leuk kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• leuk kuurtje

Hallo!, ik heb een tijdje terug een vraag gepost mbt het ultieme krachtkuurtje. Ik ben er uit, welliswaar niet het ultieme krachtkuurtje maar hij is toch zeker de moeite waard. ik ga voor 6 weken ivm de orals. Laat ook eerst even een apk check doen op mijn lever en nieren. Voeding is al lang in orde.

sustanon om de 3 dagen 250
    anavar 60 mg pd
    winny 50 mg pd

nakuur met nolva 20 mg

was van plan als de financien het toelaten om hgh te zetten 40 weken lang op 4 iu. maar dat is nog afwachten. wou dan tussendoor 2 a 3 keer kuren.

suggesties, commentaar is welkom!! behalve als je komt zeuren dat de orals slecht zijn , dat weet ik wel.
    uut grunn!

Ga je de sust ook maar 6 weken doen dan?
    En tja 2 orals... meer hoef ik niet te zeggen.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

ik wou de sust op 8 weken doen.. te kort?
      uut grunn!

Comment

8 weken is in iedergeval beter als 6, maar liever 10.
        Maar dat is mijn mening.

grtz.

Comment

zit wat in.................... ik dacht aanvankelijk aan 12. het probleem is echter dat ik op vakantie ga. Kan moeilijk een kitje mee nemen toch?? en langer wachten heb ik ook geen zin in
          uut grunn!

Comment

Ik zou het risico niet nemen nee, ligt er ook aan waar je heen gaat natuurlijk.

grtz.

Comment

thailand, en nou weet ik wel dat dat het mekka is wat annies betreft, maar ik was niet van plan twee verschillende soorten te combineren. en ik heb begrepen dat daar ook veel fakes worden verkocht aan ons bleekgezichten nee................ geen risico wat dat betreft...... ach en daar komt bij....als ik daar ben wil ik geeneens denken aan trainen, gewoon sit back and relax
              uut grunn!

Comment

Gewoon na de vakantie de kuur doen. En dan 10 weken op de sust.
                En neem nou geen 2 orals in . Dat moet je toch onder tussen wel weten dat dat slecht is. En de anavar op 50 mg zetten.
                Als je hgh gaat nemen moet je zeker ook een test erbij nemen .
                Lees eerst over hoe je dat moet gebruiken.Volgens mj weet je niet waar je mee bezig bent.
                Wat bedoel je met een apk voor je lever en nieren?
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
                  Gewoon na de vakantie de kuur doen. En dan 10 weken op de sust.
                  En neem nou geen 2 orals in . Dat moet je toch onder tussen wel weten dat dat slecht is. En de anavar op 50 mg zetten.
                  Als je hgh gaat nemen moet je zeker ook een test erbij nemen .
                  Lees eerst over hoe je dat moet gebruiken.Volgens mj weet je niet waar je mee bezig bent.
                  Wat bedoel je met een apk voor je lever en nieren?
                  Wijze woorden, wat leesvoer betreft ben ik redelijk geinformeerd, heb idd geen hgh ervaring maar snap wel dat er test bij moet.. had alleen begrepen dat dat niet constant is??heb nmlk moeite met al die engelse texten. ben dus ook op t moment nog nergens mee bezig vandaar de vraag naar commentaar. mensen met ervaring heb je vaak meer aan dan droge stof is mijn mening.. ik bedoelde even mijn waardes laten testen..mzzl waarom de var op 50?
                  uut grunn!

Comment

Waarom geen Trenbolone ipv winstrol. Wedden dat je daar vele malen sterker van wordt.
                    Succes iig.

Comment

Leuk kuurtje inderdaad.

Comment

Originally posted by zwaan View Post
                        Waarom geen Trenbolone ipv winstrol. Wedden dat je daar vele malen sterker van wordt.
                        Succes iig.
                        hmja, heb ik dus ook geen ervaring mee, zou dan gaan voor de enanthaat 400 mg pw , acetaat lijkt me nmlk kloten, om de andere dag prikken vond ik niet voor herhaling vatbaar, moet ook eerlijk zeggen dat ik door al die info op t net op een gegeven moment door de bomen t bos niet meer zie! vroeger deed je gewoon wat ervaren mensen in je sportschool je aanraadden en las je zo nu en dan wel s wat. heb wel vaker gekuurd maar zie nu toch in dat ik een rookie ben. is het ok om dan de sust op 250 om de 3 dagen (8wk) de anavar op 60mg pd (1 tm 6 wk ) en tren enanth op 400mg pw (8 wk) te zetten? ervaringen, commentaar?
                        uut grunn!

Comment

Heb de combi sust en tren genomen zoals jij hem beschreef, prikte op zondag en woensdag, van elk 1 ml.( op die dag van elk 1 ml he) Toppie. Anavar erbij ja ach waarom niet, probeer het uit. Je zal wel een pak sterker gaan worden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X