Test/boldonen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Test/boldonen

Ik zou graag 8 tot 10 weken gaan kuren met boldonen en test
    Stats 22jaar 182cm 72kg 8%vet
    Nu heb ik enkele vragen:

Hoeveelheid boldonen per week? (ik dacht zelf aan 2ml per week)

Hoeveelheid test per week? (Ik dacht zelf aan 250mg per week)

Welke soor test is het beste? test-e, sustanon,........????

Alvast bedankt voor de reacties,

verdiep je in de materie kerel en stel zelf een schema samen

hoelang train je ?

je bet nog erg jong om te kuren.
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by tiesse75 View Post
      Ik zou graag 8 tot 10 weken gaan kuren met boldonen en test
      Stats 22jaar 182cm 72kg 8%vet
      Nu heb ik enkele vragen:

Hoeveelheid boldonen per week? (ik dacht zelf aan 2ml per week)

Hoeveelheid test per week? (Ik dacht zelf aan 250mg per week)

Welke soor test is het beste? test-e, sustanon,........????

Alvast bedankt voor de reacties,
      altijd aanduiden in mg niet in ml. test e pak je meer massa mee dan met sust. sust hou je minder vocht mee vast dan met test e. ik zou nemen 500mg test, en 600mg boldenone. ik zou voor test e gaan. oja welk merk boldenone heb je eigenlijk?.

Comment

Hoe lang train je al tiesse? Als ik afga op je stats nog niet zo lang, ik weeg meer dan jij, met een vrijwel gelijk vp terwijl jij net de gloriedagen van je natuurlijke testosteronlevels achter je hebt liggen?
        Wellicht eerst even trainen tot een dood punt, anders is het gewoon zonde.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hoi even wat antwoorden.........

Ik train nu 4->5jaar de eerste 3.5 jaar heb ik het in combinatie met 3 x perweek thaiboksen gedaan hierdoor kwam ik minder aan. Maar al bij al was ik toch een 17kg aan gekomen. En stond ik op 75kg met 10% ik was begonnen met 58kg met 7%. dit vond ik persoonlijk goede gains.Ik wouw met een kuur gaanbeginnen Maar ik heb toen een auto ongeluk gehad en ben toen 7kg afgevallen. Ondertussen ben ik weer vol op mijn bovenlichaam aan het trainen en weer enkele kg gepakt. Maar ik heb toch besloten om over 2tal maanden een kuur te doen....

BTW de boldonen is van generic suplements

Latersz

Comment

kuur

ik begrijp best dat je een kuur wilt, ik ben ook op vroege leeftijd ermee begonnen maar ik zeg je eerlijk dat had ik niet moeten doen, heb toen eigenlijk bijna alle anabolen die er waren wel gebruikt zonder ook maar te begrijpen dat je goed moet eten en rusten, er komt veel meer bij kijken dan alleen maar even een kuurtje nemen. Ik zou eerst eens goed op internet nalezen wat het allemaal is, als het goed is staat er nog een topic van mij met uitleg over anabolen, kijk daar eens op.

veel succes

Comment

Ja dat anabolen enkel een hulp middel zijn en geen wondermiddel weet ik ook wel... Maar ik heb ook een voedingsschema gemaakt en normaal heb ik nu zeker tijd genoeg om goed te eten, te trainen en terusten. Aangezien ik niet werk (ongeluk, en scholing die pas in september weer begint) Dus tijd genoeg om me er voledig op te focussen

latersz

Comment

dit zou ongeveer mijn schema worden:

Week1-10 500mg (2ml) testo-e per week
                Week1-9 600mg (3ml) boldonen per week

Wat zeggen jullie er van om de eerste 4 weken
                nog dianabol te gebruiken aangezien de testo en boldone pas na 3a4weken werkt???

Week1-4 40mg/dag dianabol
                Week1-10 500mg testo-e per week
                Week1-9 600mg boldonen per week

latersz

Comment

kuur

kuurtje ziet er goed uit zo ...

Comment

Originally posted by tiesse75 View Post
                    dit zou ongeveer mijn schema worden:

Week1-10 500mg (2ml) testo-e per week
                    Week1-9 600mg (3ml) boldonen per week

Wat zeggen jullie er van om de eerste 4 weken
                    nog dianabol te gebruiken aangezien de testo en boldone pas na 3a4weken werkt???

Week1-4 40mg/dag dianabol
                    Week1-10 500mg testo-e per week
                    Week1-9 600mg boldonen per week

latersz
                    ja hoor dat kan heel goed eerste 4 weken d-bol 40mg per dag is voldoende.

Comment

Vind het allemaal wel erg hoog gedoseerd voor een eerste kuur, heftige middelen/combi ook trouwens?!

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                        Vind het allemaal wel erg hoog gedoseerd voor een eerste kuur, heftige middelen/combi ook trouwens?!
                        Ja ik ben nog niet bezig,
                        dus als je nog andere ideen hebt laat maar horen
                        latersz

Comment

doseringen zijn wel goed boldenone moet je hoger doseren dan deca dus 600 is voldoende moet je vaak ook wat langer gebruiken dan deca.

