Originally posted by kees
View Post
Labtests GG
Collapse
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
labtests
Ik ben erg blij met de labtests het geeft een beetje aan voor veel mensen die er niet of weinig vertrouwen in hebben dat het wel goed zit, ik denk ook niet dat we hierover dus 4 pagina's gaan moeten zitten discusieren, general wilt hier ook alleen maar iedereen mee helpen en wil je het niet lezen dan niet.
Er zal altijd gediscusieerd blijven daarom zijn we een forum maar laten we het bij de Hoofd topics houden en niet elke keer afdwarrelen door onderling alles aan elkaar uit te leggen, ik denk dat we echt een nieuw soort topic moeten gaan open met b.v. Het derde woord, of discussies hier of zo daar kunnen we lekker vel discusieren en wil je het niet lezen dan sla je die topic over.....
groeties
Comment
-
Originally posted by Testo View PostVertel eens, kerel.....over welke tests heb je het nu en welk lab was dat dan?
Meerdere keren voorgevallen ook nog?
Van UG labs uit de benelux heb ik nog nooit zo'n voorval gehoord.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Testo View PostIk heb wel eens van Alin gehoord op een USA-forum inderdaad.
Maar in the USA schijnen ze dan ook enorm veel kutlabs te hebben als ik dat zo lees daar.
Ach, wij wonen gelukkig in Nederland.
Later is uitgelekt van een van hoofdmannen van BD dat ze hem lege vails met ettikettes opstuurden om ze te vullen.
Nu heeft hij zijn eigen pseudo-HG lab met tests en alles erbij, maar vanaf je klaagt wordt je genegeerd of gewoon verwijderd uit het forum.the one and only tabata overlord
Comment
-
Thanks voor de aanvullende info, bro.
Nu weet ik inderdaad precies waarover dat ging en dat zijn echt smerige streken.
BD is altijd een groot en goed merk geweest en dan is het gewoon vies dat ze er op die manier nog een slaatje uit hebben geslagen.
Die gasten moeten ze aan de hoogste boom hangen.
Comment
-
Originally posted by bruce View Postja. jou ook. maar dat helpt niet, want dan hebbie nog je lange benen op de grond. ghehehehhehe
xx hornie :P"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ik denk dat we blij moeten zijn dat er eens een test wordt laten zien. heb ik voorheen niet van durven dromen. en al is het van 1 vial. IK, DE BRUCE, kijk nu stuk positiever naar gg als voorheen. door dit ene testje. gewoon omdat ik dat niet zag gebeuren. maar toch wel dussssss....
en ja, testo, tgaat goed, voorzover de omstandigheden het toelaten. maar daarvoor moet je me eige topics lezen: 'zo wilde ik het doen' in de sectie kuren en topic 'bruut' in de sectie fotos van ledeneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment