dianabol: maat van mij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• dianabol: maat van mij

Hallo mijn trianings partner wil beginnen met een kuurtje ma hij weet niet goed wat nou heb ik hem na de site verwezen, ma hij durft het niet echt tevragen.

Ma hij wil dus 6 weken dianabol nemen tablet vorm is dit een goeie beginners kuur of kan hij beter een andere kuur nemen graag verneem ik advies zodat hij zijn lichaam niet snel verneukt, hij weet wel dat er geen gezonde anabolen bestaan.

Graag u reacties hier op.

Gr

als die het al niet eens durft te vragen hoe kan hij dan ooit aan de kuur beginnen, daar is nog veel meer lef voor nodig.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

als hij nou even bij zoeken kijkt
      vind hij precies wat hij wil horen, deze vraag is vaker gesteld

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

hahaha ja klopt ma wat maakt het uit ik ben tog lid geeft hem geen verkeerdt advies ofzo.

En wat maakt het uit ik vraag om reactie niet om een tegen antwoordt omdat hij het niet durft te vragen.

Comment

oke thanx

Comment

gewoon
            knalle en gaan met die banaan
            anders komt het er nooit van lijkt mij

Comment

vin dhet de beste beginnerskuur.
              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Lijkt me overbodig topicje. Gesloten.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Edit: laat maar.

Comment

Grr. Oké, nog even open. Wil hem eigenlijk dichtkeilen omdat er al bergen informatie staan over de "ideale" beginnerskuur, maar speciaal voor jou Nex dan maar.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Hehehe, je had het al gelezen.

Nu je het over de ideale beginners kuur hebt trouwens, onze punani adviseerde in een van de oudere topics nog test only. Dacht ik zeg het even.

Comment

De meesten adviseren een test only beginnerskuur. Doorgaans op 250mg/week, maar er zijn er ook die meer aanbevelen (onder wie punani bijvoorbeeld).

sigpic

Comment

Yep 500 dus.

Comment

doll only 30mg per dag ga je ook als een stier op en hoef je nog niet te prikken
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ik zelf vind dbol wel een leuk beginners kuurtje.
                              Ben er zelf ook mee begonnen dus
                              En heb toen 40mg per dag genomen en dan 4x 10mg op de dag verdeeld.
                              Maar ben nu van meening dat 30 ook zeker genoeg is!
                              En een test-e only 250mg om de 5dagen is ook een goeie beginner kuurtje.
                              En opzich kan je wel 500mg nemen maar dan ben ik van meening dat de persoon die gaat kuren over de 100kg weegt

Nou wens die vriend van jou maar sterkte met alles van mij.

Grz
                              Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X