Vraagje, moet binnekort een medische keuring ondergaan voor het verlengen van mijn groot rijbewijs. Nog nooit meegemaakt maar dit schijnt te moeten tegenwoordig. Nou zal ik door die keuring wel heen komen, maar je moet ook bloed of urine afgeven.
Nou zit ik op het moment in een kuurtje en moet nog 3 weken.
En die keuring zal met ongeveer 3 weken gaan moeten gebeuren, nou neem ik aan dat ze dit kunnen zien aan je bloed of urine dat je iets gebruikt lijkt me?
Mijn vraag is of ik beter die keuring ff kan uitstellen met een maandje, na me laatste injectie. Of dat het niet zo veel uitmaakt voor de rest.
Iemand hier ervaring mee? Zou natuurlijk een beetje lullig zijn als ze me rijbewijs niet verlengen door AS.
Ik hoor van jullie.
Nou zit ik op het moment in een kuurtje en moet nog 3 weken.
En die keuring zal met ongeveer 3 weken gaan moeten gebeuren, nou neem ik aan dat ze dit kunnen zien aan je bloed of urine dat je iets gebruikt lijkt me?
Mijn vraag is of ik beter die keuring ff kan uitstellen met een maandje, na me laatste injectie. Of dat het niet zo veel uitmaakt voor de rest.
Iemand hier ervaring mee? Zou natuurlijk een beetje lullig zijn als ze me rijbewijs niet verlengen door AS.
Ik hoor van jullie.
Comment