Deca/bionabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Deca/bionabol

Ik heb drie maanden geleden mijn eerste kuur van 6 weken gedaan: deca 100/200 (4 weken)/100  en bionabol 10/15/10. was 70 kilo, nu 80 en bijna niets kwijtgeraakt (nog). Nu wil ik graag over een half jaartje weer een kuur doen. Is het een idee om hetzelfde te doen? Ben er best tevreden mee. Ik train 3 a 4 keer per week en ben 1.90.

thx.

Allereerst een heel mooi resultaat
    Neem aan dat je wel hebt nagekuurt?

Voor je 2e kuur kan je dezelfde produkten gebruiken maar voor een goed resultaat zul je wel iets moeten verhogen.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kijk dit hoor ik graag, mensen die met een normale dosis goede resultaten boeken, Ik hoor al dat je dieet en training allemaal "in check" waren. Ik zou zeggen ga zo door. Als je nog een kuurtje wilt nemen en hij is pas over een half jaar kan je de doseringen best gelijk houden. Ik zou persoonlijk ervoor zorgen dat je zeker met deca de eerste weken juist ietsje meer neemt dan de rest van de kuur, om je bloedwaardes gelijk omhoog te jagen...

D.W.
      ***Geweld eindigt waar respect begint***
      ____
      Email:

Comment

Thx voor de reactie! En deca/testo  of deca/winstrol, lees ik ook wel goede dingen over...  (en dat testo minder belastend is voor lever spreekt me wel aan..)

Comment

Zijn hele mooie combinaties maar erg verschillend. Afhankelijk van je doel.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X