Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 09 2003,21:28)]Ben druk aan het lezen, bruce, maar denk dat ik het eerst nog even naturel doe wel zo veilig
Jaapio, neem gewoon de tijd, ben ook al een x aantal maanden aan het lezen, een huis moet een goede fundering hebben anders stort het naar verloop van tijd in!
Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 09 2003,21:28)]Ben druk aan het lezen, bruce, maar denk dat ik het eerst nog even naturel doe wel zo veilig
Goed idee hoor Jaapio, valt sowieso naturel nog genoeg te behalen denk ik.
En dan heb je tenminste ook nog wat achter de hand voor het geval je stilvalt hè...
Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 08 2003,16:58)]Heb hem gevonden.
Ben 1.94 Â Â 90 kilo
train 3 jaar maar nu een jaar niet getraint ben 2 weken geleden weer begonnen.
Wil alleen maar dianabol, niets erbij.
Volgens mij is die dianabol voor 6 weken al te duur ? Hoeveel?
E nis nakuren echt nodig?
Ik zal je niet veroordelen, jaapio, maar zorg dat je basis eerst weer in orde is, ben ik ook mee bezig, voor 6 weken dboll zoals ik hem bedoelt heb, betaal je plm:
2 x dboll (a 100 stuks), 2 x doosjes clomid, 1 doosje nolvadex, alles bij mekaar zo'n 140-150 pleuro.
Jup nakuren is nodig, en op en afbouwen ook, ook al zeggen sommige van niet aangaande op/afbouwen.
Ben 1.94 Â Â 90 kilo
Ik zal je niet veroordelen, jaapio, maar zorg dat je basis eerst weer in orde is, ben ik ook mee bezig, voor 6 weken dboll zoals ik hem bedoelt heb, betaal je plm:
2 x dboll (a 100 stuks), 2 x doosjes clomid, 1 doosje nolvadex, alles bij mekaar zo'n 140-150 pleuro.
Jup nakuren is nodig, en op en afbouwen ook, ook al zeggen sommige van niet aangaande op/afbouwen.
Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 09 2003,22:23)]Heren vecht de rest van de prijzenoorlog ff uit via pm
Greets...
Je hebt gelijk Cur. Stom dat ik deze discussie op gang heb gebracht. Even voor de duidelijkheid ik ben geen handelaar en ga ook niet bemiddelen, dus over dit onderwerp beantwoord ik geen PM.
Citaat[/b] (bruce @ Jun. 09 2003,20:53)]jaapio, onze brintaman, als je het verschil niet weet tussen dianabol en deca durabolin, denk ik dat je eerst maar es heeeeeel veel moet lezen over as, het gebruik ervan, de doses, de bijwerkingen, etc. Je weet veel te weinig over dit soort middelen. ik heb het gevoel dat je er een paar keer over gehoord/ gelezen hebt, maar niet weet wat het is.
bezint eer ge begint!! (hiermee bedoel ik niet dat je er niet aan moet beginnen)
groeten, bruce
Bruce: jou antwoord is het enige juiste antwoord voor jaapio.
Jappio: Ik heb ook wel eens een dbol only kuur gedaan, om eerlijk te zijn zonde van je geld. En ja ik heb ook nakuur met clomid gedaan. Als je ooit AS wilt gebruiken dan ontkom je toch echt niet aan injecteren. Als je dat niet kan/durft/wilt/etc en je niemand hebt om je te helpen, dan zou ik persoonlijk gewoon naturel blijven.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Ben 1.94 Â Â 90 kilo
Grtz
dbol hoef je niet tapperen..5mg legt je test al plat dus heeft het geen enkele zin.
Ben 1.94 Â Â 90 kilo
Grtz
dbol hoef je niet tapperen..5mg legt je test al plat dus heeft het geen enkele zin.
Tis meer als het je 1e kuurtje is, om eraan te gewennen alvorens meteen 40 mg in je mik te douwen.
zal ik dan es wat vervelends zeggen?
dboll als eerste kuur is helemaal een afrader.
het is een sterk androgeen anabool met veel neven effecten.
veel gevorderde bbuilders raden het zelfs af voor de recreatieve bbuilder. dus laat staan als eerste kuur!!!
Citaat[/b] (bruce @ Jun. 12 2003,16:34)]zal ik dan es wat vervelends zeggen?
dboll als eerste kuur is helemaal een afrader.
het is een sterk androgeen anabool met veel neven effecten.
veel gevorderde bbuilders raden het zelfs af voor de recreatieve bbuilder. dus laat staan als eerste kuur!!!
hugh ik heb gesproken
Maar voor de prik-fobieen, kom er wel overheen, die gewoon wil weten hoe een aas aanvoelt is het wel een goede start, ik zou het liefst de eerste kuur sust/deca 500 + 500 doen, maar heb de oral spullekes al in huis. Ik ga ook laag in de doseringen aangezien ik op alles reageer. Maar idd waarschijnlijk niet de beste keuze. Als ik de keus had, zou ik primo tabs nemen, maar die zijn niet meer te kriijgen!
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment