paar vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat programma was van de week er op
    echt gruwlijk

maar toch somige dingen kloppe niet helemaal

maar ja dat moet je niet tegen houden
    want zoals die doctor zei het is niet echt bewezen

Comment

Originally posted by peedee View Post
      Gelukkig ben ik gewoon mezelf en niet "iedereen", hou er ook niet van om met "iedereen" vergeleken te worden. Gezonde interesse of nieuwsgierigheid zoals jij het noemt lijken me niet verkeerd. Kijk ook weleens een documentaire over hard drugs en lees een boek over Willem Frederik Holleeder omdat ik daar nieuwsgierig naar ben.
      Het gaat bij elke serieuze bb-er wel eens kriebelen lijkt mij. Tenminste bij mij laatst wel weer. Maar goed de complimenten over mijn naturel achievements icm een druifje die me afslacht als ik aan de roids ga laten me dan toch aan de naturelkant staan

Comment

Originally posted by Kevf View Post
        Het gaat bij elke serieuze bb-er wel eens kriebelen lijkt mij. Tenminste bij mij laatst wel weer. Maar goed de complimenten over mijn naturel achievements icm een druifje die me afslacht als ik aan de roids ga laten me dan toch aan de naturelkant staan
        das waar... maar vergeet dat mensen roken,drinken en drugs gebruiken. Dit is "normaal" gedrag volgens de maatschappij. Wij leven gezond en nemen a.s.(ook niet gezond). Maar ik denk toch dat het iets gezonder is dan een "normale" levens stijl.

Comment

Originally posted by punani View Post
          das waar... maar vergeet dat mensen roken,drinken en drugs gebruiken. Dit is "normaal" gedrag volgens de maatschappij. Wij leven gezond en nemen a.s.(ook niet gezond). Maar ik denk toch dat het iets gezonder is dan een "normale" levens stijl.
          Is het ook en dat weet ik. Maar ik gebruik ook al drugs

edit: iedereen moet hier in zijn eigen keuzes maken. Ik ben 98% procent van de tijd echt super gezond, de overige 2% doe ik lekker waar ik zin in heb. Voor roids, drugs, ongezond eten en drinken geldt precies hetzelfde. Zorg dat je het gros van de tijd goed bezig bent en je zorgt er voor dat je lichaam echt wel wat kan hebben. Hoe je dat invult moet je zelf weten.

roken noem ik expres niet trouwens, aangezien dat voor 95% van de rokers een permanent slopende bezigheid is.
          Last edited by ijzer; 26-06-2008, 12:36.

Comment

Originally posted by quibus View Post
            Ik heb die docu gezien maar vond dat er wel heel erg op het negatieve gericht werd.zelfmoord door as enz.
            Maar dat kan wel quibus, risico is aanwezig........AS is ook negatief, waarom de nadelen/risico's verborgen houden

Wanneer je er klaar voor bent? Nooit.......
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it

Comment

Ja oke true ik moet zeggen ik heb nog maar 1 aflevering gezien maar ik denk dat er een enorm verschil is hoe amerikanen ermee omgaan en hoe "wij"ermee omgaan, in amerika zijn er gasten die as gebruiken om in het schoolteam honkbal te komen lijkt me niet zo slim die gast was nog redellijk ongetraind ook.

Maar idd de nadelen moeten niet verzwegen worden.

Comment

Zelfmoord door A.s. gebruik is niks nieuws hoor, zal effe kijken of ik er een artikel bij kan zoeken, maar het doet zat met je brains, maar goed daar kom je vanzelf wel achter als je het gebruikt, je gaat ook heel anders over bepaalde dingen nadenken.

Comment

is er iets wat wij niet weten, zwaantjuh?
                  het komt allemaal door een vertekend zelfbeeld denk ik.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

haha

als je er vatbaar voor bent tja, zelfmoord gaat best ver, maar ja als je in een depressie schiet kan alles gebeuren :S
                    We like it

Comment

Ik heb me trouwens heerlijk gevoeld met test en deca niks depressie, nadenken ed....ben verliefd gworden in die tijd naaaah uber gwoon. Je moet t ook doen in een tijd dat alles goed gaat

Na de kuur was af en toe wel klote, vooral toen ik met nolva begon, leek net een vrouw man haha.........waren momenten geen hele dagen
                      We like it

Comment

Deca test only? Wat heb je gescoord?

Comment

ja was test en deca idd
                          aan stat's bedoel je

van 56/58 naar 70/72 kg.... k heb m 250/200 gepakt, goed ge-traint goed op eten gelet....niet af laten lijden door andere dingen, was trainen, eten, slapen voelde me super goed, niet normaal gwoon

maar jah heb er nu wel een cadeautje bij, darm problm......weet niet je dit aan as kan relateren of aan extreem eten ofzo

moet er bij zeggen dat je training en voeding opeens super belangrijk gaan worden je daar ook veel van gaat leren
                          Last edited by onderhandelen; 28-06-2008, 00:25.
                          We like it

Comment

Dat is ruim 14kg. Hoeveel ben je verloren dan? Maar whit all do respect, je begon met deze kuur bij een gewicht van 56? Imo veel en veels te laag. Maar jij weet het veel beter dan ik.

Comment

ik schommelde tussen de 70 en 72, 3 mnden later 72 bij heel goed eten, 70 bij eten verwaarlozen

I know dat je dat niet de juiste stat's vind, k heb t eerder gezegd je bent er nooit klaar voor.

Ken mensen die wegen 85 kg BF van 12,13 of 14, beetje dik zegmaar, is dat de juiste moment?

Ik vond mn zelf te mager...ik zag er mager uit...ik handelde naar mager. Ik heb t gedaan, echt alles veranderde, hoe mensen naar je kijken hoe ze je benaderen je straalt mensen zien dat en je trekt mensen dan aan.

Moet ook zeggen dat ik jaren van alles heb geprobeerd he! vanaf mn 18e ben nu 28, heb dus 9 jr later spuit er in gejast. Trainen in die 9 jr was op en af zegmaar

K blijf t benadrukken, voor gebruik was ik gezond na gebruik heb ik er een ziekte bij.......of dit met as te maken heeft weet ik niet.....enige wat ik weet is dat ik voor as kern gezond was .
                              Last edited by onderhandelen; 28-06-2008, 00:44.
                              We like it

Comment

Als je na 8 jaar trainen 56kg weegt is dat niet gezond vind ik. Maar ik snap je volkomen... deca,test was dus jou eerste kuur? Heb gehoord dat het ontzettend veel vocht vast houdt, en dat je beter voor winny kan gaan.

Plaats is een keertje foto's van jezelf ondehandelen, ben zeer benieuwd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X