Ben vast ff aan het kijken voor me volgende kuurtje, die ik ga starten in medio oktober dit jaar. Ben nu bijna klaar met me kuur test e en tren e, deze kuur is me erg goed bevallen heb tot nu toe bijna 9 kg gepakt en bf 2% omlaag. Dus wou de volgende weer met test e en tren e doen. Wou er nu ook een kickstart bij doen met orals. Zou de eerste keer met orals worden.
Zat zelf aan winstrol of turinabol te denken voor de eerste 4 weken op 40 mg per dag.
Voor de rest ga ik tren e zetten voor 10 weken op 500 mg per week, en test e op 750 mg per week voor twaalf weken en nakuur nolvadex, clomid eventueel pregnyl. Zat ook nog te denken aan tren a om mee te beginnen, maar moet ik om de dag prikken.
Wat adviseren jullie winstrol of turinabol? Of toch beter injects met korte esther om mee te starten?
Stats nu 99 kg, bf 18%, 1.78
greetz
Zat zelf aan winstrol of turinabol te denken voor de eerste 4 weken op 40 mg per dag.
Voor de rest ga ik tren e zetten voor 10 weken op 500 mg per week, en test e op 750 mg per week voor twaalf weken en nakuur nolvadex, clomid eventueel pregnyl. Zat ook nog te denken aan tren a om mee te beginnen, maar moet ik om de dag prikken.
Wat adviseren jullie winstrol of turinabol? Of toch beter injects met korte esther om mee te starten?
Stats nu 99 kg, bf 18%, 1.78
greetz
Comment