roken/blowen/as

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• roken/blowen/as

Beste leden.

zoals bekend is as slecht voor de lever. ik wil namelik orale winstrol gaan gebruiken. tevens roook ik en af en toe een blowtje! is het voor de lever heirdoor extra zwaar of valt het mee! want zijn de bijwerkingen die roken en as in combinatie met zich meebrengen?
    hopende dat iemand mij kan informeren

greetz
    dannyp

he danny ik heb een vraagje heeft niks met dit topic te maken gewoon uit nieuwsgierigheid..
    waarom heb jij bewust voor winstrol oral gekozen en niet voor winstrol inject?

Comment

orale vs inject

winstrol moet je vaak injecteren omdat het een korte halfwaarde heeft.
      Tevens ondervinden sommige mensen pijn tijdens het injecteren.
      Bij winstrol orale en inject verschilt de schade bijna niks! Dus orale is volgens mij een goede keus.. tevens omdat ik niet wil injecteren omdat ik daar geen kennis van heb en hier behoorlijk want fout kan gaan!
      Greetz
      dan

Comment

Originally posted by dannyp View Post
        winstrol moet je vaak injecteren omdat het een korte halfwaarde heeft.
        Tevens ondervinden sommige mensen pijn tijdens het injecteren.
        Bij winstrol orale en inject verschilt de schade bijna niks! Dus orale is volgens mij een goede keus.. tevens omdat ik niet wil injecteren omdat ik daar geen kennis van heb en hier behoorlijk want fout kan gaan!
        Greetz
        dan
        winstrol wordt vaak ED of EOD geinjecteerd. Winstrol zelf heeft geen halfwaarde omdat het ongesterd is. Het is tevens gezonder om te injecteren dan het oral te nemen. Maar dat je aangeeft dat je niet weet hoe je moet injecteren is duidelijk genoeg voor mij

dankjewel danny

nu terug op je vraag.
        Ik weet niet of blowen invloed zal hebben op je lever...hoop maar niet dat je gaat zuipen =)

Comment

re act

nee ik ga indd niet drinken dat is helemaal slecht voor je lever!!
          all1 een blowtje op ze tijd vind ik wel lekker

greetz

Comment

@ Sakkie
            Is niet gezonder. Als ik zou kiezen ging ik ook voor de oral. Je lever maakt het niets uit, maar met het injecteren heb je wel een relatief grote kans op pijn/stijfheid en ook genoeg mensen die er een ontsteking aan over hebben gehouden.

@ Topic
            Als je wilt kuren blowen afzweren. Of je bent serieus genoeg bezig om te kuren (voeding/training/rust op orde, geen drank/drugs) of je wilt lekker aankloten (bijvoorbeeld met blowen) en dan blijf je fijn van de roids af.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              @ Sakkie
              Is niet gezonder. Als ik zou kiezen ging ik ook voor de oral. Je lever maakt het niets uit, maar met het injecteren heb je wel een relatief grote kans op pijn/stijfheid en ook genoeg mensen die er een ontsteking aan over hebben gehouden.

@ Topic
              Als je wilt kuren blowen afzweren. Of je bent serieus genoeg bezig om te kuren (voeding/training/rust op orde, geen drank/drugs) of je wilt lekker aankloten (bijvoorbeeld met blowen) en dan blijf je fijn van de roids af.
              @garnaal
              als ik zou kiezen had ik voor inject gegaan. Maar wat ik niet snap. Waarom hebben ze dan inject gemaakt.. als oral hetzelfde is (wat ik vind en denk van niet vanwege the "first/second past"

@Topic
              precies wat de grote garnaal zegt

Comment

volgens mij heeft blowen niets met je lever te maken.?????????????
                Alcohol wel,zo eens een orale kuur kan echt geen kwaad hoor.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                  @garnaal
                  als ik zou kiezen had ik voor inject gegaan. Maar wat ik niet snap. Waarom hebben ze dan inject gemaakt.. als oral hetzelfde is (wat ik vind en denk van niet vanwege the "first/second past"

@Topic
                  precies wat de grote garnaal zegt
                  Leververhaal is gewoon gelul baas. Is totaal geen wetenschappelijke basis voor. Zwaan demonstreerde het heel eenvoudig aan de hand van halfwaardetijden. Voordeel dat je wellicht hebt van inject is dat je wat evenwichtiger een afgifte hebt in plaats van schokken. Betwijfel echter of de gains die dit extra geeft, opweegt tegen het risico van pijn en ontstekingen.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Leververhaal is gewoon gelul baas. Is totaal geen wetenschappelijke basis voor. Zwaan demonstreerde het heel eenvoudig aan de hand van halfwaardetijden. Voordeel dat je wellicht hebt van inject is dat je wat evenwichtiger een afgifte hebt in plaats van schokken. Betwijfel echter of de gains die dit extra geeft, opweegt tegen het risico van pijn en ontstekingen.
                    dan nogmaals mijn vraag... waarom injects maken.. als die pijn/stijfheid kunnen veroorzaken en orals weer niet.

Ben beetje vergeten wat halfwaardetijden verhaalte van zwaantje was. Maar dat kun je tog niet vergelijken met winstrol inject omdat die geen halfwaarde heeft aangezien het ongesterd is

Comment

Ik heb al eerder vernomen dat er bbers zijn die tijdens het cutte blowen om je vetpercentage verlagen..

