Welke testosteron en hoeveel ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke testosteron en hoeveel ?

Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af welke soorten testosteron en welke hoeveelheden jullie gebruiken tijdens een kuur, en waarmee jullie de beste resultaten hebben bereikt ?

enanthaat, cypionaat, heptylaat of propionaat??

RON

Waar je de beste resultaten mee zal halen zal moeilijk te zeggen zijn.
    Persoonlijk vind ik test prop erg lekker maar heb ook leuke kilos gepakt met bv test e.
    Over het algemeen worden test e en Sust het meest gebruikt en zullen dus de meeste mensen ook wel het meest op gegroeid zijn

Comment

Originally posted by ron2108 View Post
      Hallo allemaal,

Ik vroeg mij af welke soorten testosteron en welke hoeveelheden jullie gebruiken tijdens een kuur, en waarmee jullie de beste resultaten hebben bereikt ?

enanthaat, cypionaat, heptylaat of propionaat??

RON

Ik ga voor de Test E. Heb geen zin om eod te gaan prikken. Prop wordt meestal in een cuttingcycle gebruikt. Ik zet de Test E op 1000mg in de volgende kuur maar dat ligt natuurlijk helemaal aan je kuurverleden...
      187cm, 118kilo, 8% BF!!!!!!!!

Comment

Ok, ik vind persoonlijk sust lekkerder werken als de enanthate, ga binnenkort cypionaat uitproberen, iemand daar nog ervaring mee?

Comment

Licht aan je kuur verleden hoeveel je moet gebruiken.
          Who's the Chef

Comment

ik toch de sus, lekkere test, en dan de enanth, prop is teveel prikken (maar heb ik ook al gezet) en de cypionaat versie heb ik nog niet gehad

Grtz
            stil growing

Comment

Oldschool bodybuilding zwoer bij sustanon, Amerikanen gebruiken massaal test cypionaat en een wedstrijdbodybuilder houdt het graag op test propiopaat. Over het algemeen zorgen de lange esters voor meer massa en kracht, wat mede veroorzaakt wordt door een hogere vochtretentie. Sustanon voelt men vaak wat eerder doordat 2 van de 4 esters korter zijn. Met wat logica en verkrijgbaarheid kun je dus zelf bepalen hoe je testosterontoediening er uit moet komen te zien. Bijvoorbeeld eerste 4 weken sustanon, volgende 6 weken enantaat en laatste 3 weken propiopaat, om maar eens wat te noemen.
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X