Echt of vals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zou toch iets anders gaan stacken dan test met winstrol, denk dat dat ook niet is wat je wilt. Ik zou dan eerder gaan voor test en Deca (ben zelf geen liefhebber van deca,maar goed)dit omdat jij toch echt massa wilt zien en een goede pomp.

En oja, ik heb wel goed ervaringen met GG, alleen heb ik wel het idee dat de laatste tijd de potjes minder goed gevuld zijn, 8 of 9 ml of zo. maar goed das gis werk, dan zou ik er gewoon een bij twijfel leeg moeten trekken in 2 keer 5 ml spuiten.

Comment

• Begin over 2 weken aan mijn volgende kuur. Weet eigenlijk nog niet precies wat ik wil... wil toch echt massa pakken, vocht kan me geen zak schelen als er maar genoeg massa tussen zit. Hoor minder goede verhalen over deca....

Dan zou het waarschijnlijk 500 test en 400 deca worden 10ml 8 weken?
      Last edited by Nex-; 25-10-2008, 15:35.

Comment

• 400 mg Deca, 500 mg Test, 30 mg Dboll, het liefst afsluiten met een korte etser Propionaat oid

10 tot 12 wkn, Hcg 500 iu vanaf wk 4 had k er bij gedaan
        als je lef hebt maak je er 14 wkn van.

will do the yob for u
        Last edited by onderhandelen; 25-10-2008, 15:41.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
          400 mg Deca, 500 mg Test, 30 mg Dboll, het liefst afsluiten met een korte etser oid Propionaat oid

10 tot 12 wkn, Hcg 500 iu vanaf wk 4 had k er bij gedaan

will do the yob for u
          dboll... als ik alleen maar het woord hoor. Hcg komt er zowieso niet in.
          Wordt wel een dure grapje zo.

Op zich deca, test en dboll is wel lekker, ga je dan zeker mee knallen, echter dan pak ik zowieso geen epl meer. Nolva heb ik hier nog steeds liggen dus dat is al wat minder centjes.... wordt wel een dure grapje zo. Denk als ik met deze kuurtje begin dat ik gelijk de eerste week al een dikke plofkop begin te krijgen... muhaha.
          Last edited by Nex-; 25-10-2008, 15:46.

Comment

• Nex, niet om te klootzakken, maar get real bro. Je hebt net je dboll only gedaan, beviel niet, en die kuur was al eigenlijk te vroeg. Zwaar zuur voor je, maar oké. Nu wil je er direct achteraan (over twee weken) er alweer een kuur inrammen, maar je weet nog niet eens wat en je weet niet wat je ermee wilt bereiken. Je snapt toch wel hoe verdomde achterlijk dat overkomt toch? Vind je verder echt geen verkeerde gozer, maar kom op. Dit is gewoon een aanfluiting.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Atta bro,

Zal je wat vertellen. Weet wat je bedoeld maar hoor hier mijn kant van het verhaal.

Ik heb een doel die je niet zomaar kunt behalen. Tijd vliegt voorbij en heb dus niet zo heel lang meer. Enige optie om er in de buurt te komen .... raad je al. Ik ben bereid om de consequenties ervan die kunnen volgen op me te nemen maar dat gaat me niet tegen houden. Ben ook veel te vroeg begonnen maar ik zeg het je, zou je in dezelfde bootje als ik zitten dan zou je misschien zelfs nog eerder zijn begonnen. Ik heb deze discussie met meerdere mensen gehad, waaronder mijn oudere broer (was heftig), maar uiteindelijk heeft zelfs hij begrepen dat er geen andere manier is. Weet overigens wel wat ik ongeveer wil, heb daar nog 2 weken de tijd voor om na te denken. Kan je vertellen, 1 dag is genoeg.

Laten we het verder ontopic houden.

Comment

• Even de prijzen eruitgefilterd OH.
                Wat dacht je dan Nex, BB kost geld punt. Dat is iets wat je van te voren in moet calculeren. Tel je voeding, training en sups er maar bij, ziekelijk veel geld he!

