Kuur Research

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by hec_ View Post
    Vindt jou kuur helemaal niet goed in elkaar zitten bro. Effe aan de kant liggen dat je gaat kuren met een hoge BF, ga ik jou gwn advies geven puur op jou kuurschema.

Dianabol als kickstart eerste 4 weken 40mg is helemaal goed.
    Je wil/gaat boldenone gebruiken. Je zou moeten weten dat bolde de Traagste ester heeft van alle gears. Dus waarom in godsnaam maar 5 weken bold. Ik zou bold Minimaal 12 weken gebruiken, en ik adviseer altijd 14 weken.

Dus ik zou vanaf week 1 bold laten lopen, tot 12-14 weken. Dit samen met Test E. Waarom zou je op anavar willen eindigen. Anavar zou je een harde look geven op het eind, maar je BF is te hoog, dus past niet in deze kuur, en zal ook niks voor je doen. 3 weken na je laatste inj van bold en test 4 weken 20mg nolva gebruiken.

Hopelijk heb je iets aan mijn advies, en zul je ook wat mee doen.
    Suc6 verder.

PS. Je kuur zou ik dus zo doen:

1-4 40mg dianabol ( mijn voorkeur naar winny)
    1-14 500 mg Test E
    1-14 600 mg Bold
    3 weken na je laatste shit je nakuur beginnen.

Trouwens wat is jou doel eigenlijk met deze kuur? Droger worden neem ik aan?
    Daar hoeft hij helemaal geen kuur voor te gaan nemen.
    Het enige dat hij moet doen is met z'n handen van de chinees, pizza's, m&m's en al die andere junk-shit af te blijven.
    Maarja, sommigen hebben daar een enorme moeite mee.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Even een bump...

Als alle work-outs tot volgende week vrijdag gaan zoals gisteren dan is het lekker. Mits dat gebeurd dan wil ik volgende week zaterdag dan eindelijk met me kuur beginnen. Heb zojuist wat pleisters, watten en een potje pure alcohol voor schoonmaak en sterilisatie gekocht.

Dus nu even kijken of ik het me nog goed herinner hoe te doen. Nu ik zo terug kijk twijfel ik of die Boldenone niet vanaf week 1 meteen er bij moet of niet :S

Week 1-4 | Dbol 40mg per dag een kickstartje
      Week 1-10 | Test-E 500mg per week
      Week 5-10 | 600 Boldenone per week
      Week 11-15 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
      Week 13-17 | 40 en 20 Nolvadex na-kuurtje. Anavar onderdrukt bijna niks bij mij merkte ik dus extra na-kuur voor Ana is niet nodig op zich.
      Zoals ik ooit al tegen je zei fallie, bold if tog wel 6 tot 7 weken (kan verchillen) nodig om merkbaar te worden. Met 5 weken is het echt verspilling

Comment

• Ik weet niet waar sommige van jullie die domme ideeen vandaan halen.

Ik ga niet cutten en ik ga niet afvallen en meer vet boeit me niet. Dus domme opmerkingen maken dat ik het nodig heb om af te vallen is niet het geval. In het verleden ben ik ook zo'n 30kg aan vet verloren op wilskracht en kan het nu ook als ik het zou willen...maar dat wil ik niet omdat het niets toevoegt aan me toekomstige doelen. Ga jij maar eens een truck pull doen met weinig lichaams gewicht. Dan mag je 110kg wegen met 10% vet, maar dat schiet dan nog niet op.

Dat kuren met hoog BF niet slim is...nog zo'n domme opmerkingen. Misschnien voor een bodybuilder niet handig...maar kijk eens...ik ben geen BB'er en wil ik nooit zijn ook. Ik ga voor pure kracht zoals powerlifter/strongman. Wow en die gasten kuren ook altijd met 20-30% bodyfat...dus die statement dat het slecht voor je is gaat neit op.

