Echt of vals?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaaaaaaap, he Deven, jij weet echt veel he, dat zie ik meteen, je bent een kenner he.

Comment

• Ben benieuwd naar de foto's.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• @ Nex......Update, ben je al aan t knallen?

Zal wel super lekker trainen zijn nu t is begonnen te werken (ziekelijke kracht ed)
        Last edited by onderhandelen; 04-10-2008, 14:34.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

• voor al de spierspanning is fantastisch met dboll vind ik
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
            @ Nex......Update, ben je al aan t knallen?

Zal wel super lekker trainen zijn nu t is begonnen te werken (ziekelijke kracht ed)
            Nope, helemaal niet in kracht vooruit gegaan en ook geen extra pomp. Zal wel aan mij liggen.

Die 2 kilo overigens, dames en heren... kwam door de weegschaal, de wijzer was standaard op de een of andere manier iets boven de nul uitgekomen. Nu het weer in orde is ben ik ongeveer op hetzelfde aantal kg als eerst gebleven. Ook dit zal wel aan mij liggen dan.

Moet wel zeggen dat ik heel ietsjes ''lekkerder'' train dan normaal, maar dit kan net zo goed aan iets anders liggen. Je hebt altijd goede dagen en slechte dagen.

Comment

• Overigens zal ik dit ook graag even melden. Ik heb een dag op de 100mg gezeten en een dag op de 60mg. Vanaf nu weer normaal maar niet op de 40mg. Houd het op de 30mg per dag, als het werkt heb ik geluk, als het niet werkt heb ik minder geluk.

Ik snap niet waar het aan kan liggen. Misschien ligt het aan de tabs of misschien wel aan mij. Wat ik wel weet is dat voeding en training op orde zijn. Stress zal het niet meer aan liggen, ik heb allang vrede met het feit of het spul nou wel of niet werkt. Het wordt gewoon innemen en trainen.

We zien wel verder. Hopen dat het maar gaat aan slaan. Tot de volgende update.

Comment

• Originally posted by Testo View Post
                Zeg leugenachtige pisvlek...

Post eens een foto van die vials met haren, zwarte stippen enz?

Je hebt weer een oergrote bek maar kan niks bewijzen.

We weten nu wel dat je dat ranzige labje van een Prodigy wil promoten maar dat lab staat juist bekend als bagger dus niet de rollen omdraaien.
                ten eerste hoe kom jij erbij dat ik prodigy zit te promoten???
                dat is jouw verhaal niet de mijne dus jij moet geen onzin uit kramen.

en foto's van die vial met die haar tuurlijk heb ik die niet die rommel gooi ik meteen weg. ik gebruik alleen nog maar echte HG spullen.

maar is alom bekend dat ze twijfelen aan de werking en zuiverheid van gg/epl daarom wordt er op elk forum gepost met deze vragen in de sector echt of vals

als je zo goede spullen zou hebben werd er niet zo veel om getwijfeld en foto's op in gestuurd. denk daar zelf maar is over na voordat je mensen gaat aanvallen met je onzinnig antwoord.

en nee op het ene forum niet waar jij een deel van de scepter zwaait als administrator, dus neem een stuk van mijn woorden terug.

maar je moet wel leren om niet iedereen te beoordelen en veroordelen die een keer wat posten over iets van gg/epl wat de waarheid is.
                oxy's en tamoxifen vielen uit elkaar en dat is geen reclame voor het product epl.
                Last edited by GeneralIx; 04-10-2008, 23:41. Reason: 1 woordje geschrapt

Comment

• Originally posted by deven View Post
                  en foto's van die vial met die haar tuurlijk heb ik die niet die rommel gooi ik meteen weg.

Precies wat ik al dacht, geen foto.

Maar goed, ik zei een paar posts geleden al dat er gerust eens wat fout kan gaan, jij doet het voorkomen alsof het altijd bagger is en dat is gewoon niet waar.

Verder blijft het een welles-nietes discussie die ik met deze post ga be-eindigen want het het is weer mooi geweest zo.

Ik hoop dat topicstarter nog wat gaat merken van zn kuur, ik wens hem veel succes.

Comment

• heb ik niet gezegd dat alles bagger is.
                    en ja daar kan altijd wat fout gaan daar heb je gelijk in. ben dan ook eerlijk en prijs niet meteen het product de hemel in. er zijn vele mensen tevreden over gg/epl en sommige helemaal niet en dat blijf je houden.
                    tegen kritiek moet je tegen kunnen ook jij en andere maar ook ik.

wens je verder veel succes met kuren met gg/epl.

en uiteraard waar het om draaide de topicstarter veel succes en ik hoop dat hij een mooie vooruitgang boekt met deze kuur

Comment

• hmm zuur dat dit kuurtje niet aanslaat had je vorige? kuurtje wel meer effect? of is dit first time tis me niet echt duidelijk.

Comment

• het is mijn eerste kuur possel. Inmiddels precies 65 tabs over wat goed is voor een kuur van zo'n 21 dagen op 30mg. Wie weet komt het nog.

Comment

• Nex... je spoort niet, je hebt op 100 mg, 60mg, 40mg en 30 mg gezeten nu 21 dagen, geen grammetje aangekomen.

1. Niemand praat je wat aan.
                          2. Dboll werkt normaliter binnen 4 tot max 6 dagen
                          3. Als je goeie shizzle hebt is 25 mg als 1e kuur voldoende om te knallen
                          4. Dboll (hg) geeft je een euforisch/ zeer sterk gevoel, je gaat eten als een mf, af en toe koppijn, je krijgt een zeer kort lontje je omgeving gaat t direct merken, je gaat er voller door worden(vocht).
                          5. Doe een goeie kuur of niet, Dboll only is geen kuur zonde voor je systm. dboll wordt normaliter als kickstart genomen, in combinatie met middelen die elkaar versterken.

6. 100 mg is ziekelijk maat echt waar je spoort niet, stel je voor dat t wel zou werken Phoe, hoezo ziek in de kop
                          We like it

Comment

• edit: sorry verkeerd gelezen je hebt nog, 65 tabs over voor 21 dagen op 30mg

Echt waar wat kut dat je later niet meer kan editen, zwaar irritant. Tijd voor verandering.
                            Last edited by onderhandelen; 05-10-2008, 13:41.
                            We like it

Comment

• Dat die Tabs, uit mekaar vallen, boeie, als je xe doorslikt vallen ze ook uitmekaar, gaat erom dat je de hoeveelheid stof van de tab binnen krijgt

Comment

• Tabs vallen absoluut niet uit elkaar hoor.

Onderhandelen

100mg verdeeld over de dag ja. Had een dag 100mg en de dag daarna 60mg. Dat het niet slim is om zoveel te nemen weet ik ook wel, maar was er van overtuigd dat er niks zou gebeuren en dat is gelukkig ook zo gebleken. Moch er wel wat gebeuren dan zou het uit mijn eigen risico zijn waar ik zelf vrede mee heb. Een uur geleden 10mg ingenomen om 7 uur weer 20mg.

En tot slot. Wat denken jullie, echt of fake? Hehehe...
                                Last edited by Nex-; 05-10-2008, 14:13.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X