even terug komen op dat pharmacy verhaal,sorry.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even terug komen op dat pharmacy verhaal,sorry.

ik wilde alleen weten of iemand erover gehoord had,niet dat het voor mezelf was want daar heb ik mijn mensen wel voor hoor!
    en als ik dit bericht vier jaar terug op dit board had geplaatst was er geen probleem geweest.
    er is dus een hoop veranderd..jammer.

greetzz.

Wij zijn verantwoordelijk voor wat er op deze site wordt gezet. Vandaar dat we ingrijpen wanneer er mogelijk onervaren mensen gebruik maken van zulke links . Als dat namelijk mis gaat, kunnen wij een probleem krijgen, en dat willen we voorkomen.
    Je vraag is daarnaast al beantwoord door mr Symmetry, en ik denk wel dat hij gekwalificeerd is om je vraag afdoende te beantwoorden.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Wij zijn verantwoordelijk voor wat er op deze site wordt gezet. Vandaar dat we ingrijpen wanneer er mogelijk onervaren mensen gebruik maken van zulke links . Als dat namelijk mis gaat, kunnen wij een probleem krijgen, en dat willen we voorkomen.
      Je vraag is daarnaast al beantwoord door mr Symmetry, en ik denk wel dat hij gekwalificeerd is om je vraag afdoende te beantwoorden.
      is goed man..greetzz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X