Echt of vals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

jupz dat staat er op epl is gewoon goede shit en bijna niet nagemaakt.
    Je moet gewoon niet meer daa rover nadenken en volgas gaan trainen en voluit eten.Niet elke dag op de weegschaal gaan staan of je een gram aangekomen bent want je maakt jezelf gek waardoor je STRESS niveau de pan uit stijgt en daardoor je cortisol ook gigantisch stijgt en dat schiet niet op dus.
    Gewoon lekekr trainen 40mg per dag blijven nemen en 2 1 uur voor trainen voor extra pomp en dan 1 keer per week savonds op de weegschaal staan en het liefst na het weekend als je rust gehad hebt.
    eat eat eat and look like a freak!

Comment

bij die van mij zit geen deukje allebijde kanten mooi bol
      op mijn potje staad methandienone
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wanneer heb je jouwes gehaald martin?

Comment

denk nu zo 3 maanden trug

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            bij die van mij zit geen deukje allebijde kanten mooi bol
            op mijn potje staad methandienone
            Volgens mij is dat de oude dina van epl dan.
            Zo te zien heeft epl een nieuwe versie met deukjes erin voor mode.

TripleX

Je hebt helemaal gelijk. Kan nu weer vollop knallen! En weegschaal onder bed geschoven, en is net voor een week voor dood verklaard. Nogmaals bedankt...

Comment

haha voor de mode zou je denken

Comment

kans is groot dat die van een vorige lichting waren dan ja. En de drukmachines kunne af en toe ook wel wat minder presteren

Comment

die deukjes is dat aan 1 zijde of bijde kanten

Comment

1 kant andere kant is netjes bol

Comment

nou nex niks om zorgen te maken dus, dus lekker trainen morgen haha
                      succes kerel

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                        nou nex niks om zorgen te maken dus, dus lekker trainen morgen haha
                        succes kerel
                        Inderdaad, maare ik ga nu lekker knallen. Borst en triceps zijn aan de beurt, mijn lievelings dag om te trainen dus knallen maar en er in geloven he.

Comment

ik heb het vaker gezien bij jongens die zo reageren als nex.
                          In principe al zou je neppe troep hebben dan zou je nog het placebo effect hebben en zal je nog zowieso veel lekkerder trainen maar omdatr jongens als nex zich zo druk maken om alles en niets lukt het gewoon niet en gaan ze alleen maar achteruit.
                          Als je een druktemaker bent in jehoofd en overal 10000keer over nadenkt tot je er uiteindelijk gek van word raad ik je aan geen as te gebruiken want dan heeft het echt geen nut.

Bij mij werkt het juist andrsom geef mij een pil en zeg dat het gruwelijk werkt ook al is het een placebo pil zal ik zker 20% sterker zijn terwijl dat dan gewoon op eigen kracht is. Natuurlijk als je het een paar weken doet zal je dan merken volgens mij is het niet echt maar zoasl nex een paar dagen bezig is is het nog onzin om te zeggen het is nep.

Over 2 weken spreken we nex wel weer haha dan heeft ie de pomp van ze leven.(hopelijk dan)

Comment

Jezus christus, wat een Pietje Ongeduld ben jij zeg, dacht dat ik een neurroot was, maar jij spant echt de kroon. Na 3 dagen loop je al te janken, wacht nou eens effe joh, die kilo's die je nu hebt gewonnen heb je toch ook niet in 6 weken gegaind, ONTSPANNEN.

Ik weet bijna zeker bij wie je het gehaald hebt, en dat is gewoon goed KLAAR.

Niet om je aan te vallen hoor, maar dit moest er gewoon effe uit, zal wel door de tren komen, sorry pik, roid rage he.

Comment

Originally posted by Triple X View Post
                              Over 2 weken spreken we nex
                              2 weken is te lang, om wat te merken van Dboll.

Hebben hier ook van zelfde merk Dboll liggen na 2 wkn (50 a60mg) niets gemerkt, zelfde met proviron.
                              Last edited by GeneralIx; 30-09-2008, 21:49. Reason: Op verzoek.
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                              We like it
                              ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

en toch blijf ik erbij we sreken nex over 2 weken weer.

Dat hg beter is laat ik in het midden maar om na 3 dagen te zeggen dat het nep is en niet werkt is overdreven. En Natuurlijk werkt dboll al heel snel maar als jij elke minuut van de dag gaat denken het werkt niet zijn je hersens zo sterk dat al het gevoel wat je zou kunnen voelen onderdrukt word en alles gewoon kut gaat dus.
                                En ten tweede hij heeft nog maar 1 keer getraind dus what the fuck

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X