Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Krijgen we nog meer testraporten? Is het niet verstandig om daar een hele aparte topic voor aan te maken? Maar dan wel enkel en uitsluitend voor het plaatsen daarvan. Idee?
Volgens interne bronnen () komen er nog meer rapporten aan. Als ze van GG zijn komen ze hier, en anders maak ik voor dat UG lab ook een topic aan. Als het HG zou zijn komt het in OH's topic.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Ik ben erg blij met de labtests het geeft een beetje aan voor veel mensen die er niet of weinig vertrouwen in hebben dat het wel goed zit, ik denk ook niet dat we hierover dus 4 pagina's gaan moeten zitten discusieren, general wilt hier ook alleen maar iedereen mee helpen en wil je het niet lezen dan niet.
Er zal altijd gediscusieerd blijven daarom zijn we een forum maar laten we het bij de Hoofd topics houden en niet elke keer afdwarrelen door onderling alles aan elkaar uit te leggen, ik denk dat we echt een nieuw soort topic moeten gaan open met b.v. Het derde woord, of discussies hier of zo daar kunnen we lekker vel discusieren en wil je het niet lezen dan sla je die topic over.....
Ik heb wel eens van Alin gehoord op een USA-forum inderdaad.
Maar in the USA schijnen ze dan ook enorm veel kutlabs te hebben als ik dat zo lees daar.
Ach, wij wonen gelukkig in Nederland.
Alin was een van de hoofdverkopers van BD voor ze er even vantussen zijn geweest, en hij is verantwoordelijk voor de slechte batches die BD op het einde.
Later is uitgelekt van een van hoofdmannen van BD dat ze hem lege vails met ettikettes opstuurden om ze te vullen.
Nu heeft hij zijn eigen pseudo-HG lab met tests en alles erbij, maar vanaf je klaagt wordt je genegeerd of gewoon verwijderd uit het forum.
ik denk dat we blij moeten zijn dat er eens een test wordt laten zien. heb ik voorheen niet van durven dromen. en al is het van 1 vial. IK, DE BRUCE, kijk nu stuk positiever naar gg als voorheen. door dit ene testje. gewoon omdat ik dat niet zag gebeuren. maar toch wel dussssss....
en ja, testo, tgaat goed, voorzover de omstandigheden het toelaten. maar daarvoor moet je me eige topics lezen: 'zo wilde ik het doen' in de sectie kuren en topic 'bruut' in de sectie fotos van leden
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment