen over dbol praten is dat dan dianobol of
                deca durabolin
                Jaapio, nee, ik heb nog geen kuur gedaan, eerst de basis weer op orde brengen, adviseer je wel er eerst veel over te lezen, zijn geen tikkels. Ga eerst weer eens natural trainen en na een half tot een jaartje aan keen kuur denken.

Grtz
                Ps: dboll is dianabol

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 08 2003,17:18)]Als mensen over dbol praten is dat dan dianobol of
                  deca durabolin
                  dianabol

Comment

Deca is een inject en dus heel wat anders
                    Als je voor de eerste keer d-boll gaat gebruiken zou ik opbouwen om te kijken hoe je er op reageert. Afbouwen is zinloos.
                    Zou op ongeveer 30 mg per dag gaan zitten.
                    Nakuren met nolvadex is het handigste omdat je dit dan meteen bij de hand hebt als je last krijgt van gyno wat ik betwijfel overigens. 6 weken is overigens prima, meteen beginnen met nakuren.

Zou voordat ik begon wel eerst weer minimaal een half jaar maximaal trainen voor het beste resultaat.

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

yep

Comment

IK zou Brinta nemen

Groeten JAN

Comment

Haha
                          elke dag +- 100 gram verdeeld over 2 maaltijden

Comment

jaapio, onze brintaman, als je het verschil niet weet tussen dianabol en deca durabolin, denk ik dat je eerst maar es heeeeeel veel moet lezen over as, het gebruik ervan, de doses, de bijwerkingen, etc. Je weet veel te weinig over dit soort middelen. ik heb het gevoel dat je er een paar keer over gehoord/ gelezen hebt, maar niet weet wat het is.
                            bezint eer ge begint!! (hiermee bedoel ik niet dat je er niet aan moet beginnen)

groeten, bruce
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ben druk aan het lezen, bruce, maar denk dat ik het eerst nog even naturel doe wel zo veilig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X