Dus waar ga ik voor kuren? Merendeels kracht met automatisch wat massa. En ja ik weet dat er betere middelen zijn om te gebruiken voor kracht. Maar dat bewaar ik voor een volgende keer.

Bold zou ik qua dosering moeten verlagen wil ik het zolang gaan rekken. Dan wordt het 250-300mg per week. Dan is het elke zaterdag 2ml test, 1ml Bold in 1 spuit....moet te doen zijn.

Anavar op het eind doe ik niet om een harde droge look te krijgen. Ik ben geen BB'er en train niet als zodanig. Ik gebruik het om zo'n min mogelijk dip te krijgen en zo veel mogelijk kracht te behouden van me kuur. Daarnaast onderdrukt Anavar bijna niks bij mij en zit het de natuurlijke test aanmaak niet in de weg. Dus ideaal om in de na-kuur te hanteren bij lage dosering.
        Last edited by Falstyr; 28-10-2009, 10:30.

Comment

• Lees ik dat goed Gen n luttele duizenden iu in de na kuur? Dan sla je de plank echt mis hoor, nooit HCG in de na kuur... Zorgen dat het ok is voor je stopt met kuren..... Enne Fallus ik ben nog aan het zoeken, er deugt iets niet in je voorbeeld... Kom er zo op terug....

Comment

• Ook ik moet zeggen dat je waarschijnlijk niets hebt aan 5 weken Bold, daar het lang duurt (5+ weken) voor het inkickt. Je kan het gerust gelijk met de Test opstarten, en dan 1 week voor het einde van je Test stoppen.. Je zegt al je bf% kan je niet schelen, en kan ik best begrijpen n BB is geen powerlifter of strongman. Dus waarom doe jij in de periode met Var (week 11-15) er geen CJC 1295 en GHRP-6 bij? Het grote voordeel is je kracht gaat nog verder omhoog, en je dwingt je lichaam op te starten en verder te gaan. Je hebt zo ook geen verlies aan power en groeit zelfs door.. Jij kan volgens mij ook best 500mg Test en 400mg pw Bold aan voor 10 weken...Jij weegt toch zo rond de 100kg, of ben ik nu abuis?

Comment

• Had me gear in maart/april besteld. Dus wat ik toen besteld had is wat er in huis is en waar het mee gedaan moet worden. In die tijd had ik nog niet gehoord van CJC 1295 en GHRP-6. Bold ga ik vanaf dag 1 er bij zetten, maar zal dan een lagere dosering zijn. De helft van de oorspronkelijk 600mg per week. Op zich niet erg aangezien het toch een eerste kuur is en je vaak met een iets lagere dosering al weg kan komen.

Zal CJC 1295 en GHRP-6 verdiepen en mee nemen voor een volgende kuur. Ik weeg sinds gisteren nog steeds 110kg en me vet% is weer iets gezakt van 22,4% naar de 20,8% sinds een meting anderhalve maand eerder met hetzelfde lichaamsgewicht.

Dus na al de reacties gaat het er uit zien als volgt:
              Week 1-10 | 300 Boldenone per week
              Week 13-17 | 40mg eerste 2 weken en 20mg laatste 2 weken Nolvadex na-kuurtje.

Verder nog iets qua fine-tunen?

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
                Lees ik dat goed Gen n luttele duizenden iu in de na kuur? Dan sla je de plank echt mis hoor, nooit HCG in de na kuur... Zorgen dat het ok is voor je stopt met kuren..... Enne Fallus ik ben nog aan het zoeken, er deugt iets niet in je voorbeeld... Kom er zo op terug....
                Sorry Gen, ik reageer met mn slaperige kop op n antieke post van je. Ik heb dus niet eerst naar de datum gekeken, en reageerde te snel daarop.. Heb ik trouwens wel vaker, daar je eerst de eerste pagina krijgt en ik niet verder kijkt dan mn neus lang is. Sorry, mijn fout..

