xtc en bier gaat dat samen? of beter af te raden voor 1st time. ben gewoon nieuwschierig anar het effect van het pilletje
verboden middelen
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Postxtc en bier gaat dat samen? of beter af te raden voor 1st time. ben gewoon nieuwschierig anar het effect van het pilletje
Zou zeker eerst een halve pil nemen, als je voelt dat hij gaat werken na ongeveer een 3/4 uur ( bij ieder anders) neem je indien gewenst de andere helft in.
Het werkt een paar uur. Het is mogelijk dat je moeilijk in slaap kan komen.
En sex? nou je piemel heeft er vaak niet veel zin .een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by Chrisjezwolle View Postvroeger wel is xtc gehad
stuitere als een stuiterbal
drank en/of jonko niks voor mij
en ja test met dia en deca komt nog wel weer
Je ging stuiteren , nam je meteen 1 hele in?een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by kees View PostDan weet je in elk geval wat het is.
Je ging stuiteren , nam je meteen 1 hele in?
ik had eerder gehad
iemand zijn neem deze is goed voor trainen
was ook zo aleen wist niet wast het was op dat moment
maar het werkt een paar uur is niet altijd zo
je kan de dag er ook op nog wel merken
Comment
-
Originally posted by kees View PostGeen bier gewoon wat water.
Zou zeker eerst een halve pil nemen, als je voelt dat hij gaat werken na ongeveer een 3/4 uur ( bij ieder anders) neem je indien gewenst de andere helft in.
Het werkt een paar uur. Het is mogelijk dat je moeilijk in slaap kan komen.
En sex? nou je piemel heeft er vaak niet veel zin .
Comment
-
kan ook zijn dat hij na 2 uur pas werkt. straks denkt hij na een uurtje "is dit alles, ik neem er nog 1-2" en staat die helemaal te klapperen . opzich niet erg om meteen 1 hele te nemen eerste keer. had ik ook gedaan (had toen een 220 mg): nooit meer zo goed als toen getript! Als je maar niet meteen een 380+ naar binnen werkt, kan er in principe niet zoveel misgaan
veel plezier!
ohwja posseltje, je had toch eerst wel een chick of niet?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Jah man, maar das nu maand of 3-4 uit. kwam terug vna vakantie en kreeg te horen dat ze niet meer verliefd was al ruim maand. dus heb ik gezegt dan moeten we ermee stoppen. en stemde ze mee in. maar das over leven gaat verder. ben alweer op jacht
Zal is kijken wat er hier lokaal te verkrijgen is:P iig bedankt over de MG tip
Comment
-
@Leo
Gaat nergens over die mgs. Normaal zit je rond de 100-150 als je goede hebt geloof ik. Of je moet het hebben over het absolute gewicht van een pilletje, maar dat zegt helemaal geen flikker."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Wij hadden, vroeger, toen jullie nog allemaal aan de borstvoeding zaten, zogenaamde "samiakers". Die pillen zijn verreweg nooit meer geevenaard. Heb wel eens gehoord dat er een klein fleugje heroine bij zat, maar ja dat kunnen ook indianen verhalen zijn.
Na die tijd ging het snel berg afwaarts met die gabber-noten, de laatste noten die ik nam waren mijn inziens zeer vervuild met o.a. speed. Bah bah, kan je het net zo goed gaan snuifen.
Comment
-
@zwaan die salmiakers zijn er nog steeds en zijn nog steeds van goede kwaliteit. Net zoal de blauwe tonnetjes zijn ook nog van beresterke kwaliteit.
Alleen ik doe het bijna nooit meer als ik het 2 keer doe per jaar is het veel.
Heb dit jaar alleen 1 keer kristalmdma genomen dat was erg lekker en kon daarna heel wat uurtjes op de dance parade volgas dansen.
Maar trainen en drugs is not done. Je bent echt voor lul ant trainen.eat eat eat and look like a freak!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment