verboden middelen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

xtc en bier gaat dat samen? of beter af te raden voor 1st time. ben gewoon nieuwschierig anar het effect van het pilletje

Comment

vroeger wel is xtc gehad
      stuitere als een stuiterbal
      drank en/of jonko niks voor mij
      en ja test met dia en deca komt nog wel weer

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
        xtc en bier gaat dat samen? of beter af te raden voor 1st time. ben gewoon nieuwschierig anar het effect van het pilletje
        Geen bier gewoon wat water.
        Zou zeker eerst een halve pil nemen, als je voelt dat hij gaat werken na ongeveer een 3/4 uur ( bij ieder anders) neem je indien gewenst de andere helft in.

Het werkt een paar uur. Het is mogelijk dat je moeilijk in slaap kan komen.
        En sex? nou je piemel heeft er vaak niet veel zin .
        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by Chrisjezwolle View Post
          vroeger wel is xtc gehad
          stuitere als een stuiterbal
          drank en/of jonko niks voor mij
          en ja test met dia en deca komt nog wel weer
          Dan weet je in elk geval wat het is.
          Je ging stuiteren , nam je meteen 1 hele in?
          een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees View Post
            Dan weet je in elk geval wat het is.
            Je ging stuiteren , nam je meteen 1 hele in?
            ja zkers
            ik had eerder gehad
            iemand zijn neem deze is goed voor trainen
            was ook zo aleen wist niet wast het was op dat moment

maar het werkt een paar uur is niet altijd zo
            je kan de dag er ook op nog wel merken

Comment

Originally posted by kees View Post
              Geen bier gewoon wat water.
              Zou zeker eerst een halve pil nemen, als je voelt dat hij gaat werken na ongeveer een 3/4 uur ( bij ieder anders) neem je indien gewenst de andere helft in.

Het werkt een paar uur. Het is mogelijk dat je moeilijk in slaap kan komen.
              En sex? nou je piemel heeft er vaak niet veel zin .
              Geen probleem toch vrijgezel. maar bedankt voor de info beide

Comment

kan ook zijn dat hij na 2 uur pas werkt. straks denkt hij na een uurtje "is dit alles, ik neem er nog 1-2" en staat die helemaal te klapperen . opzich niet erg om meteen 1 hele te nemen eerste keer. had ik ook gedaan (had toen een 220 mg): nooit meer zo goed als toen getript! Als je maar niet meteen een 380+ naar binnen werkt, kan er in principe niet zoveel misgaan

veel plezier!

ohwja posseltje, je had toch eerst wel een chick of niet?
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Jah man, maar das nu maand of 3-4 uit. kwam terug vna vakantie en kreeg te horen dat ze niet meer verliefd was al ruim maand. dus heb ik gezegt dan moeten we ermee stoppen. en stemde ze mee in. maar das over leven gaat verder. ben alweer op jacht

Zal is kijken wat er hier lokaal te verkrijgen is:P iig bedankt over de MG tip

Comment

@Leo
                    Gaat nergens over die mgs. Normaal zit je rond de 100-150 als je goede hebt geloof ik. Of je moet het hebben over het absolute gewicht van een pilletje, maar dat zegt helemaal geen flikker.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wij hadden, vroeger, toen jullie nog allemaal aan de borstvoeding zaten, zogenaamde "samiakers". Die pillen zijn verreweg nooit meer geevenaard. Heb wel eens gehoord dat er een klein fleugje heroine bij zat, maar ja dat kunnen ook indianen verhalen zijn.

Na die tijd ging het snel berg afwaarts met die gabber-noten, de laatste noten die ik nam waren mijn inziens zeer vervuild met o.a. speed. Bah bah, kan je het net zo goed gaan snuifen.

Comment

Gebruik helemaal niets en gaat het ook nooit gebruiken.. sommige zeggen je moet alles een keer geprobeerd hebben maar nee....

Voor mij geen van bovenstaande .. net zoals roken
                        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Coke, speed en pilluh, dat is wat we willuh!

Maar serieus, geen chemische troep meer voor mij. Af en toe bio-wiet en heel af en toe paddo's of peyote/mescaline voor een lekkere fantasy trip. Leukst om in een bos of aan zee te doen.

Comment

@zwaan die salmiakers zijn er nog steeds en zijn nog steeds van goede kwaliteit. Net zoal de blauwe tonnetjes zijn ook nog van beresterke kwaliteit.

Alleen ik doe het bijna nooit meer als ik het 2 keer doe per jaar is het veel.
                            Heb dit jaar alleen 1 keer kristalmdma genomen dat was erg lekker en kon daarna heel wat uurtjes op de dance parade volgas dansen.

Maar trainen en drugs is not done. Je bent echt voor lul ant trainen.
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Pcies, als je een sportman bent gebruik je geen drugs. Zelfde salmiakers als vroegah, kan me er niks bij voorstellen

Comment

Die salmiakers zoals jij ze noemt zxijn er idd nog steeds klopt ook dat er bruin doorheen zit.maar in een zeer beperkte mate,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X