Vragenlijstje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragenlijstje

FF een paar vraagjes over AS/kuurtje. Ik heb onlangs een kuurtje Deca gedaan; 8 weken 200mg per week, maar vond het resultaat matig. Waarschijnlijk was het spul van niet zo beste kwaliteit(online besteld). Nou wil ik binnenkort weer een kuurtje gaan doen (liefst injecteren omdat oraal de lever nogal belast) maar weet eigenlijk nog niet waarmee. Zit aan susta te denken, mijn trainingsmaat is hier flink op gegroeid ( en vastgehouden), maar ik lees hier veel over combi's. Waar zou ik dit het beste mee kunnen combineren? Is het beter om eerst ff goed af te trainen, heb eigenlijk beetje teveel vet massa( het bekende zwembandje ) Verder wil ik graag weten of online bestellen wel betrouwbaar is of dat ik beter andere wegen kan bewandelen. Sorry dat het zo'n waslijst is maar ik dacht; ik zet het maar ff allemaal in 1 bericht.
    Oh ja, ben 28, 1m93, 92 kg en zo,n 2 1/2 jaar bezig.
    Greets Marc-O
    Alles komt goed!!

als ik zo je stats lees, en over zweembandjes enzo en je wilt sustanon doen, dan zou ik er winstrol bij pakken. Wordt je gelijk wat droger.

Sustanon op 500 mg per week, frontload op 1000 mg.
    Sustanon 8-10 weken lang.
    Winstrol op 40-50 mg per dag voor de 1e 4-6 weken.

Online bestellen : er is veel fake stuff, dus zorg dat je een betrouwbaar iemand vind dan zit het wel goed.

Comment

knipoog knipoog knipoog...

als je echt vet hebt zou ik dat er eerst af rennen. anders kom je in je kuur alleen maar vetter te worden en zie je de resultaten niet zo goed als dat je droger zou zijn. zwembandje wordt zeker erger.

over je deca 200 pweek..... is in mijn ogen ook geen kuur. er komen wel soms mensen op aan, maar ik zie het nut niet van zo'n 'kuur' .

als je gaat kuren: doe dan zoals jack zegt.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Kuur van Jack is niks mis mee. ben het eens met Bruce dat 200mg deca per week zinloos is. het legt je eigen test plat en heeft vervolgens geen toegevoegde waarde in mijn ogen. Dat er toch mensen op groeien is omdat ze tijdens deze "kuur" extra op hun voeding letten en veel intensiever trainen maar zeker niet door de deca.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Je zou er overigens wel deca / boldenone bij kunnen nemen naast de sust en de winstrol maar dan 400mg per week. het blijft een hele goede eiwit-spaarder.

Na je kuur zou je clen kunnen nemen als je bf te hoog zou zijn.

Greets...

Comment

dat (clen) dat hoor ik nou al vaker om droger te worden en het is geen anabool ken ik dat dan gewoon bij de drogist halen ofzo ken iemand mijn dat ff uitlegge?
            Als je vandaag niet hard getraid hebt

Had je beter niet kenne trainen

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (domingo @ Aug. 20 2003,18:31)]dat (clen) dat hoor ik nou al vaker om droger te worden en het is geen anabool ken ik dat dan gewoon bij de drogist halen ofzo  ken iemand mijn dat ff uitlegge?
              Helaas niet
              Wel bij dezelfde persoon waar je nu ook je andere spulletjes haalt..

Greets...

Comment

oke ik weet genoeg

thanks
                Als je vandaag niet hard getraid hebt

Had je beter niet kenne trainen

Comment

INFORMEER JEZELF!
                  Lees link en vind hier op dit board andere links naar AE met goede basis artikels. Er zijn nog mensen die naar zulke basis info vragen en hier antwoord op krijgen.

LEES!
                  archief AE

In mijn ogen, indien je geen wedstrijden draait en je bijgevolg geen zorgen hoeft te maken omwille van de wat reversiebele vochtretentie, bestaat er geen beter combo dan susta, deca, proviron.

Deca alleen en zeker zulke lage dosis legt niet alleen je eigen testproduktie lam,het zal je niets bijbrengen behalve een deca dick.

Vet verbranden doe je ook met een matig hoge tot hoge dosis test, afhankelijk van wat je in het verleden gebruikte. 750 mg is een goede basis om te starten.
                  Deca toevoegen aan 400 mg, hogere dosis heeft weinig zin. Proviron helpt oesterogeenconversie (aromatiseren)tegen te gaan.

Vooral dieet in oog houden, als je vet kwijt wil, niet te hoog, blijf rond 3500-4500 kcal. Eventueel combineren met t3 en clen om gegarandeerd resultaat te krijgen.
                  Als je meer gegevens geeft kunnen we wat preciezer werken. Wat is je vetpercentage? Hoe train je, hoe vaak, cardio enz...

Comment

Ik vind T3 geen goed advies en al helemaal niet aan een beginner eerlijk gezegd.
                    De clen is uiteraard een mogelijkheid maar zou toch eerst en vooral bij de voeding beginnen, geeft vaak al voldoende resultaat.

Comment

Ten eerste: iedereen bedankt voor de info!!
                      Myobolix vroeg om meer gegevens dus die zal ik proberen te geven. Vetpercentage weet ik zo niet, moet ik een keer op laten meten(waar? ) Ik train als volgt:
                      Ma: borst, triceps
                      Di:  rug, biceps
                      Wo: rust
                      Do: benen
                      Vr: schouders
                      Niet altijd op zelfde dagen maar wel volgens dit schema. Doe meestal 3 oefeningen per groep en dan setjes van 4x8. Dit wissel ik ook vaak af met setjes van bijv. 10-8-6-4  en dan sneller opbouwen met gewicht. Of andersom, dus zwaar beginnen en dan het gewicht afbouwen terwijl ik dan de herhalingen opbouw. Benen en schouders meestal 5 a 6 oefeningen volgens zelfde schema( 4x8 of op/af bouwen)
                      Na elke training ff het buikje  en dan meestal nog half uurtje fietsen.
                      Combinatie susta met deca lijkt me wel wat Myobolix, lijkt jou dit zinvol en zo ja in welke dosering? En hoe zit dat precies met clen; is dat voor na de kuur of tijdens? Misschien een domme vraag maar ben nog weinig ervaren op dit gebied.
                      Alvast bedankt!!
                      Greets Marc-o
                      Alles komt goed!!

Comment

Zou de clen na je kuur nemen als dat nodig blijkt te zijn i.v.m. een te hoog bf.

Greets...

Comment

Sorry voor mijn onwetendheid maar bf is...?
                          Alles komt goed!!

Comment

Bf is afkorting voor body-fat oftewel je vetpercentage...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (marc-o @ Aug. 26 2003,21:39)]Sorry voor mijn onwetendheid  maar bf is...?
                              Onwetendheid is geen schande, het weten en er niets aan doen wel..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X