Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ik denk dat je het toch zelf eens moet gaan testen onderhandelen, je weet dat veel mensen het gebruiken dus het zal niet zo zijn dat je er dood bij neervalt en het is voor iedereen weer anders hoe die met zijn kuur omgaat.
Ik zelf stap ook niet snel van HG af maar ben nu met oxy van prodigy begonnen en ga kijken wat dit doet, ben nu een week aan het trainen en 1,5 kilo aangekomen waar ik erg blij mee ben. Ik zou zeggen probeer eens een klein kuurtje met een van die merken en kijk hoe je eigen ervaring er van is.
Ik heb er nog nooit echt slechte dingen over gehoord dus denk dat menig ug lab wel goed is.
Ik zou zeggen probeer eens een klein kuurtje met een van die merken en kijk hoe je eigen ervaring er van is. Ik heb er nog nooit echt slechte dingen over gehoord dus denk dat menig ug lab wel goed is.
K zal ff ervaring posten omdat je zo aandringt. UG 1e en gelijk laatste X.....(k heb nog foto's voor t geval je bewijs wilt), 2 bulten die lijken op ontstekingen, ziek zijn voor een tijd. Bulten zijn na paar weken weggetrokken, na antibiotica kuur.
Geswitched naar HG, Kuur afgemaakt van dec tot juli.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
waar zaten die bulten? kan ook zijn dat je een haarzakje hebt meegespoten of dat er nog vuil op je lichaam zat waardoor je een ontsteking krijgt...
Haha nee man geen haarzakje, zat op beide billen (1ml), was groter als een golfballetje:S. HG daarna langer als een halfjaar gebruikt ongeveer 7 ml p/k no problemo
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment