cytomel t3 nieuw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cytomel t3 nieuw

heej.
    ik had een vraagje.
    was van plan om met een cytomel t3 kuur te beginnen maar alleen cytomel kan dat.

en is dit een goed schema 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25

en ik wouw nu cytomel bestellen maar hoorde dat dat er niet meer was daar was dit voor in de plaats gekomen de Italiaans Ti-tre (20mcg
    50stsk per doosje van Berlin-Chemie.

is dit goed spul.

groeten anne

one goal: power and mass

Anne, T3 is niet voor beginners. Verdiep je eerst in je dieet en training.

Grtz

Comment

Originally posted by annevdploeg View Post
      heej.
      ik had een vraagje.
      was van plan om met een cytomel t3 kuur te beginnen maar alleen cytomel kan dat.

en is dit een goed schema 25/25/25/50/50/50/75/75/75/100/100/100/75/75/75/50/50/50/25/25/25

en ik wouw nu cytomel bestellen maar hoorde dat dat er niet meer was daar was dit voor in de plaats gekomen de Italiaans Ti-tre (20mcg
      50stsk per doosje van Berlin-Chemie.

is dit goed spul.

groeten anne
      met alleen t3 vreet je ook al je spieren op dus je houdt niks over. t3 alleen met aas samen. neem een goed dieet werkt ook net zo goed.

Comment

Originally posted by baricade View Post
        met alleen t3 vreet je ook al je spieren op dus je houdt niks over. t3 alleen met aas samen. neem een goed dieet werkt ook net zo goed.
        ik heb nu t3 only ervaring, en ik kan zeggen, geen enkel dieet heeft dit effect, en het spierverlies valt best mee, als de training en eiwitiname wordt aangepast... Als je echt zo hard bang bent van wat spierverlies moet je er as naast zetten natuurlijk.

6 kg kwijt in zoon 2.5 weken. Fucking lekker, ik heb een herboren uithoudingsvermogen en snelheid. Spieren tonen wel vrij zacht aan, pomp is compleet zoek, nitrogen retentie is laag, maar dat zal wel vlug beteren als ik zondag stop.
        the one and only tabata overlord

Comment

oke bedant voor de vele reacties
          hier kan ik wat mee

maar nog een vraag ik kijk hier het forum door.
          maar als iemand naar anabolen vraagt zeggen jullie.

veel trainen niet aan beginnen.
          en die gene die het zegt zitten er meestal ook nog aan.
          maar eens moet de eerste keer zijn lijkt mij toch.

en die gene moet toch zelf weten als hij daar voor kiest.
          die gene vraagt gewoon om informatie.
          en dan krijg je een antwoord waar je niks aan hebt
          one goal: power and mass

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
            ik heb nu t3 only ervaring, en ik kan zeggen, geen enkel dieet heeft dit effect, en het spierverlies valt best mee, als de training en eiwitiname wordt aangepast... Als je echt zo hard bang bent van wat spierverlies moet je er as naast zetten natuurlijk.

6 kg kwijt in zoon 2.5 weken. Fucking lekker, ik heb een herboren uithoudingsvermogen en snelheid. Spieren tonen wel vrij zacht aan, pomp is compleet zoek, nitrogen retentie is laag, maar dat zal wel vlug beteren als ik zondag stop.

daarom ook de redenen om het samen met aas te doen dan goede pomp en hardespieren. geen aanrader om alleen t3 te doen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X