Kijk eens hier na

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kijk eens hier na

Als 1e kuurtje:

Test enth
    500 mg/week
    4 weken
    week 1 tot en met 4

EQ
    400mg/week
    10 weken
    week 1 tot en met 10

Tren
    225mg/week
    6 weken
    week 5 tot en met 10

Anavar (afhankelijk van de prijs/kwaliteit anders winstrol)
    20 mg/dag
    6 weken
    week 5 tot en met 10

Mijne heren schiet u er maar op los. Ik wil deze middelen combineren, mocht u in uw wijsheid een betere combinatie van dosissen weten, dan verneem ik dat graag van u. Alvast bedankt voor uw medewerking.

Grtz

Riki, ziet er goed uit! wat ik wel zou doen, is de test gewoon 10 weken doen. Eq onderdrukt je libido, en tren ook heel erg, dus je zal in de laatste weken geen sex libido hebben. plus dat 4 weken test (langwerkend) weggegooid geld is. Als je dit verandert heb je een top kuurtje.

Vind hem wel iets aan de zware kant voor een 1e (2e dan) kuurtje. niet qua doseringen, maar qua combinaties. Maar resultaat zal je zeker zien.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Jack @ Aug. 26 2003,09:23)]Riki, ziet er goed uit! wat ik wel zou doen, is de test gewoon 10 weken doen. Eq onderdrukt je libido, en tren ook heel erg, dus je zal in de laatste weken geen sex libido hebben. plus dat 4 weken test (langwerkend) weggegooid geld is. Als je dit verandert heb je een top kuurtje.

Vind hem wel iets aan de zware kant voor een 1e (2e dan) kuurtje. niet qua doseringen, maar qua combinaties. Maar resultaat zal je zeker zien.
      Ja, misschien doe ik dat wel, Jack, de test doortrekken naar 10 weken. Ik zocht eigenlijk iets wat ik meteen merk in de 1e 4 weken vandaar de test.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Riki @ Aug. 26 2003,09:32)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Jack @ Aug. 26 2003,09:23)]Riki, ziet er goed uit! wat ik wel zou doen, is de test gewoon 10 weken doen. Eq onderdrukt je libido, en tren ook heel erg, dus je zal in de laatste weken geen sex libido hebben. plus dat 4 weken test (langwerkend) weggegooid geld is. Als je dit verandert heb je een top kuurtje.

Ja, misschien doe ik dat wel, Jack, de test doortrekken naar 10 weken. Ik zocht eigenlijk iets wat ik meteen merk in de 1e 4 weken vandaar de test.

Grtz
        die test enth merk je ook pas na 3 weken. Wil je snel iets merken, dan zou ik de 1e 2 weken 100 mg Prop EOD zetten.

Comment

eerste 4 weken? dan moet je er dboll bijdoen. uiteraard kan prop ook maar ikheb mij wijs laten maken dat tren en bollen bij elkaar ongeveer alle receptoren in je spieren aanspreekt op gruwelijke wijze. ze vullen elkaar zeg maar aan. ofwel: compleet. maarrrr.... omdat je 10 weken eq. wil doen lijkt de 10 weken test me de beste optie. de eerste weken knal je toch wel. je hebt tren, you remember???
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Doen wat Jack zegt dan komt het helemaal goed
            Vind het ook vrij zwaar voor je 2e kuur zeker omdat de eerste kuur een d-boll only is/was.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 26 2003,18:29)]Doen wat Jack zegt dan komt het helemaal goed  
              Vind het ook vrij zwaar voor je 2e kuur zeker omdat de eerste kuur een d-boll only is/was.

Greets...
              Ja, heb de smaak te pakken, dan maar in 1 keer goed. Gooi ff een slotje op deze, Cur.

Grtz

Comment

Bij deze..

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X