danabol ds 10 mg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

na kuur clomid:

dag1 - 300mg
    dan tien dagen op 100mg per dag
    dan tien dagen op 50mg per dag

na kuur nolvadex:

4 weken lang op 40mg per dag.

na kuur met hcg/pregnyl.

elke 5/7 dagen 500iu

Comment

bedankt denk dat ik daar wel wat aan heb en wanneer moet ik dan met de nolvadex beginnen?
      To grow or not to grow that's the question
      alle kilo's moeten eerst naar binnen

Comment

Originally posted by Dragon_geert View Post
        bedankt denk dat ik daar wel wat aan heb en wanneer moet ik dan met de nolvadex beginnen?
        3 weken na je laatste injectie

Comment

ik neem aan dat jij dat zelf bent op de foto. en dat dit niet je eerste kuur is lijkt me niet in ieder geval. maar als het wel zo is heb je het goed gedaan in die paar jaar dat je traint

Comment

Originally posted by baricade View Post
            ik neem aan dat jij dat zelf bent op de foto. en dat dit niet je eerste kuur is lijkt me niet in ieder geval. maar als het wel zo is heb je het goed gedaan in die paar jaar dat je traint
            Ja ben ik idd zelf en ja is mijn eerste kuur is wel net gemaakt die foto en ben ook flink aan t bulken maar train vechtsport vanaf mijn 5 de en als beroeps militair zat ik al bijna elke dag in de sportschool maar verder als dit kom ik niet. althans niet zonder hulpmiddelen.

Ennn beschouw het als een compliment doet me goed dat je er zo over denkt

Greetz Geert

Comment

Ja ben ik idd zelf en ja is mijn eerste kuur is wel net gemaakt die foto en ben ook flink aan t bulken maar train vechtsport vanaf mijn 5 de en als beroeps militair zat ik al bijna elke dag in de sportschool maar verder als dit kom ik niet. althans niet zonder hulpmiddelen.

Ennn beschouw het als een compliment doet me goed dat je er zo over denkt

Greetz Geert
              ja idd ziet er zeer goed uit. mooie borstkas heb je. welke vecht sport doe je dan?. als ik jou was zou ik gewoon kuurtje van 8 weken nemen met test e en d-bol, dan 8 weken stop en dan weer 8 weken kuren, ik zou er zelf nog winstrol aan toe voegen wordt je iets droger van en enorme kracht toe name mooi voor je vecht sport haha

Comment

Muay Thai en heb vanaf mijn 5de Taekwondo gedaan.

ben nu helemaal droog vetperc van geloof ik ong 12 %

en idd mijn borstkas groeit snel buikspieren gaan ook niet zo snel weg rug is alleen niet zo en de beentjes gaan wat moeilijker ook mijn armen mogen wat groter wat lul ik nou wil helemaal wat groter

maar goed nog lange weg te gaan.

Comment

weet ook niet zo goed hoe ik aan alle producten kan komen heb de d-bol en test van kamaraad ben ook niet zo thuis in deze wereld vandaar dat ik ook mijn kennis aan het verbreden ben op het forum

Greetzz Geert

Comment

weet ook niet zo goed hoe ik aan alle producten kan komen heb de d-bol en test van kamaraad ben ook niet zo thuis in deze wereld vandaar dat ik ook mijn kennis aan het verbreden ben op het forum

Greetzz Geert
                    ik kan je wel voor helpen daar in moet je me een bericht sturen via bodynet

Comment

test e

ik zou dus niet 250 ml of 500 ml doen want dan ben je dood denk ik, hou het maar op 500 mg en inderdaad als die pillen goed zijn heb je aan 40mg meer dan genoeg.

succes ermee

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                        ik zou dus niet 250 ml of 500 ml doen want dan ben je dood denk ik, hou het maar op 500 mg en inderdaad als die pillen goed zijn heb je aan 40mg meer dan genoeg.

succes ermee
                        dank je enwas idd letter fout

Comment

@Baricade; Die clomid schema heb je volgens mij van bodypage, dat is inmiddels achterhaald informatie.

@Dragon-Geert; ik zou de dbol niet hoger doseren dan 30mg, gezien je stat's. 500mg sus of test e is een goede eerste kuur. Ook icm dbol.
                          Nakuur zou ik doen met nolva op 20mg 5wkn en clomid op 50mg.

Comment

Originally posted by Suat View Post
                            @Baricade; Die clomid schema heb je volgens mij van bodypage, dat is inmiddels achterhaald informatie.

@Dragon-Geert; ik zou de dbol niet hoger doseren dan 30mg, gezien je stat's. 500mg sus of test e is een goede eerste kuur. Ook icm dbol.
                            Nakuur zou ik doen met nolva op 20mg 5wkn en clomid op 50mg.
                            Bedankt voor de info

Greetzz Geert

Comment

Ik wil graag ff weten of je die Thaise Danabol DS 10 mg hebt? Ik had een pot gekocht en het deed niks bij mij. Nu combineer is ze met testo ennathaat, deca en d-bol GS.

Comment

Originally posted by Rob Weber View Post
                                Ik wil graag ff weten of je die Thaise Danabol DS 10 mg hebt? Ik had een pot gekocht en het deed niks bij mij. Nu combineer is ze met testo ennathaat, deca en d-bol GS.
                                Ja zijn de thaise danabol ds 10 mg en weet idd niet of ze wel werken ben de eerste 2 weken alleen danabol 4 kilo aangekomen maar is ook net de tijd dat ik echt begonnen ben met bulken nu heb ik de danabol in combo met testosterone enanthate en deca ja en begin al goed de groeien.

Greetzz Geert

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X