Psychologish effect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Psychologish effect

Hallo allemaal,

hoi ten eerste mijn grote waardering voor deze site, en voor jullie eerlijke antwoorden aan mensen dvp zijn te gaan kuren.
    Ik ben 33 en train nu 4a5 jr 4a5 keer per week op een sportschool waar 89 % naturel traint, en misschien treed er gewenning op maar zie de meesten inclusief ikzelf zich kapot werken(wat overigens niet erg is, maar juist heerlijk)maar ik ben 1.86 en 88 kg en ongeacht schema`s eiwitten en creatine, gaan de stapjes zó langzaam(sneller achteruit dan vooruit grr),En ik wil behoorlijk groter strakker en sterker worden.Dus toch evt AS.Heb veel gekeken hier in het forum maar vind toch niet echt de antwoorden die ik zoek..misschien kunnen jullie mij je ervaringen op dit gebied vertellen.
    Wat is bijv het effect op je "Persoonlijkheid" op de korte en op de langere termijn..Is het een no way back stap bijvoorbeeld waarin je van het ene middel naar het andere gaat, in steeds grotere hoeveelheden.Of bestaat er wel een gulden middenweg in het gebruik?Bestaat er ook twijfel..dat je denkt jezus waar ben ik in godsnaam aan begonnen?Ik ben gewoon sportief, vind het lekker om te werken in de gym, en ben trots op mezelf en mijn prestaties maar met AS is het niet meer helemaal 'jijzelf' die het doet..Hoe ga je daar mee om?
    En de relatie met je vrouw kinderen en naaste omgeving van voor en na het beginnen met kuren..Ik lees bijv over depressies en agressie is dat gewoon een dagje jezelf ### voelen of duik je echt een zwart gat in voor hoelang?Wat ervaren jullie nou echt als de meest vervelende psychische bijwerking?Zou hier graag wat meer over willen weten.Alhoewel natuurlijk iedereen zowieso verschilt van natuur ook naarmate de tijd verstrijkt.Maar als je terug kijkt en relativeert over een korte of langere periode van AS 'na' en 'voor' die tijd valt het dan allemaal wel mee of zijn er echt wel duidelijke veranderingen in eigen gedrag en hoe de omgeving daarop reageert.
    Misschien veel vragen ineens, en misschien niet makkelijk te bantwoorden, maar ik zou heel blij zijn met wat echte praktijk antwoorden ipv de losse klinisch wetenschappelijke stukjes die ik er over gelezen heb.
    Bij voorbaat hartelijk dank voor evt antwoorden.
    Keep on the hard work of growing bigger than life
    Sunrizer

Hallo Sunrizer,

Ik denk dat kuren pas zin heeft als je tegen een dood punt aanzit en je voeding en training op orde zijn. Zelf heb ik ook wel ervaren dat je na een kuur je zelf zwaar k. u. t voelt en dat als je even verkeerd eet of traint je winst voor een gedeelte ziet verdwijnen.
    Ik merkte met mijn laatste winstrol kuurtje, tabs, 50 mg per dag dat ik zeer goede vooruitgang boekte maar zodra ik mijn voeding niet op orde had de vooruitgang gelijk minder werd.
    Het gevaar van AS zit ook volgens mij in de geestelijke verslaving. Tijdens een kuur groei je als kool, je wordt beresterk en je hebt het gevoel dat je de hele wereld aan kan. Als je gestopt bent verdwijnt dat gevoel en je kan dan haast niet wachten tot je volgende kuurtje en daar zit volgens mij het gevaar in.
    Ik geloof niet, althans dat geldt voor mij dat ik blijvende veranderingen heb over gehouden aan voorgaande kuurtjes alleen tijdens het kuren met testo merk ik wel dat ik veel sneller agressiever gedrag vertoon.
    Persoonlijk heb ik besloten, ik kan natuurlijk altijd nog van gedachte veranderen, om deze winter geen kuurtje te nemen en eerst nog 6 kilo zwaarder te worden dmv training en voeding etc. zodat je je een stabiele ondergrond hebt.
    Soms wordt er veel te snel naar as gegrepen, ook door mij.

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Axor B. @ Aug. 01 2003,14:20)]Hallo Sunrizer,

Ik denk dat kuren pas zin heeft als je tegen een dood punt aanzit en je voeding en training op orde zijn. Zelf heb ik ook wel ervaren dat je na een kuur je zelf zwaar k. u. t voelt en dat als je even verkeerd eet of traint je winst voor een gedeelte ziet verdwijnen.
      Ik merkte met mijn laatste winstrol kuurtje, tabs, 50 mg per dag dat ik zeer goede vooruitgang boekte maar zodra ik mijn voeding niet op orde had de vooruitgang gelijk minder werd.
      Het gevaar van AS zit ook volgens mij in de geestelijke verslaving. Tijdens een kuur groei je als kool, je wordt beresterk en je hebt het gevoel dat je de hele wereld aan kan. Als je gestopt bent verdwijnt dat gevoel en je kan dan haast niet wachten tot je volgende kuurtje en daar zit volgens mij het gevaar in.
      Ik geloof niet, althans dat geldt voor mij dat ik blijvende veranderingen heb over gehouden aan voorgaande kuurtjes alleen tijdens het kuren met testo merk ik wel dat ik veel sneller agressiever gedrag vertoon.
      Persoonlijk heb ik besloten, ik kan natuurlijk altijd nog van gedachte veranderen, om deze winter geen kuurtje te nemen en eerst nog 6 kilo zwaarder te worden dmv training en voeding etc. zodat je je een stabiele ondergrond hebt.
      Soms wordt er veel te snel naar as gegrepen, ook door mij.

Grtzzzz Ax  
      ja klopt ben het met axor eens is meer een geestelijke verslaving. mijn bijwerkingen waar dat ik verschikkelijk bijdehand word van een kuurtje met redelijk wat testo erin en ook retegeil. maar verder geen vervelend gedrag tov vrouw en kinderen hoor.

good luck
      mzl iron

Comment

heb weinig problemen met agressief gedrag, wat ik wel ervaar is zoals eerder gezegd dat je heer en meester bent, en dat niemand je klein krijgt....
        na de kuur kan je je wel es minder goed voelen, maar k denk dat dit ook veel tussen de oren zit....
        k neem na een kuur ook altijd iets om mijn testo-level terug aan te zwengelen, dan heb je 2 vliegen in 1 klap: psychologisch en je testo level gaat terug sneller omhoog....
        It's not about the beauty, be a BEAST!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X