Welk merk je neemt moet je zelf weten, ik zou persoonlijk Nolva als t nog van je vorige kuur is vervangen, gaat immers om je nakuur das Super BELANGRIJK.

Dboll is gwoon goed hoor, snap je afkeer, dit zou je ook hebben als je Test of wat dan ook had gehad.

Meeste mensen vergissen zich in de prijs, van een goed doordachte kuur. Een goed doordachte kuur bestaat uit een mix van androgeen, anabool het liefst met middelen die elkaar aanvullen, lengte van de kuur, nakuur en niet te vergeten je voeding zelf.

Lange etsers minimaal 10 wkn, wil je t goed doen kom je al gauw op 12 tot 14 wkn.

Je kan ook voor xxxx euro rond zijn, maar dan mis je oa kickstart, is t maar voor 8/ 10 wkn op 250, 200 mg. Ook een goeie kuur, Imo niet slim.

Hcg is een pre bij lang kuren. Was proviron vergeten bij te noemen, ook vanaf wk 4 das t duurst HG of UG.

Een goed doordachte kuur kost je Max xxxx euro.

Heb je geen knaken of knaken te weinig, niet kuren lekker wachten tot je voldoende geld hebt om alles in 1x goed te doen. Halve kuurtjes, onderbrekingen oid zonde van je tijd, geld, kuur, lichaam, energie enz enz

Veel suc6 met je keuze
                Last edited by GeneralIx; 25-10-2008, 16:20.
                We like it

Comment

• onderhandelen

prijzen hoef je niet neer te zetten bro, haal ze snel weg aub. hahaha
                  Heh? wtf waarom zou ik nolva vervangen? Hij is zowat nieuw man... en helemaal niks uit gehaald. Kost idd allemaal geld. gdv. zelfs als je niet kuurt.... muhha.

Comment

• @ Nex
                    Hehe. Was je net voor.

Edit: hij pakte hem net niet goed. Nu zijn de prijzen echt pleite.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Je moet niet ziekelijk veel betalen voor je gear maar wat redelijk is.

Goedkoop is duurkoop.
                      We like it

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                        Heh? wtf waarom zou ik nolva vervangen? Hij is zowat nieuw man... en helemaal niks uit gehaald.
                        welk merk is je Nolva?

Sorry voor de prijzen, wist niet dat algemene prijzen (totaal plaatje) noemen verboden was.
                        We like it

Comment

• Jawel OH, dat wist je wel bro. Maak maak je je geen zorgen hoor, het is je al vergeven hoor.

sigpic

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                            welk merk is je Nolva?

Sorry voor de prijzen, wist niet dat algemene prijzen (totaal plaatje) noemen verboden was.
                            Ik zal je vertellen welk merk het is. EPL! zou ik de patch nummer etc mogen geloven dan heb ik nog tot 2012 te gaan. o-O Verder kan ik je alleen maar gelijk in geven over "goedkoop is duurkoop''.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                              Jawel OH, dat wist je wel bro. Maak maak je je geen zorgen hoor, het is je al vergeven hoor.
                              Ik dacht echt........Thnx m8

Originally posted by Nex- View Post
                              Ik zal je vertellen welk merk het is. EPL! zou ik de patch nummer etc mogen geloven dan heb ik nog tot 2012 te gaan. o-O Verder kan ik je alleen maar gelijk in geven over "goedkoop is duurkoop''.
                              Jij bent verantwoordelijk voor t succes of falen van de kuur.

Je kuur zelf is een verlengde van je nakuur. Je kuur zelf is belangrijk, maar je nakuur helemaal.

Snap je mijn punt

Als je alles in 1x bij 1 supl. haalt krijg je fixe korting, moet je wel zorgen dat je een goeie te pakken hebt . Zelfs dan loop je risico, ben je afhankelijk van je eigen kennis van zaken.
                              We like it

Comment

• yow pexie.. ff je topic doorgelezen
                                Wat ga je nou precies pakken? test & deca of?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X