paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

druivensuiker op aanraden van een collega sporter hier op het forum, voor de snelle suikers tijdens te training. en kga ervanuit dat ik wel de goede heb. ga gewoon is kijken of het helpt wie weet.

en kwa eten is het bekend, is nu een week zeer goed gegaan, eten + sporten. heb wel eens getraind op vrij lege maag maar dat was een eens en niet meer.

Comment

Als je 90kg weegt possel kan je wellicht gaan kuren. Je bent nog redelijk lang ook 1.88.

Comment

Heb net op National Geographic een documentaire gezien over steroids, misschien kan je via internet deze aflevering terug zien, was zeer interessant. Het ging wel bijna alleen maar over de nadelen, die overigens wetenschappelijk nog niet zijn bewezen, maar wel logisch.

Trouwens, waarom ga je er nu al vanuit dat je de komende jaren niet goed genoeg gaat groeien? Als je er nu al zo over denkt kan je net zo goed gewoon stoppen. Zoals velen al hebben aangegeven hier, ga eerst maar goed eten en trainen, en kom hier over een jaar of 2 op terug, als je dan nog dedicated bent en het niet hebt opgegeven.

Comment

bedankt voor je reactie, echter weet ik ook echt wel dat ik goed moet eten, en over de training hoef je je geen zorgen te maken hoor, maar idd hoorde het van mijn ma. jammer dat ik hem gemist heb maargoed aas ga ik nog echt niet gebruiken hoor zit gewoon weer lekker aan mijn weightgainer
          Last edited by Beachboy; 23-06-2008, 21:03.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
            druivensuiker op aanraden van een collega sporter hier op het forum, voor de snelle suikers tijdens te training. en kga ervanuit dat ik wel de goede heb. ga gewoon is kijken of het helpt wie weet.
            en kwa eten is het bekend, is nu een week zeer goed gegaan, eten + sporten.
            Ja ik doet t om direct aanspraak te hebben aan energie, de rest van mn energie te sparen zegmaar. Kom niet zo snel aan dus moet je slimmer met je energie omgaan

Originally posted by Posseltje View Post
            heb wel eens getraind op vrij lege maag maar dat was een eens en niet meer.
            wel grappig om es n x te doen

WTF is je mams arts?
            Last edited by onderhandelen; 24-06-2008, 02:14.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by Broes View Post
              Heb net op National Geographic een documentaire gezien over steroids, misschien kan je via internet deze aflevering terug zien, was zeer interessant. Het ging wel bijna alleen maar over de nadelen, die overigens wetenschappelijk nog niet zijn bewezen, maar wel logisch.

Trouwens, waarom ga je er nu al vanuit dat je de komende jaren niet goed genoeg gaat groeien? Als je er nu al zo over denkt kan je net zo goed gewoon stoppen. Zoals velen al hebben aangegeven hier, ga eerst maar goed eten en trainen, en kom hier over een jaar of 2 op terug, als je dan nog dedicated bent en het niet hebt opgegeven.
              Dit is die aflering van National Geographic ;

part 1
              YouTube - NGC / Building Big / Steroid use / Part 1
              Part 2
              YouTube - NGC / Building Big / Steroid use / Part 2
              Part 3
              YouTube - NGC / Building Big / Steroids use / Part 3
              Part 4
              YouTube - NGC / Building Big / Steroids use / Part 4
              Part 5
              YouTube - NGC / Building Big / Steroids use / Part 5
              A man who stands for nothing, Will fall for anything.

Comment

Ik heb die docu gezien maar vond dat er wel heel erg op het negatieve gericht werd.zelfmoord door as enz.

Comment

Jaa vind ik ook..Maar je ziet ook (bijna) alleen maar van die echte die hards die ook met achterlijk hoge dosissen bezig zijn.. 7000mg/ml test in een week..Dan kan ik ook wel begrijpen dat je helemaal gek word wanneer je kuur is afgelopen en je test level op 0 staat..Maar zelfmoord..
                  Mjaa wat doe je eraan.. Typisch Amerika he; alles wat niet goed is is super slecht en alles wat goed is is perfect..En alles moet daar extreem zijn..

Comment

Erg interessante docu. Vind dat ze goed de voor en nadelen onder de loep brengen. Ik blijf naturel!

Comment

Je blijft nog naturel?!?

Comment

Jij wilt echt wel naalden in je kont.

Comment

Anders ben je ook niet zo aan 't rond snuffelen..
                          iedereen zegd wel ik vind 't intresant om me er in te verdiepen enzo..
                          maar dat maakt je op een gegeven moment ook nieuwschierig..
                          ik heb 't zovaak meegemaakt en gezien mensen die 't hardst schreuwen dat ze 't niet doen, die doen 't bewijs van spreken als eerst..
                          En daarom ontken ik ook niets ik kan niet in de toekomst kijken dus doe ik niet van zulke uitspraken..

Comment

Je bent tenminste eerlijk dat is goed nieuws.

Comment

Originally posted by Barbapappe View Post
                              ik heb 't zovaak meegemaakt en gezien mensen die 't hardst schreuwen dat ze 't niet doen, die doen 't bewijs van spreken als eerst..
                              En daarom ontken ik ook niets ik kan niet in de toekomst kijken dus doe ik niet van zulke uitspraken..
                              Gelukkig ben ik gewoon mezelf en niet "iedereen", hou er ook niet van om met "iedereen" vergeleken te worden. Gezonde interesse of nieuwsgierigheid zoals jij het noemt lijken me niet verkeerd. Kijk ook weleens een documentaire over hard drugs en lees een boek over Willem Frederik Holleeder omdat ik daar nieuwsgierig naar ben.

Comment

Originally posted by Barbapappe View Post
                                een eerlijke uitspraak!

voor de beginners als je begint lees je goed in, weet wat je neemt en weet zeker dat je geen fake troep krijgt. Stel een plan op(voeding,training,as) en groei

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X