Wat is het verschil tussen clen en Efedra-sups?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is het verschil tussen clen en Efedra-sups?

tijdens mijn zoektocht op het net naar fatburners ed werd ergens de vergelijking getrokken tussen efedra sups en clen. Ze zouden grotendeels hetzelfde zijn vanwege het feit dat ze beide beta-agonisten zijn? In hoeverre is het waar? Wat is eigenlijk exact het verschil tussen beiden? Enlighten me

moet zijn beta2-agonisten

Comment

Geen idee ze worden iig beide voor het zelfde doel gebruikt.
      Who's the Chef

Comment

Het verschil denk ik is dat de ene idd u vet zal aanspreken en u spieren zal laten tegen de andere u spieren mee zal opvreten, ik ben er natuurlijk niet zeker van, de een zal ook veel sneller inspelen op u czs denk ik dan de andere

Grtz
        stil growing

Comment

Originally posted by Been View Post
          Geen idee ze worden iig beide voor het zelfde doel gebruikt.
          Apart. Want ik heb clen echt op mijn no-go lijstje staan en de inmiddels verboden ef-sups vind ik prima kunnen (al doe ik er niks mee, kan er niet goed tegen).

Vooralsnog lijkt dat dus ongegrond? er zijn vast wel meer members met info

edit: @ snipke: niet goed gelezen. Clen laat de spieren meer met rust denk je?

Ben verder ook erg benieuwd naar de gezondheidsverschillen.

Comment

Originally posted by Kevf View Post
            Apart. Want ik heb clen echt op mijn no-go lijstje staan en de inmiddels verboden ef-sups vind ik prima kunnen (al doe ik er niks mee, kan er niet goed tegen).

Vooralsnog lijkt dat dus ongegrond? er zijn vast wel meer members met info

edit: @ snipke: niet goed gelezen. Clen laat de spieren meer met rust denk je?

Ben verder ook erg benieuwd naar de gezondheidsverschillen.
            Clen zal de spieren niet opvreten als je eiwitinname hoog genoeg is, t3 of t4 daarentegen vreet alles op zowel vet als spieren

Grtz
            stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
              Clen zal de spieren niet opvreten als je eiwitinname hoog genoeg is, t3 of t4 daarentegen vreet alles op zowel vet als spieren

Grtz
              Het gaat over efedrine vs clen, niet clen vs t3 Snipke.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

idd. Op dbb kunnen ze me ook weinig helderheid geven, want het anabole effect van clen lijkt een broodje aap.

Ben en blijf benieuwd naar de verschillen.

Comment

Clenbuterol
                  Clenbuterol for Fat Loss!
                  Bodybuilding.com - Jonathan Deprospo - Militant Fat Loss Tricks: Legal And Illegal Methods.
                  Clenbuterol Fat Loss - Clenbuterol Effects
                  Hoge doses clenbuterol maken onvruchtbaar
                  Groeihormoon en clenbuterol versterken elkaars werking
                  Fenoterol effectiever dan clenbuterol
                  Clenbuterol in hoge doses laat spiercellen afsterven
                  Cocktail clenbuterol en insuline: anabool zonder androgenen

Efedra
                  Fat Burners - EPHEDRINE - Fat-Loss Supplement Review
                  Ephedra.Nu >> Www.ephedra.nu -
                  Stack met efedra en cafeine werkt

Als je alles leest is het vrij duidelijk dat ze bijna hetzelfde werken, maar clen gaat een stap verder mbt glycogeen beinvloeden en de insuline en zorgt dat je puur en alleen vet verbrand. Bij Efedra verbrand je dan nog spiermassa mee.

Comment

praktisch al die links reeds gelezen. Echter wat ik nergens tegenkom is het verschil mbt je gezondheid. Lijkt me vooralsnog ook even schadelijk/onschadelijk afhankelijk van gebruik?

Comment

Behalve dat een hoge dosering clen je onvruchtbaar maakt. Dat doet Efedra weer niet zover ik weet. Voor de rest zijn de nadeel praktisch gelijk.

Comment

Volgens mij doet efedra dat ook....echter weet ik niet zeker. Hmm nou ja misschien overweeg ik dan clen ooit wel eens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X