vraagje i.v.m. kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje i.v.m. kuur

Hey Gasten,

Ik zit met een vraag en daar zal vast wel een antwoord op zijn.
    Ik loop er al een tijdje over te denken om een kuurtje te nemen, ben hier en daar wel aan het lezen voordat ik zomaar wat ga nemen.
    Maar nu lees ik ook over side effects: haaruitval,vergrote prostaat,lichaamsbeharing,kleinere ballen en lever toxic, nu dit laatste daar heb ik nu ff eerst een vraag over ik heb in het verleden tijdens het stappen geregeld een Xtc pil genomen daar dacht ik niet echt verder bij na maar is het nemen van orale As nou gevaarlijker voor je lichaam(lever) of is dit te vergelijken met bijv een Xtc pil.
    En zijn die sideeffects blijvend of groeit je hoofdhaar weer aan en in hoevele neemt 't af en je prostaat en de rest zeg maar blijft dit of is het tijdelijk mits je waarschijnlijk een nakuur neemt.

De kuur ziet er als volgt uit:

6 weken
    125mg test propionaat om de dag
    125mg masteron dipropionaat om de dag
    40mg winstrol tabs elke dag
    50-75mcg t3 elke dag

3 weken 20mg nolvadex, beginnen 3 dagen na de laatste injectie.

Hier heeft "iemand" mij mee geholpen hoor( zeg ik eerlijk) en ik wil gewoon toch 't een en ander weten voordat.... ik ben toch vrij groen op dit gebied en wil gewoon de voordelen en de nadelen ervan weten.

Graag lees ik jullie reacties

Groetjes

Saen,

Vertel eens iets over je dieet en stats, aantal jaar training etc. De kuur beneden is in mijn optiek te zwaar om het water te testen. Test entan met wat dbol licht gedoseerd zou je een aardig idee geven hoe je op de as reageert.

De bijwerkingen zijn er, en ja oraal toedienen is slechter dan intramusculair.

Afhankelijk van je voorgeschiedenis kan je besluiten om te gaan kuren.

Echter een goede basis is wel vereist (min. 2 jaar trainen). Het zijn hulpmiddelen die goed werken, mits je de spelregels kent. Geef jezelf de kans om er de komende maand, twee maanden alles over te lezen. Daarna kan je een weloverwogen keuze maken. Vraag daarna om advies, iedereen zal bereid zijn om je bij te staan.

Grtz

Comment

Hey Riki,

Ik zal 't nog ff een keer tikken het staat al her en der hoor maar mijn stats:

Ik train nu ruim een jaar of 8 eerst rustig begonnen maar steeds vaker, de laatste jaren train ik zo goed als 5 keer in de week ik doe krachttraining,kickboksen,bodypump daarnaast ook wel cardio maar minder.

Ik ben 29 weeg 82 kg Bf is nu 18/19% ik hou erg snel vocht vast en wil gewoon droger worden maar dit gaat toch behoorlijk moeilijk heb al vaker meerdere eetschema's geprobeerd in combi met supplementen maar om nou te zeggen dat ik er echt blij van werd ja ff.en het is ook nog eens rete duur.
      Dus ja dan ga je toch denken zal ik eens een kuurtje gaan nemen, ik heb in het verleden al eens primo/deca genomen maar ik was net een waterbalon dat wil ik dus absoluut niet meer.

nog meer weten dan hoor ik 't wel voedings schema staat hier ook, ben er nog mee bezig deze was niet duidelijk las ik.

Comment

Saen,

Om te zakken in je vet% zou ik hoog in de eiwitten gaan zitten. En plm 25% onder basiscalories inzetten. Middelmatig vet en geen koolhydraten. Dit zes dagen achter elkaar en dan 1 dag cheaten met 1 hele zware eet alles in het zicht maaltijd. Doe het voor 6-8 weken. Als ondersteuning pak je anavar voor 6 weken a 40 mg/dag en clen, opbouwend van 20 mcg tot 100 mcg, twee weken op en af. Dus twee clen cycli in de 8 weken. Je zou dan je spiermassa moeten kunnen behouden en plm 10% in je vet% kunnen zakken. Let wel, geen koolhydraten houdt wel in dat je niet volstaat en je soms wat slap voelt. Maar het resultaat is er wel. Succes. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Nakuren met nolvadex, eerste twee 40 mg/dag, dan 2 weken 20 mg/dag.

Grtz

Comment

vind het voor je eerste maal een behoorlijk zwaar kuurtje. Zou het kalmer aan doen om te zien hoe je op wat reageert.
          Wat betreft de sides; je hebt al "eens" een xtc pilletje genomen zeg je. Tja dat koop je niet in de apotheker en daar is voor zover ik weet dus ook geen bijsluiter bij. Moest dat wel het geval zijn en je zou dat lezen, dan denk ik niet da je nog zin hebt om een pilletje te nemen!
          Op elke bijsluiter staan de neveneffecten, als je die altijd leest dan neem je nooit of te nimmer nog een medicijn. Natuurlijk is de Ă©Ă©n wel wat nefaster dan de andere, begrijp me ni verkeerd.
          Kuren is en bijft ongezond, zeker bij slecht gebruik en lange termijn. Maar wat betreft die sides, als je het "goed" doet en slechts Ă©Ă©nmaal (wat bijna nooit gebeurd) zou ik me persoonlijk niet zo veel zorgen maken. Elke weekend drinken en/of roken en eventueel nog wat drugs erbij is ook niet bevorderlijk voor je gezondheid.
          Nakuren met nolva 3DAGEN na laatste injectie??

Comment

mja, waarom 3 dagen..

en denk persoonlijk ook wel dat elke dag injecties toegediend te krijgen beetje te zwaar is als eerste kuur.

Comment

na een prop/diprop ester is het best 3-4 dagen te wachten met nolvadex. Nolva heeft weinig effect op je eigen testproductie of htpa-herstel als er nog genoeg exogene as in je bloed zitten.

wil je snoeien in zwaarte van je kuur, zet je prop op 150mg per week en laat de winny vallen. Masteron onder de 400 zetten zou ik niet doen, dat is echt de minimumdosering voor goede resultaten. Niet vergeten dat de kuur maar 6 weken duurt dus dat hij relatief gezien best meevalt.

En prop is om de 2 dagen injecteren.
              Last edited by Genjuro; 03-06-2007, 22:44.
              the one and only tabata overlord

Comment

zo was ff afwezig maar ik ben er weer ik ga het ff allemaal op een rijtje zetten, maar bedankt jongens

Comment

beetje uitleg antw. aub

Hey Rikki ff een PM

Comment

Saen,

Check je inbox.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse