mijn nieuwe hgh kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@Baricade

Zoals ik al zei het maakt me niet uit wat jij doet, ik vind het alleen niet normaal, je doseringen testosteron en boldone zijn m.i. gewoon gevaarlijk hoog.
    En gelukkig mag ik hier en overal mijn eigen mening ventileren, dat jij daar op reageert als een stier op een rode lap kan ik niks aan doen.
    Dat ik in mijn commentaar dan negatief overkomt, tsjaa das niet mijn probleem, maar van de lezer. Maar no hard feelings.
    Hoop alleen voor je, dat je nooit complicaties ondervind met dit hoge gebruik van anabolen etc. en ook niet op langer termijn.

Even nog terugkomend op T4 tijdens een rHGH kuur, ik denk dat de helft niet eens weet, dat tijdens rHGH gebruik je schildklierhormoonproduktie afneemt en dit ook tijdens te kuur te laten checken d.m.v. bloedonderzoek en dat het daarom heel verstandig is om T4 er bij te nemen.
    En ik vind het geen vergelijk om insuline met T4 te vergelijken, van T4 ga je niet dood, van insuline gebruik als je maar ook iets vergeet qua voeding etc. kan dit wel.

@SNipke,

Welke vragen?

Grtz.
    Last edited by Castaway; 18-10-2007, 05:27.

Comment

Originally posted by Castaway View Post
      @Baricade

Zoals ik al zei het maakt me niet uit wat jij doet, ik vind het alleen niet normaal, je doseringen testosteron en boldone zijn m.i. gewoon gevaarlijk hoog.
      En gelukkig mag ik hier en overal mijn eigen mening ventileren, dat jij daar op reageert als een stier op een rode lap kan ik niks aan doen.
      Dat ik in mijn commentaar dan negatief overkomt, tsjaa das niet mijn probleem, maar van de lezer. Maar no hard feelings.
      Hoop alleen voor je, dat je nooit complicaties ondervind met dit hoge gebruik van anabolen etc. en ook niet op langer termijn.

Even nog terugkomend op T4 tijdens een rHGH kuur, ik denk dat de helft niet eens weet, dat tijdens rHGH gebruik je schildklierhormoonproduktie afneemt en dit ook tijdens te kuur te laten checken d.m.v. bloedonderzoek en dat het daarom heel verstandig is om T4 er bij te nemen.
      En ik vind het geen vergelijk om insuline met T4 te vergelijken, van T4 ga je niet dood, van insuline gebruik als je maar ook iets vergeet qua voeding etc. kan dit wel.

@SNipke,

Welke vragen?

Grtz.
      Zie mijn eerste repley ivm u kuur, en kan dat gezeik nu eens stoppen over epl dan wel of niet nog bestaat, waar zijn die mods hier

Grtz
      stil growing

Comment

Wat is het verscil van T3 en T4?
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@ Snipke

Het is niet mijn kuur hoor.

@ Kees

T4 - T3 zijn beide schildklierhormonen. T3 is de meest actieve.
          T4 wordt omgezet naar T3, maar niet alleen deze conversie is belangrijk T4 heeft ook nog een positieve invloed op de groei.

Grtz.
          Last edited by Castaway; 20-10-2007, 06:38.

Comment

T4 is ook iets makkelijker te doseren toch ?

@snip hoeft toch niet gemodereerd te worden, tis een onderdeel van een discussie.
            Iedereen mag vragen stellen en zijn mening uiten.
            De eene is alleen iets grover in de mond als de ander maar voorals nog valt het toch allemaal best mee.
            Who's the Chef

Comment

Je lichaam past zich toch aan aan de nodige productie? Hoe kan het dan verstandig zijn om ook nog T3/T4 toe te dienen als deze productie al zakt? Zal deze dan niet nog verder wegzakken, zoals bijvoorbeeld met test het geval is?
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

T3 en T4 verhogen je prodctie volgens mij en dat is iets anders als vervangen.
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by Castaway View Post
                  @ Snipke

Het is niet mijn kuur hoor.

@ Kees

T4 - T3 zijn beide schildklierhormonen. T3 is de meest actieve.
                  T4 wordt omgezet naar T3, maar niet alleen deze conversie is belangrijk T4 heeft ook nog een positieve invloed op de groei.

Grtz.
                  De vraag was voor barricade, maar hij leest de reply's precies niet goed.

@been, sorry bro, was al zo lang aan het bijlezen (en geloof me dat is veel) dat ik geirriteerd begon te worden .

Grtz
                  stil growing

Comment

schildklierhormoon t3- t4 verhoogt de produktie van deze, is een goedje waar je heel goed moet mee oppassen of je kan ze voor de rest van je leven slikken en dat wil je niet, schildklier zorgt ook voor u verbranding, metabolisme, dus als je plots een vetzak wordt heb je hier een probleem

Grtz
                    stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                      De vraag was voor barricade, maar hij leest de reply's precies niet goed.

@been, sorry bro, was al zo lang aan het bijlezen (en geloof me dat is veel) dat ik geirriteerd begon te worden .

Grtz
                      ik lees me repy`s heel goed ik neem er geen t4 bij. als je kuurt legt alles plat dus dan geen gezeik over t4. iedeen neemt er ook geen insuline bij. heel veel kuren er zonder insuline, met alleen hgh en aas. jullie zien mijn profiel foto toch dat zegt toch al genoeg.
                      Last edited by baricade; 21-10-2007, 00:12.

Comment

Originally posted by snipke View Post
                        lekker kuurtje, heb zelf ook aan de hgh gezeten en als ik terug het geld ervoor moest hebben deed ik het direct opnieuw, man dan gaat u lichaam zo een transformatie dat het niet mogelijk is , en ik heb het dan nog simpel gehouden. De insuline zou ik ook graag doen, maar is door mijn drukke werk en gezinsleven bijna niet te doen, ik zou telkens mijn carbs vergeten denk ik.

effe toch een paar vraagjes, Waarom het wisselen tss de testvarianten, en 200 mg winstrol, gaat lekker zijn voor je lever, heb je daar aan gedacht.
                        Waarom het wisselen van isuline en igf, ze verschillen misschien niet zoveel van elkaar maar toch.De gram boldenone vindt ik overdreven, zie het nut er niet van in om deze zo hoog te zetten. Waarom ook zolang oestrogeen gebruiken, zou de test wat langer doortrekken of vroeger stoppen met de tren.

Grtz
                        Dan zal ik mezelf maar quoten zeker als je u reply's goed leest

Grtz
                        stil growing

Comment

Ah oké dan snap ik het nut van de T4/T3. Waarom neem je die er dan niet bij baricade? Te link lijkt me niet, aangezien je ook insuline prikt.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X