Comment

Had me gear in maart/april besteld. Dus wat ik toen besteld had is wat er in huis is en waar het mee gedaan moet worden. In die tijd had ik nog niet gehoord van CJC 1295 en GHRP-6. Bold ga ik vanaf dag 1 er bij zetten, maar zal dan een lagere dosering zijn. De helft van de oorspronkelijk 600mg per week. Op zich niet erg aangezien het toch een eerste kuur is en je vaak met een iets lagere dosering al weg kan komen.

Zal CJC 1295 en GHRP-6 verdiepen en mee nemen voor een volgende kuur. Ik weeg sinds gisteren nog steeds 110kg en me vet% is weer iets gezakt van 22,4% naar de 20,8% sinds een meting anderhalve maand eerder met hetzelfde lichaamsgewicht.

Dus na al de reacties gaat het er uit zien als volgt:
                  Week 1-10 | 300 Boldenone per week
                  Week 13-17 | 40mg eerste 2 weken en 20mg laatste 2 weken Nolvadex na-kuurtje.

Verder nog iets qua fine-tunen?
                  Hou HCG bij de hand... Ziet er voor de rest prima en stevig uit hoor Fal... 110kg mooi startgewicht ook... Ik denk dat jij hierop gaat als de brandweer....Succes met je kuur en gains Fallusman..

Comment

Sorry Gen, ik reageer met mn slaperige kop op n antieke post van je. Ik heb dus niet eerst naar de datum gekeken, en reageerde te snel daarop.. Heb ik trouwens wel vaker, daar je eerst de eerste pagina krijgt en ik niet verder kijkt dan mn neus lang is. Sorry, mijn fout..
                    Hehe, lees hem nu zelf ook terug. De twee gebruiksprotocollen ja, maar staat inderdaad onterecht dat het in de nakuur zou moeten gebeuren.

Goede rectificatie toch.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hou HCG bij de hand... Ziet er voor de rest prima en stevig uit hoor Fal... 110kg mooi startgewicht ook... Ik denk dat jij hierop gaat als de brandweer....Succes met je kuur en gains Fallusman..
                      Met de (roid)rage zit het in ieder geval al goed

Heb ook nog een potje Clenbuterol hier staan. Het is anti-katabool. Kan eventueel assisteren om de dip op het eind nog verder op te vangen. Goede theorie? Voegt het wat in de praktijk toe of zal ik het gewoon weg laten?

Zie al voor me om de 100-110kg te Push Pressen op het eind. *stuitert op zijn stoel*

Comment

• Veel succes met je kuur en je krachtuitspattingen.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Met de (roid)rage zit het in ieder geval al goed

Heb ook nog een potje Clenbuterol hier staan. Het is anti-katabool. Kan eventueel assisteren om de dip op het eind nog verder op te vangen. Goede theorie? Voegt het wat in de praktijk toe of zal ik het gewoon weg laten?

Zie al voor me om de 100-110kg te Push Pressen op het eind. *stuitert op zijn stoel*
                          Nee Fallus, geen Clen gebruiken.. Ik weet dat het anti-katabool is, maar geen clen bij n massa kuur (Bold) gebruiken.. Doe je dat wel, doe je de werking van je kuur weer teniet.. Clen kun je wel later gebruiken, als je vind dat je te zwaar bent. Zal toch niet zo zijn? Heeft voor jouw kuur absoluut geen enkele meerwaarde...Wees niet bang je kracht zal toch wel omhoog schieten als n raket.

Comment

• Ok Vince, succes vanaf nu he! Ben benieuwd.
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Zag gisteravond dat ik meer boldeone heb dan verwacht. Dus zal week 1-10 500mg bold zetten ipv 250mg. Ben fucking zenuwachtig voor morgen als de eerste spuit gezet wordt.

Comment

• Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen!
                                Ik zou zeggen, heel veel succes ermee.
                                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X