Gyno?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gyno?

ik heb in de zomer een kuur gedaan met deca (200mg/w v/d apotheek) en testo enth (500mg/w) van 10weken. nakuur met 2weken clomid en 3weken nolvadex. eind september was mijn volledige kuur incl. nakuur afgelopen.
    maar eind januari begon ik last te krijgen van erg gevoelige tepels en een kleine verharding (knobbeltje) onder mijn tepels. gyno? nu nog, zolang na de kuur?
    ben begin februari na de dokter geweest en moest 2weken lang nolvadex gebruiken 10mg ed.
    ben nu 2weken bezig en het is nog niet verbeterd. dosis verhogen?
    echt klote want wou binnen 3weken terug beginnen met kuren

ik heb zeg maar ook zon beetje vandie tietjes ..

maar zou ik die ook doormiddel vantrainen hard kunnen krijgen want ik kan wel merken dat e steeds meer spieren in komen !

of kun je ook gewoon medicijnen slikke waardoor die tietjes ( borsten ) afnemen? want ik schaam me er super voor... dat is ook een van de redenen dat ik zo hard train en ook een an de redenen waarom ik niet zwem en op het strand loop met ontbloot bovenlichaam..
    Trainen voor die spiertieten

Comment

Heb even een eigen topic voor je aangemaakt, kijk de volgende keer graag zelf naar de datum van de laatste post. Topic van meer dan een halfjaar niet meer bumpen alsjeblieft.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by mr-remco View Post
        ik heb in de zomer een kuur gedaan met deca (200mg/w v/d apotheek) en testo enth (500mg/w) van 10weken. nakuur met 2weken clomid en 3weken nolvadex. eind september was mijn volledige kuur incl. nakuur afgelopen.
        maar eind januari begon ik last te krijgen van erg gevoelige tepels en een kleine verharding (knobbeltje) onder mijn tepels. gyno? nu nog, zolang na de kuur?
        ben begin februari na de dokter geweest en moest 2weken lang nolvadex gebruiken 10mg ed.
        ben nu 2weken bezig en het is nog niet verbeterd. dosis verhogen?
        echt klote want wou binnen 3weken terug beginnen met kuren
        Heeft de dokter je nolva voorgeschreven, ik heb er namelijk ook last van niet dmv kuren trouwens maar al me hele leven en ik moet er aan geopereerd worden,
        ik zei tegen de dokter dat bbérs ook wel nolva gebruikten en toen ontplofte ze zowat dat ik dat voorstelde.

Comment

Alleen maar beter als er aan word geopereerd, wat ik ervan begrepen is dat het dan nooit meer terug komt..
          Dus lekker knallen..

grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

maar na een operatie mag je toch x aantal maanden geen zware belasting doen (trainen dus). Lijkt me wel kut

Comment

Ze zeiden 3 tot 6 weken geen borsttraining.

@harold ik heb nog nooit "geknald"

Comment

Ik heb het al vaker verteld, de afgelopen jaren, maar ik doe het nog een keer, omdat het een interessant onderwerp is:

Ten eerste: als je klaar bent met je nakuur, dan ben je voor nog geen 1/3 hersteld! Die 1/3 is misschien wél net genoeg om plezier in trainen te houden, je libido enigszins in stand te houden en hopelijk 40-60% van je zojuist gewonnen massa te onderhouden.

Ten tweede: tijdens een (pittige) kuur stijgt je testosteronniveau aanzienlijk. Ons lichaam werkt echter volgens een stelsel van verhoudingen. Tegenover testosteron vinden we dan oestrogeen, een vrouwelijk hormoon welke mannen ook in hun systeem hebben. Gevolg is, dat het oestrogeenniveau ook de pan uit rijst.

En nu komt het: na je kuur en dus ook na je nakuur, is je testosteronniveau gedaald tot zeer lage waarden of zelfs tot nihil, maar het oestrogeen tiert welig rond! Het duurt lang voordat je lichaam de verhouding weer hersteld heeft. Zoiets kan een half jaar of langer duren en is afhankelijk van vele factoren zoals leeftijd, wat voor soort ku(u)r(en) je genomen hebt, voeding en natuurlijk training.

Conclusie van bovenstaand relaas is dus, dat gyno ook maanden later nog de kop kan opsteken. Weet waar je aan begint als je gaat (na)kuren.
                Last edited by Mr. Symmetry; 12-02-2008, 21:02.
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Kijk das duidelijke taal.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Heeft de dokter je nolva voorgeschreven, ik heb er namelijk ook last van niet dmv kuren trouwens maar al me hele leven en ik moet er aan geopereerd worden,
                    ik zei tegen de dokter dat bbérs ook wel nolva gebruikten en toen ontplofte ze zowat dat ik dat voorstelde.
                    ja de dokter heeft het mij voorgeschreven.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Heb even een eigen topic voor je aangemaakt, kijk de volgende keer graag zelf naar de datum van de laatste post. Topic van meer dan een halfjaar niet meer bumpen alsjeblieft.
                      thx generalIx

Comment

kan je gyno ook zonder as krijgen???
                        160kg squat
                        225kg deadlift
                        130kg benchpress

Comment

welkom,
                          veel plezier op het form,

Comment

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
                            kan je gyno ook zonder as krijgen???
                            ja heeft met je eigen test- oestro levels te maken
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by schiedam View Post
                              welkom,
                              veel plezier op het form,
                              Je dianabol eet je hersens op kerel. Dit is een topic in de sectie anabolen, niet in de even voorstellen secte.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X