3de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3de kuur

Hallo allemaal ik heb een paar vraagies.
    Ik heb als 2de kuur deca susta genomen (maart april)dit jaar,zou ik september weer kunnen kuren..???
    Ik wil als 3de kuur testex cypionaat nemen met deca is dat een goede kuur..???
    En welke hoeveelheden zou het beste zijn..???
    Ik wil toch het liefst een kuur met droge massa die makkelijk vast houdt.
    Met susta donder je echt van 11kg aangekomen terug naar 4kg.
    Dat vind ik jammer van susta.
    Verder hoef ik geen pillen want daar zie ik niks in.
    Graag jullie commentaar....
    greets mike

dude, dan doe je echt iets niet goed!! ben je ziek geweest? eet je genoeg, en heel belangrijk: heb je wel lang genoeg nagekuurd? als je merkt na je nakuur dat het nog steeds niet erg werkt, zou je wat langer moeten nakuren. (mijn mening).
    propionaat werkt idd droge massa in de hand, maar deca weer niet. (missch. dan boldone?)
    sja, als je van de susta zoveel terugvalt heb je kans dat je met alles zover trug sodemietert. want deca/sust is toch echt een goeie stack. ik denk echt dat je na je kuur iets niet goed hebt gedaan.
    enige wat ik als optie kan aanvoeren: probeer test. ethanate. das voor massa ook. minder droog dan prop, maar ja, prop moet je veel prikken. als je dat niet erg vindt kan je het proberen. wel uiteraard weer met deca/ bold.
    persoonlijk kan ik alleen zeggen dat je hardstikke goed bent gegaan op de kuur. elf kg. is mooi. dr moet iets zijn wat niet in de haak was. zelf denk ik je eigen test. levels na je kuur.

ps. ik zou dan ook echt pas wachten tot november/ december. waarom? om te bekijjken hoe je test levels zijn en zorgen dat die iig weer optimaal zijn. als je nu te vroeg weer begint (wat begrijpelijk is want je wilt de massa weer trug) val je onherroepelijk net zo hard weer trug na de volg. kuur.

een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Ik had het niet over mijzelf met die deca susta maar dat overkwam een maatje van me.Ik was namelijk iets van 10kg aangekomen en heb er 6 overgehouden.Maar ik hoor vaker van mensen dat ze gigantisch veel terug vallen met susta.
      Wel zit ik nu aan de xenadrine en gaat mijn gewicht weer naar beneden.Maar daar kun je toch niks aan doen...??
      Jij hebt het over prop en ik over cypionaat dat werkt het zelfde als enanthaat.Heeft een afgifte van 14 dagen.
      Weet jij wanneer je test levels weer ok zijn...??
      Hoe kom ik er achter..??
      Thx mike    

Ps hoe kun je dan het beste je massa na je kuur behouden.??

Comment

Door goed te blijven eten, te blijven trainen en na te kuren.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Michael333 @ Jul. 30 2003,11:37)]Jij hebt het over prop en ik over cypionaat dat werkt het zelfde als enanthaat.Heeft een afgifte van 14 dagen.
          Weet jij wanneer je test levels weer ok zijn...??
          foutje, idd. cypionaat werkt ong. even lang. moet er wel bijzeggen dat ethanate mijn voorkeur heeft.

je test levels? je kan je bloed laten testen, je kan ook kijken of je een stijve krijgt als je inkijk onder een rokje van een lekker ding krijgt.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X