Echt of vals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bloedsuikerspiegel...
    Sorry was echt erg laat in de avond zoals je zelf ook kan zien.

Bedankt voor de tips fender, zal dan niet zo'n elektrishe meter halen. Zal even kijken of ze bij de sportschool wat hebben...

@ onderhandelen

Laat me niet gek maken idd, niet zolang ik er nog in geloof. We gaan knallen en over 4 dagen zal ik uitgebreid alles laten weten hier.

Comment

Erg gewaagde uitspraak, "ik laat me niet gek maken". Echter ik denk dat ik ermee ga stoppen, dit is de 4e dag op 40mg en raar genoeg ben ik heel ietsjes afgevallen!!!!

Het is wel duidelijk dat het nep spul is, of ik doe iets heel erg fout.
      Verder ook niks gemerkt, geen hoofdpij of ergens last van. Denk dat het gewoon gebakken poeder is ofzo lol. Meer kracht? Vergeet het maar...
      Last edited by Nex-; 29-09-2008, 22:21.

Comment

Zou het nog twee dagen aankijken. Als je dan nog niks merkt is het gewoon meuk en moet je het potje even in de reet van je dealer rammen.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Zou het nog twee dagen aankijken. Als je dan nog niks merkt is het gewoon meuk en moet je het potje even in de reet van je dealer rammen.
          Je hebt wellicht wel gelijk... ik probeer het dan nog 2 dagen. Morgen en woensdag...

Comment

En vermeld dan even wie de dealer was. Gaan we daar niet meer heen :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
              En vermeld dan even wie de dealer was. Gaan we daar niet meer heen :P
              Juist wel.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                Onderhandelen

Ja ik zal kijken wat er binnen een weekje gebeurt. Maar heb er alle vertrouwen in dat ze echt zijn... de verkoper is 100% te vertrouwen. Had deze topic eerder geopend ivm met merk aangezien er op een buitenlandse site wat negatieve dingen over werd gezegd.

Chris

Ehh... ik bedoelde dat het lijkt alsof er een stuk vanaf is gebeten ofzo. zie rest van foto's in ander topic.
                Originally posted by Nex- View Post
                Erg gewaagde uitspraak, "ik laat me niet gek maken". Echter ik denk dat ik ermee ga stoppen, dit is de 4e dag op 40mg en raar genoeg ben ik heel ietsjes afgevallen!!!!

Het is wel duidelijk dat het nep spul is, of ik doe iets heel erg fout.
                Verder ook niks gemerkt, geen hoofdpij of ergens last van. Denk dat het gewoon gebakken poeder is ofzo lol. Meer kracht? Vergeet het maar...
                Ik zou dan toch eens met je dealer gaan praten

Comment

quibus je snapt het niet helemaal. Ik vertouw mijn dealer wel, daar blijft het ook bij. Het product vertrouw ik niet, of ik doe zelf iets fout.

Comment

owh oke misschien moet je verkoper eens navraag doen dan, aan zijn leverancier

Comment

Als je dealer je meuk verkoopt moet je in eerste instantie met je dealer gaan babbelen cq je dealer een beuk verkopen. Goede kans dat hij best weet dat hij op rotzooi zit hoor.

sigpic

Comment

Zit al in gesprek met dealer, wacht op mijn antwoord. Maar het is nog steeds niet 100% zeker of het wel fake is. Ik moet zometeen sporten, net weer 20mg genomen en om half 4 nog 20mg. We zien morgen ochtend wel of we nu eindelijk wat verschil zien. En ja ik weeg me op dezelfde tijdstippen.
                        Last edited by Nex-; 30-09-2008, 18:53.

Comment

Vraagje aan martin. Jij hebt ook dbol van epl gehad? Zaten er bij jou ook kleine deukjes in elke tab? Zie foto's. Zal het verhaal van wel of niet echt wel wat meer bevestigen denk ik.

Comment

nex ik heb hier een potje staan zal hem even open maken voor je om te kijken maar vriend van me zit op dit moment aan epl dboll en gaat kneiterhard maar pas echt goed na 2 a 3 weken hoor.
                            Om eerlijk te zijn nex je maakt jezelf echt gek in je kop.
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

klein deukje aan 1 kant.
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Triple X View Post
                                nex ik heb hier een potje staan zal hem even opedit moment aan epl dn maken voor je om te kijken maar vriend van me zit op boll en gaat kneiterhard maar pas echt goed na 2 a 3 weken hoor.
                                Om eerlijk te zijn nex je maakt jezelf echt gek in je kop.
                                Dat zou geweldig zijn bro. Jij hebt dus ook dezelfde en staat er bij jou ook gewoon ''methandrostenolone" op?

En dat eerlijk zijn stukje van je klopt helemaal.

Originally posted by Triple X View Post
                                klein deukje aan 1 kant.
                                Ik weet genoeg. Ze zijn echt... dank je wel bro. Maare... toch weer de vraag... staat er bij jou ook methandrostenolone op? Ben er benieuwd naar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X