cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cut

voor cut tot 3%

1-10 test e
    11-14 test p
    10-15 stromba
    11-15 primo OF tren ace
    plus clen 2wkop 2wk af.

wat denken jullie????

test laat ik express eerder stoppen ivm vocht

3% wow, verder ken ik niets van anabole maar wilde dat toch even kwijt

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      3% wow, verder ken ik niets van anabole maar wilde dat toch even kwijt

haha halve zool

Comment

LOL, das irrealistisch, gezien het feit dat atleten dat slechts 1 of 2 dagen hebben en je je interne vet gaat missen, op het randje vd dood. 6-8% is realistischer. AS cut niet, beschermt spiermassa. En ge wilt test gaan prikken? Dat is een massabouwer waar je veel water, spieren en vet van aankomt. Denk dat je nog serieus moet verdipen alvorens te starten. Welke dosissen? Wat zijn je stats? Eerste kuur? etc

Grtz

Comment

niet eerste kuur!! verdiepen?? weet er wel wat vanaf vriend.
          waarom geen test.?? ivm vocht?? test e gaat eruit.. dan komt test prop erin,. die gaat er 2 weken voor de wedstrijd uit!!

3% 4 puntsmeting, dan heb ik t nuiet over vet op de organen en alles.

dat kan goed op 3% zitten. waarom niet.

maatje van me zat op 2.9.

kan dus wel, zeg niet dat t gezond is, maar onrealistisch, my ass

Comment

Originally posted by Riki View Post
            LOL, das irrealistisch, gezien het feit dat atleten dat slechts 1 of 2 dagen hebben en je je interne vet gaat missen, op het randje vd dood. 6-8% is realistischer. AS cut niet, beschermt spiermassa. En ge wilt test gaan prikken? Dat is een massabouwer waar je veel water, spieren en vet van aankomt. Denk dat je nog serieus moet verdipen alvorens te starten. Welke dosissen? Wat zijn je stats? Eerste kuur? etc

Grtz
            praat geen poep.. dit is een wedstrijd schema

Comment

zou alleen voor tren gaan ipv primo

Comment

Originally posted by punani View Post

ja prcies, dat was de vraag primo of tren. pak de tren. samen met stromba en test p clen is dat wel een knaller denk

en er zijn idd mensen die echt shit praten hier

Comment

praat geen poep.. dit is een wedstrijd schema
                  Lol, volgens mij heb jezelf stront in je oogkes, hij schrijft dat dat toch nergens in deze draad, is het wel?

Comment

Originally posted by bigrdb123 View Post
                    ja prcies, dat was de vraag primo of tren. pak de tren. samen met stromba en test p clen is dat wel een knaller denk

en er zijn idd mensen die echt shit praten hier
                    Ik heb 4 jaar geleden op 112 kg bij 1.88 a 6-8% gestaan en behalve HGH alles geprobeerd. Ik probeer je enkel bij te staan. Succes met je 3%, topper!

Comment

Jij zou toch nog nooit gekuurd hebben? Enige ervaring behalve au natrual? Hoe kan je dan advies geven?

Comment

Originally posted by Riki View Post
                        Jij zou toch nog nooit gekuurd hebben? Enige ervaring behalve au natrual? Hoe kan je dan advies geven?
                        deze jongen weet er veel vanaf (punani)
                        jij heb alles gebruikt behalve hgh en kwam niet lager als 8%.. doe je toch wat verkleerd vriend. op een wedstrijd met 8%,, lijkt me niet he

Comment

Originally posted by bigrdb123 View Post
                          deze jongen weet er veel vanaf (punani)
                          jij heb alles gebruikt behalve hgh en kwam niet lager als 8%.. doe je toch wat verkleerd vriend. op een wedstrijd met 8%,, lijkt me niet he
                          Uhm, ik wou niet lager 6-8%, liep er gewoon zo bij, trainde niet voor een wedstrijd.

Comment

Pfff, allemaal weer snel op de teentjes getrapt zeg...

On topic:

Schema lijkt mij oké, maar ik heb een paar dingetjes:
                            -Als je aan test suspension kan komen, zou je dat tot aan de wedstrijd kunnen zetten. In dat geval zie ik ook de tren acetaat wel zitten. Samen met winstrol en eventueel masteron kan je toch droog zat worden.

-Ik weet dat velen zweren bij de combi winstrol / trenbolone, maar je libido is geheid maanden zoek. Zonder test welteverstaan. Primo doet te weinig naar mijn mening, maar anavar zie ik ook wel heil in.

-3% is realisitisch als je over de dag van de westrijd hebt, maar niet weken ervoor.
                            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
                              Pfff, allemaal weer snel op de teentjes getrapt zeg...

On topic:

Schema lijkt mij oké, maar ik heb een paar dingetjes:
                              -Als je aan test suspension kan komen, zou je dat tot aan de wedstrijd kunnen zetten. In dat geval zie ik ook de tren acetaat wel zitten. Samen met winstrol en eventueel masteron kan je toch droog zat worden.

-Ik weet dat velen zweren bij de combi winstrol / trenbolone, maar je libido is geheid maanden zoek. Zonder test welteverstaan. Primo doet te weinig naar mijn mening, maar anavar zie ik ook wel heil in.

-3% is realisitisch als je over de dag van de westrijd hebt, maar niet weken ervoor.
                              tren is uiteraard samen met test.
                              en 3 % is hoogstens een aantal dagen, net voor de wedstrijd. en de dag erna gaan we weer veel meer eten.

je kan geen weken op 3% zitten

1-10 test e
                              11-14 test p
                              11-14 tren a
                              11-15 stromba
                              2weken op weken af clen

zo word tie. veel cardio. goed dieet. moet lukken.

weltrusten jongens

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X