@schiedam ik d8 ook zelf dat het blowen niks te maken heeft met je lever maar met je longen!
                      Iemand hier meer info over??

greetz

Comment

orale as zijn zeer belastend voor de lever. injecteren is veel minder belastend omdat het direct in je bloedbaan terrecht komt. Ikzelf zit ook met dat probleem ik weet niet genoeg van as om het bij mezelf goed te kunnen toedienen, daarom dacht ik vroeger ook aan orale as.. maar omdat deze 17alpha alkylated zijn, is het zeer zwaar voor je lever.. als ik van jou was zou ik me eerst nog wat verder verdiepen op het forum en het net voor een keuze te maken.. met winstrol only kuurtje ga je ook niet zo heel veel gainen. Roken en blowen is zowiso slecht voor je lichaam en tijdens een kuur moet je zo gezond mogelijk trachten te eten en te handelen omdat je lichaam al genoeg stress van je kuur ondervind. Als je toch zou gaan voor de oral as dan zou ik er een liver support bijnemen.. bv mariadistel & veel vitamine c, of andere... ook moet je zien dat je gezonde vetten tot je neemt.. Zoals visolie... nakuren is niet noodzakelijk omdat er geen omzetting is naar oestrogeen.

ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen man!
                        If you're going to be a bear, "be a grizzly" 1m88 98kg 15,4 % BF

Comment

Originally posted by dianabolic View Post
                          orale as zijn zeer belastend voor de lever. injecteren is veel minder belastend omdat het direct in je bloedbaan terrecht komt. Ikzelf zit ook met dat probleem ik weet niet genoeg van as om het bij mezelf goed te kunnen toedienen, daarom dacht ik vroeger ook aan orale as.. maar omdat deze 17alpha alkylated zijn, is het zeer zwaar voor je lever.. als ik van jou was zou ik me eerst nog wat verder verdiepen op het forum en het net voor een keuze te maken.. met winstrol only kuurtje ga je ook niet zo heel veel gainen. Roken en blowen is zowiso slecht voor je lichaam en tijdens een kuur moet je zo gezond mogelijk trachten te eten en te handelen omdat je lichaam al genoeg stress van je kuur ondervind. Als je toch zou gaan voor de oral as dan zou ik er een liver support bijnemen.. bv mariadistel & veel vitamine c, of andere... ook moet je zien dat je gezonde vetten tot je neemt.. Zoals visolie... nakuren is niet noodzakelijk omdat er geen omzetting is naar oestrogeen.

ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen man!
                          ben een klein gedeelte met je eens. Maar zou je het kunnen onderbouwen =)..
                          mischien kun je de TS uitleggen wat een 17aa is. Niet dat hij hierom vroeg maar zoals je zij tijdens een kuur zo gezond mogelijk zijn. Zou extra info wel handig zijn voor de ts

Comment

oke hier nog een uitleg:

Net zoals general zegt het maakt niet uit of winstrol inject of tabs neemt omdat het allebei 17aa is en allebei net zo "slecht" voor je lever is.
                            Nu is inject beter omdat er dan niks verloren gaat en bij tabs kan de opname wat slechter zijn omdat het door je voedingsbaan moet gaan en afgebroken worden en daar verlies je altijd wat mee.
                            Hoop dat het nu beetje duidelijk is.
                            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by Triple X View Post
                              oke hier nog een uitleg:

Net zoals general zegt het maakt niet uit of winstrol inject of tabs neemt omdat het allebei 17aa is en allebei net zo "slecht" voor je lever is.
                              Nu is inject beter omdat er dan niks verloren gaat en bij tabs kan de opname wat slechter zijn omdat het door je voedingsbaan moet gaan en afgebroken worden en daar verlies je altijd wat mee.
                              Hoop dat het nu beetje duidelijk is.

Olson ME; Morck DW; Quinn KB [Find other articles with these Authors] Animal Health Unit and Gastrointestinal Sciences, University of Calgary, Alberta.

The objective of the study was to determine the influence of either oral or intramuscular administration of stanozolol on nitrogen retention in dogs by using a non-invasive 15N-tracer technique. Ten healthy, intact, adult male sled dogs received either stanozolol tablets, 2 mg/dog PO, q12h, for 25 days (Group 1, n = 5) or an intramuscular injection of 25 mg of stanozolol on Days 7, 14, 21, and 28 (Group 2, n = 5). A 15N amino acid (5.27 mmol) was infused intravenously into each dog on Day 0 (before stanozolol treatment) and on Day 31 (after stanozolol treatment). Urine was collected by catheterization from each animal 3 times daily for 3 consecutive days. The 15N-urea enrichment in urine was determined by high-resolution mass spectrometry and the total amount of urea in the urine was determined.

Both oral and injectable stanozolol resulted in significant (P < 0.05) increases in amino acid nitrogen retention compared to pretreatment values. Oral stanozolol increased nitrogen retention from 29.2 +/- 8.2% to 50.3 +/- 9.2%, while stanozolol injection increased nitrogen retention from 26.6 +/- 9.9% to 67.0 +/- 7.5%. The response to intramuscular administration was significantly greater than the response to the oral dosing regime. Stanozolol increases amino acid nitrogen retention in dogs, as has been previously observed in rats. This action of stanozolol may be beneficial in dogs under stress of surgical trauma and chronic disease.

Okay, so the oral dose was 28mg/week and the injected dose was 25mg/week. And the injected dose was far better at increasing nitrogen retention (67.0% versus 50.3%). This makes it about 33.2% better (roughly speaking), so if I extrapolate, it means to see the same effects as 25mg of injected stanozolol per week, you'd need to take about 38mg of it orally.

This isn't quite "twice the injected dose" and is, in fact, closer to 50% (52% or so actually). So if you assume the dog model is correct, or nearly so in other mammals like humans, you'd need about 50% more stanozolol orally than you would if you injected it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X