Echte deca??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Echte deca??

Ik wou deca gaan bestellen, de 2ml vial met gele dop, nu heb ik van iemand gehoord dat er helemaal geen 2ml vials bestaan van deca (organon, Oss) terwijl er zelfs stukken over zijn geschreven op bodypage.nl, wie weet raad, en wie beantwoordt want aan antwoorden ontbreekt het nogal op deze site. en dat is toch de pretentie van een forum dacht ik zo!!
    Oh ja waar zijn alle mensen van het gestopte forum op UltimateBody gebleven??

Hé Marcel

Die deca die jij bedoelt is 200mg 2ml en is van organon, en die bestaan wel.
    Ik weet niet wie jou deze info heeft gegeven maar die info klopt niet.

Groeten
    You are the Creator of your BODY!!

Comment

Kijk dat is nou weer zo'n antwoordt waar ik helemaal niets aan heb, tenzij jij de directeur van Organon bent, het gaat om bewijzen, als de dealers op internet echte deca zouden hebben en ze zouden daar echt achter staan zouden ze nog wel een mlletje gratis opsturen om dit te laten checken, dan heb ik het natuurlijk wel over een flinke bestelling, wat ik van organon heb gelezen is, dat ze verkopen in 1ml ampullen en spuiten van 50mg

Comment

Een ampul deca kost 10 euro, en jij zou willen dat een dealer die zomaar gratis zou weggeven, een dealer is geen sociale instelling die zomaar spullen gaat weggeven, als hij elke keer aan iemand een gratis staalthe moet geven dan zal hij niet veel verdienen.
        stil growing

Comment

hoi,

Het klopt wat jij zegt, ik heb ook van Organon deca gehad en dat waren 1ml 50 mg en die waren kant en klaar in de verpakking wel 2 stuks per doosje.
          nu heb ik deca 2 ml 200 mg van Norma hellas(Athene,Griekenland).
          Als jij deca wil bestellen dan zou ik die 2ml 200mg Deca van Norma pakken, kijk wel op bodypage of het geen fake is.

Deca met die gele dop heb ik nog nooit gezien dus daar ken ik niks over zeggen, maar ik denk wat op bodypage staat dat het wel waar is.

Groeten

Comment

Kijk willem "now we are talking", daar heb ik iets aan, ja ik denk dat ik dat maar doe ja, (hellas) ik wil gaan voor een 8-wk kuur met deca en Naposim (d-bol), heb jij ervaring met HCG (pregnyl) of met clomid?
            bedankt voor je reactie

Comment

En voor Snipke, als een dealer zo zou werken gaat dat als een lopend vuurtje door het net en zal hij juist veel meer verdienen, ik bedoel wel bij goede afspraken over de bestelling e.d. een klein beetje garantie mag je voor je zuurverdiende geld wel hebben dacht ik. en denk even na dat 1 mlletje kost voor hem echt geen 10 euro hoor!!!

Comment

Hoi marcel wat snipke zegt klopt wel ik gebruik op het ogenblik ook deca van Organon en die komen uit griekenland en die zijn dus 2ml : 200mg en die zitten per 5ampullen in de verpakking dus het is wel waar.
                mvg Richard

Comment

hoi marcel ik gebruik op het ogenblik deca van organon en dat zijn dus 2ml : 200mg en die zitten per 5amp's in de verpakking die komen uit griekenland en hebben dus een gele dop.

mvg richard

Comment

oh daar is iets niet helemaal goed gegaan met het versturen van een berichtje Sorry

Comment

Nou Richard dat hoef je geen drie keer te vertellen hoor, ik heb nu de grootste zekerheid die er bestaat want ik heb het bij Organon zelf gevragen, en het klopt inderdaad ze hebben ze!!
                      heb jij die toevallig van steroids43, en hoe weet je of ze echt zijn??

Comment

hoi marcel ja die heb ik van steroid43 en ik heb het gecheckt op het internet met foto's en daar kun je duidelijk zien welke fake is en welke niet en die ik heb zijn de echte dat zijn 5amp's per doosje en met gele dop want al het spul dat ik bij steroid43 vandaan heb is altijd goed aangeslagen en waar ik nu mee bezig ben ook.

mvg Richard

Comment

Hoe weet ik dat jij zelf niet steroids 43 bent???
                          Ik bedoel maar,...

Comment

zo jij bent gelukkig niet zo achterdochtig.

mvg richard

Comment

Maar Organon in Griekenland is me niet duidelijk??? Ik ken wel Norma uit Griekenland.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X