Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Kuur Research
Collapse
X
-
Originally posted by jarnie View PostJezus snuff san je gedraagd je nu wel een beetje als een klein kind waar komt deze haat vandaan
Maar het zit in het persoontje om irritant te doen. Hij heeft ook al problemen met Osterich en zal me niet verbazen als er nog meer mensen op het forum zijn waar hij problemen mee heeft.
Comment
-
Snuff Sann loves me, mag ik dat even corrigeren
Redelijk off topic, ik weet het.
Maak ik het goed door te zeggen dat je ik hele topic heb gelezen en het grappig vind om te zien dat je best aan het switchen bent en dat ik cool vind dat je met een totaal ander doel dan 99% van het board gaat kuren en dat ik succes wens?http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostHad me gear in maart/april besteld. Dus wat ik toen besteld had is wat er in huis is en waar het mee gedaan moet worden. In die tijd had ik nog niet gehoord van CJC 1295 en GHRP-6. Bold ga ik vanaf dag 1 er bij zetten, maar zal dan een lagere dosering zijn. De helft van de oorspronkelijk 600mg per week. Op zich niet erg aangezien het toch een eerste kuur is en je vaak met een iets lagere dosering al weg kan komen.
Zal CJC 1295 en GHRP-6 verdiepen en mee nemen voor een volgende kuur. Ik weeg sinds gisteren nog steeds 110kg en me vet% is weer iets gezakt van 22,4% naar de 20,8% sinds een meting anderhalve maand eerder met hetzelfde lichaamsgewicht.
Dus na al de reacties gaat het er uit zien als volgt:
Week 1-4 | Dbol 40mg per dag een kickstartje
Week 1-10 | Test-E 500mg per week
Week 1-10 | 300 Boldenone per week
Week 11-15 | 30 Anavar per dag om zoveel mogelijk te behouden
Week 13-17 | 40mg eerste 2 weken en 20mg laatste 2 weken Nolvadex na-kuurtje.
Verder nog iets qua fine-tunen?
mooi kuurtje man ben echt benieuwd wat je dit gaat op leveren
hoop iets moois voor je man
ga zeker je log volgen, bold is een mooi middel
veel succes broPain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Ik houd gewoon niet van mannetjes die zich heilig voordoen maar in de tussentijd ook lekker vervelend bezig zijn. Ook het hebben van een vrij grote air over zichzelf en denken dat ze alles beter weten maar in de tussentijd niks van hun leven maken. Die gasten kunnen mij gestolen worden.
Vanaf nu houd ik m'n smoel.
Comment
-
Is maar goed dat ik me nooit heilig voor doe. En wat me leven betreft heb je geen idee. Dus...zit je jezelf op anderen te projecteren of zit je anderen te beoordelen zonder ook maar iets van ze te weten. In beide gevallen ben je niet al te snugger bezig :P
En die zogenaamden "air" die ik heb... Ik weet dat ik nogal egocentrisch ben. En ik heb al het recht vergaart om een betweter te zijn omdat ik het 9 van de 10 keer ook beter weet. Maar als iemand, zoalsn Generalix mij verbeterd, heb ik daar totaal geen probleem mee omdat hij ook veel weet. Als iemand zoals Snuff San, die zelf bijna niks weet, mij gaat proberen te verbeteren dan ben je bij het verkeerde adres
Comment
-
Beetje lullig om elkaar nu af te zeiken, het is beter om elkaar wat bij te staan lijkt mij.. Iedereen kan wel eens wat hulp gebruiken, voor-in of tijdens de kuur (ook ik) We zijn hier bij elkaar om elkaar bij te staan als dat nodig is, dacht ik... Niet om elkaar af te zeiken en op punten te pakken.... Samen weet je meer dan alleen, en met zn allen weet je meer dan samen...
Comment
-
vanochtend bij ontbijt de eerste 20mg Dbol gepakt en vanavond bij avondmaal de rest.
zojuist me eerste spuit gezet met de handleiding bij de hand (=http://www.steroid.com/inject.php). ik was, en ben, best zenuwachtig.
Heb met alcohol en watten alles gesterriliseerd zoals het moest. Maar toen ik die lange naald zag was ik nog steeds van: "hmmm...kan die uberhaupt wel me quad bereiken? Misschien toch beter in me reet zetten ook al kan ik er nauwelijks bij komen ivm me brede rug."
Heb 2ml uit de test-e gepakt en 1,6ml uit de Boldeone beiden in 1 zuiger. Wat me opviel is hoe ontzettend traag de zuiger vult. Mijn idee was om rustig het ding naar achter te trekken en opzelfde tempo vult de zuiger. Niet dus...gaat echt minuten over heen eer het gevuld is met al dat gedruppel. Wat moet ik nu met die flesjes doen? Er zit nu immers een prik gat in of maakt dat niet uit?
De naalden verwisseld en op me quad gezet. Er rustig in geduwd en voelde de prik. Rust door duwen en voelde een beetje weerstand en duwde hem er door heen. Die weerstand zou van de spier moeten zijn dus vandaar even door duwen. Het voelde wat ongemakkelijk aan en heb even mijn adem proberen te regulieren om zo het prikken en steken van me af te zetten. De zuiger iets terug getrokken en kwam geen bloed in. Toen heel rustig alle shit in me been gedeponeerd.
Na een paar tellen voelde ik de vloeistof gewoon door me been druppelen en borrelen en doen. Hoop dat ik het inderdaad in de spier heb gedumpt en niet onderhuids in me been :P
Naald er uit, even met alcohol en watje weer schoongemaakt de injectie plaats om een pleister er op te doen. Even paar minuten gezeten omdat ik gevoelsmatig toch beetje het been wilde ontlasten en daarna even stukje op gelopen. Voelt normaal dus niks aan het handje
*zucht* en nu elke week dat gedoe.
Heb wel een streep opgedroogd bloed op me hand. Geen idee waar dat vandaan komt. Zal me vanochtend wel gesneden hebben met scheren ofzo :PLast edited by Falstyr; 07-11-2009, 13:08.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-