Goed, zit al tijdje in het wereldje en er zijn me een paar dingen opgevallen die ik niet goed kan begrijpen, mischien dat iemand mij hierop antwoord kan (wil) geven.
Zoals vermeld in mijn profiel ben ik werkzaam in de zorgsector, en nu viel mij het volgende op:
Als ik kuur is het meestal sustanon 250 en sustanon 100 langw en kortw dus.
Nu gaf ik aan bij deze persoon, dat ik wel wat meer vooruitgang wou boeken omdat ik binnenkort op het podium wil verschijnen.
In eerste instantie dacht ik zelf aan hcg groeihormoon, maar nu wrdt mij insuline geadvieseert, ik schrok hiervan en heb het gesprek afgekapt.
nu mijn vragen (opmerkingen,
Als je geen diabeet bent, werkt je systeem dus goed. (qua suikers ).
Als je dan extra gaat bijspuiten is dan het gevaar van hyper en hypo dan niet veel te groot ?
En als je stopt met het spuiten van dan wel kort dan wel langwerkende insuline, krijg je dan geen probleem met je systeem die dan aan deze insuline gewent is ?
Wat is nu de meerwaarde van deze insuline en het effect op de training ?
goed aantal vragen dus, kan hier bar weinig over vinden op internet, en ook hier op forum trouwens.
graag reactie terug thnxs
Zoals vermeld in mijn profiel ben ik werkzaam in de zorgsector, en nu viel mij het volgende op:
Als ik kuur is het meestal sustanon 250 en sustanon 100 langw en kortw dus.
Nu gaf ik aan bij deze persoon, dat ik wel wat meer vooruitgang wou boeken omdat ik binnenkort op het podium wil verschijnen.
In eerste instantie dacht ik zelf aan hcg groeihormoon, maar nu wrdt mij insuline geadvieseert, ik schrok hiervan en heb het gesprek afgekapt.
nu mijn vragen (opmerkingen,
Als je geen diabeet bent, werkt je systeem dus goed. (qua suikers ).
Als je dan extra gaat bijspuiten is dan het gevaar van hyper en hypo dan niet veel te groot ?
En als je stopt met het spuiten van dan wel kort dan wel langwerkende insuline, krijg je dan geen probleem met je systeem die dan aan deze insuline gewent is ?
Wat is nu de meerwaarde van deze insuline en het effect op de training ?
goed aantal vragen dus, kan hier bar weinig over vinden op internet, en ook hier op forum trouwens.
graag reactie terug thnxs
Comment