Comment

Boldenone

'Wat is Boldenon voor anabool? Is het gevaarlijk? Hoeveel gebruik je in een kuur?'
                            Boldenon is een variant van testosteron. Er zijn twee varianten op de markt: Boldenon undecylenaat en boldenon undecanoaat. Het enige verschil tussen die stoffen is dat de werkzame moleculen van boldenon undecanoaat wat meer tijd nodig hebben om zich uit de ester te wurmen. Daarmee is meteen een nadeel van het middel verklaard: boldenonpreparaten zijn tot vijf maanden nog terug te vinden bij een dopingtest.
                            Boldenon vermannelijkt matig - ongeveer net zoveel als primobolan. Vervalsers hebben het daarom wel eens als primo op de markt gebracht.Niet vreemd. Terwijl steeds meer humane middelen van de markt verdwijnen, is het in het veterinaire circuit nog steeds ruimschoots voor handen.
                            De meeste preparaten die boldenon bevatten zijn bedoeld voor paarden: Sybolin en Vebonol, die de undeconaatvariant bevatten, bijvoorbeeld, en Equibold, dat de undecylenaatvariant bevat, zijn veterinair. Equipoise, dat ook undecylenaat bevat, is bedoeld voor mensen. Andere bekende preparaten Boldenonpreparaten zijn Ganabol, Maxigan, Ultragan, Boledebal en Equigan. Daarnaast is boldenon een bestanddeel van een aantal veterinaire anabolencocktails, zoals Drive en Pace.
                            Veel anabolengoeroes menen dat de zuiverheid van veterinaire middelen iets minder is dan die van humane. 'Bij humane middelen is de zuiverheid 99,99 procent. Bij veterinaire is dat 99,9', zegt Dr. Growth bijvoorbeeld. Daarmee wil hij zeggen dat veterinaire preparaten goed genoeg zijn voor mensen.
                            Boldenon past in een trend. Mensen gebruiken steeds vaker veterinaire middelen: anabolen, maar ook drugs en zelfs medicijnen.
                            Boldenons effecten op de musculatuur zijn goed merkbaar. Je bouwt er beter spieren mee op dan met deca en primo, maar niet zo goed als met sustanon en oxy. De kwaliteit van de gewonnen spiermassa is goed van kwaliteit. Daarom is boldenon niet alleen geschikt als massabouwer, maar ook om je voor te bereiden op een wedstrijd. Deels komt dat omdat boldenon maar moeilijk omzet in estradiol. Mannen krijgen er in de regel pas last van krijgen als ze meer dan 250 mg per week gebruiken. Anti-oestrogenen bieden dan uitkomst.
                            Een nadeel van boldenon is het volume. In vrijwel alle preparaten heb je per cc 50 mg. Zeker als je forse doseringen gebruikt, betekent dat: grote hoeveelheden tegelijkertijd injecteren. Soms gaat dat fout, en krijg je oliebulten rond je spuitplekken. Het is daarom beter om vaker per week - steeds op een andere plaats - een injectie te zettenals je een hoge dosering gebruikt.
                            Omdat boldenon langzaam vrijkomt uit zijn ester, is het niet nodig om op te bouwen of af te bouwen. Van de eerste tot de laatste week kun je dus dezelfde dosering zetten. Voor vrouwen duurt een kuur 4 weken, voor mannen 6.
                            Doseringen voor mannen liggen tussen de 200 en 400 mg per week. Vrouwen gebruiken het in doseringen tot 50 mg per week. Je kunt het zo ongeveer combineren met alles. Een logische stack waarbij je scherpe massa opbouwt of behoudt is met anavar, stanzolol of primo. Een stack voor het opbouwen van massa is een combi met forse doseringen deca of oxy.
                            De hoogste doseringen waar ik van heb gehoord liggen - voor mannen - rond de 800 mg per week. De absolute bovengrens is ongeveer 1000 mg per week. Daarbij kan serieuze schade aan je lever ontstaan. Ik ben geen liefhebber van megadoseringen, en al helemaal niet als het gaat om boldenon. Paarden krijgen iets meer dan een milligram per kilo per drie weken. Als je gaat rekenen, zie je meteen dan sporters behoorlijk wat meer nemen dan paarden. Voldoende reden om de doseringen bescheiden te houden: tot 50 mg voor vrouwen, tot 400 mg voor mannen.
                            De vermannelijkende werking van boldenon ligt zoals gezegd net iets boven die van primo. Toch is zowel voor mannen als voor vrouwen boldenon niet geschikt als middel voor een eerste kuur. Ondanks al zijn goede eigenschappen is boldenon daarvoor gewoon te zwaar. De impact op de lever en nieren - donkerbruine urine komt bij boldenongebruikers vaak voor - is te groot voor een anabool voor beginners.

Comment

Heel intressant!!!

maar volgens deze tekst is boldonen zoiets als testo.
                              Maar ik dacht altijd dat het een stof zoals deca was??

en de hoeveelheden die gebruikt worden liggen wel lager als bij mij 'mannen tot 400mg' ik ga 600 doen.

latersz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X