Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Maag problemen? Heb je neit in die periode dat je extra veel ging eten gewoon iets verkeerds gegeten? Daar zou het ook aan kunnen liggen natuurlijk... Ga anders even langs bij de dokter en laat ons weten wat het was/is.
Succes!
Maag problemen? Heb je neit in die periode dat je extra veel ging eten gewoon iets verkeerds gegeten? Daar zou het ook aan kunnen liggen natuurlijk... Ga anders even langs bij de dokter en laat ons weten wat het was/is.
Succes!
Ik denk dat hij beter dan mij en jou weet waar je mee bezig is. Het zijn de darmen en dat komt niet door slecht eten. Hij at goed zei die... deca is een zware input voor je darmen.
jubz 1e kuur
vocht valt mee, je krijgt een beetje vet r bij op je buik(je) maar dat valt ook mee, is een verschil als je van mager begint dan valt t mee, als je al wat steviger bent tja hehe
maar goed heeft dus met je voeding/training en rust te maken wat je gaat aankomen, dat merk je tijdens je kuur op een of andere manier ga je daar super op letten en leren, ik dan he
Heb geen naked shit, alleen met kleding...heb ik op vaste pc eehm wat je ziet is before een scharminkel, incl houding en kleding, after sta ik sterker incl houding en kleding. Is geen bb niv. je ziet wel getrainde niv. zegmaar
Ik zal binnenkort ff before, after pix maken
Ben je ook van plan dan? jij hebt wel de juiste stat's btw weet niet hoe oud je bent
ziekte van crohn bro's
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
als je er vatbaar voor bent tja, zelfmoord gaat best ver, maar ja als je in een depressie schiet kan alles gebeuren :S
Afgelopen week een documentaire gezien op National Geographic, ging over Steroiden, was er een gast in Amerika die graag op zijn school in het honkbal team wilde. Hij ging aan de steroiden en toen hij in het team kwam ( na grote veranderingen, voller hoofd, veel puisten, aggressiever) stopte hij met steroiden en een paar weken later had hij zelfmoord gepleegd omdat zijn lichaam er neit tegen kon dat hij ineens gestopt was, die gast was 16 jaar.
jubz 1e kuur
vocht valt mee, je krijgt een beetje vet r bij op je buik(je) maar dat valt ook mee, is een verschil als je van mager begint dan valt t mee, als je al wat steviger bent tja hehe
maar goed heeft dus met je voeding/training en rust te maken wat je gaat aankomen, dat merk je tijdens je kuur op een of andere manier ga je daar super op letten en leren, ik dan he
Heb geen naked shit, alleen met kleding...heb ik op vaste pc eehm wat je ziet is before een scharminkel, incl houding en kleding, after sta ik sterker incl houding en kleding. Is geen bb niv. je ziet wel getrainde niv. zegmaar
Ik zal binnenkort ff before, after pix maken
Ben je ook van plan dan? jij hebt wel de juiste stat's btw weet niet hoe oud je bent
ziekte van crohn bro's
1.82, bf 10/11% en 81kg s'morgen na het plassen. Normaal schommelt het paar kilo's hoger. Ik ben vanaf de tijd dat ik hier ben gekomen 8%bf 68 kg naar de 81kg gevlogen zonder niks... maar ik ben eerlijk en zal je vraag ook eerlijk beantwoorden. Ik ben niet van plan, ik ga het doen.
Ik ga het doen wanneer de tijd rijp is voor mij.
En post die foto's straks maar van before en after... in een nieuwe topic. Meerdere zullen benieuwd zijn.
ja na de kuur ben je bij vlagen wat emotioneler.....zeer zeker, dingen raken je sneller.....
Maar we moeten nu niet gaan overdrijven, bedoel als je t in je hebt om een depressie te ontwikkelen zal dat toch wel gebeuren met as of met andere drugs (medicijnen) snap je beetje relativeren, ook kennen wij zijn situatie niet wij weten niet wat voor een kerl t was en wat i r allemaal bij deed.
Leer btw ook veel van mn bro die is nu met zn 4e kuur bezig
We like it
1.82, bf 10/11% en 81kg s'morgen na het plassen. Normaal schommelt het paar kilo's hoger. Ik ben vanaf de tijd dat ik hier ben gekomen 8%bf 68 kg naar de 81kg gevlogen zonder niks... maar ik ben eerlijk en zal je vraag ook eerlijk beantwoorden. Ik ben niet van plan, ik ga het doen.
Ik ga het doen wanneer de tijd rijp is voor mij..
Heb je netjes gedaan Nex-, mij is t niet gelukt ook niet met een diëtist en psycholoog haha
bent eerlijk (Y) 10/11% is best droog althans wat ik van je avatar heb gezien, geen buikje of vet 81 kg is gruwlijk met 1 kuurtje gaan mensen t zien whuahaha
Heb je al bedacht wat je wilt gaan doen en hoelang? wat je standaard eten gaat worden haha
We like it
Met eten zit het goed check mijn voedingsschema maar, moet je wel een paar bladzijdes verder gaan bij die topic want heb het aangepast.
Ik heb er wel over nagedacht ja... wordt waarschijnlijk winstrol, test en nolvadex als nakuur.
Overigens ben ik dat niet op mijn avatar hoor, dat is een kat.
Als je mijn foto's wilt zien.
Edit: bf lijkt op de laatste foto erg hoog maar dat komt door de kwaliteit en belichting. Mijn bf daar is net zo hoog als dat andere topic. Alles is precies hetzelfde gebleven behalve de armen die zijn wat groter geworden. :P
ik was nog magerder als jou.....met as ziet t r trouwens iets anders uit he:P
armen zijn gruwlijk gast pffff jij gaat zkr knallen, wneer ben je ongeveer van plan?
Lengte van je kuur? en hoe oud ben je ?
We like it
test/deca is goede beginners kuur maar ik ben voorstander om eerst 1 product te testen.
Op die manier kan je zien hoe je reageerd op bepaalde producten.
Afgelopen week een documentaire gezien op National Geographic, ging over Steroiden, was er een gast in Amerika die graag op zijn school in het honkbal team wilde. Hij ging aan de steroiden en toen hij in het team kwam ( na grote veranderingen, voller hoofd, veel puisten, aggressiever) stopte hij met steroiden en een paar weken later had hij zelfmoord gepleegd omdat zijn lichaam er neit tegen kon dat hij ineens gestopt was, die gast was 16 jaar.
was niet omdat ze lichaam er niet tegen kon maar eerder ze hersenen hij werd erg depri
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
XML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
Comment