Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je meet zo vekeerd de laatste ml zit in het tuitje van de spuit trek de zuiger verder terug naar de 5 op de spuit als goed is moet er moet er deca in zitten tot de 1 gevult op de spuit.
in het tuitje zit altijd maar 0,1ml. dus zeker geen hele. dat is tevens een nadeel als je altijd per ml prikt, want dan verlies je 10%. tenzij je met luchtbelletje erachteraan drukt maar dat moet wel erg voorzichtig dan.
in het tuitje zit altijd maar 0,1ml. dus zeker geen hele. dat is tevens een nadeel als je altijd per ml prikt, want dan verlies je 10%. tenzij je met luchtbelletje erachteraan drukt maar dat moet wel erg voorzichtig dan.
U ook right, 0,1ml verlies vindt ik niet zo erg, laat luchtbell maar hangen onnodig risico
in tutje zit zeker 2 streepjes. probeer ff keer 1 deca op te zuigen en kijken hoeveel je hebt.
nee man ga niet nog meer aanbreken, kijk goed baricade dr zit niets in dat tuutje geen gele substantie oid, jaa lucht sla die pic op zoom in.
praktisch blijft er idd wat achter ja, maar pas bij het in spuiten op laatst zegmaar.
ff hoe ik deca opzuig:
1 trek spuit max naar achter,
2 druk naalt in duw lucht in voor druk deca zuigt zich zelf in de spuit zo kan je elk restje mee pakken,
3 haal naalt uit vial,trek daarna spuit nog meer naar achter zodat lucht meekomt,
4 draai m naar boven tikken zodat alle belletje naarboven drijven,
5 daarna zo draaien dat lucht bel in gat komt zegmaar en heeeeel voorzichtig lucht uit drukken op een gegeven moment heb je lucht bel dr uit en zit je precies op t randje van tuut nog niet in tuut
ik was nog niet zo ver om lucht uit tuutje te duwen viel animalpower meteen op dat er te weinig vloeistof in zat vndaar
niets op aan te merken onderhandelen, je hoeft niet aan jezelf te twijfelen maar aan de potjes... is dit ook degene waarvan het hologram oplicht op de sticker?
norma een van de meest nagemaakte die er is, maar als je de goeie hebt heb je ook hele goeie...
jammer dat het niet goed is, terug brengen die troep....
ja man was dus laatst goochelaars ontmaskerd te kijken was eerste gedeelte de grote verdwijn truuck de trug haal truuck kwam na de reclame en jaa in de reclame moest ik dus naar de wc.
zal idd Hans kazan ff mailen ff kijken hoe ik mn 1 ml trug krijg
@ jammer dat het niet goed is, terug brengen die troep....
twijfelen doe ik bijna nooit
yubz daarom breek ik geen nieuwe aan
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment