Droomkuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droomkuren

Ik ben benieuwd naar wat sommigen hier hun natte droomkuur is die ze ooit wel eens willen proberen, maar niet doen vanwege monetaire/gezondheids/gedragsredenen... Gelieve wel een korte onderbouwing te geven natuurlijk.

Mijn kuurtje

6 weekjes

prop 150mg/eod
    tren ace 150mg/eod
    hg halo 40mg/ed
    oxy 100mg/ed
    var 20mg/ed
    DMN 200mcg/ed

aromasin
    bloeddrukverlager/vochtafdrijver(genoeg die beide doen tegelijkertijd)
    toremifene
    efedrine
    HCG
    dieet speciaal om de lever te sparen(laag in verzadigde/transvetten) en leversupplementen

Moet een machtig krachtkuurtje zijn dat je zo ripped maakt als een mofo en, spijtig dat het zeer sterk gaat onderdrukken, je waarschijnlijk zo aggresief als een beer maakt en een stevig aanslagje is op je lever.

Zoek het misschien ooit nog eens te doen als ik aan dmn en echte halo kan geraken, maar dan neem ik wel 6 weekjes verlof
    the one and only tabata overlord

Ik heb nog helemaal niet gekuurd en kan niet veel zinnigs zeggen over een droom kuur, mijn droomkuur is denk ik gewoon me eerste kuur die gaat er namelijk ooit eens komen.
    Het lijkt me geweldig om ineens zeer sterk te worden ik denk dus dat ik ga voor test met anavar of zoiets,

Comment

24 maanden HGH 5 tot 10 iU per dag
      16 weken kuren met middelen testo-deca-dboll(6 weken), en 8 weken winstrol-primobolan-test prop viromone. en dan time on is time off.

waarom niet doen? $$$$$
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Mooiste lijkt mij een week of 12 Test-e+ bold, kickstart D-boll, daarna nakuur+bridgedosis var (15-20mg/dag) gedurende acht weken en dan nog een keer uitharden met test (1,5x eerste dosering) en masteron, nakuur+afbouwende bridge.
        Waarom? Ben zeer benieuwd hoe het voelt om met een suprafysiologische dosis testosteron in je bloed rond te lopen, de boldenone omdat ik die aanlokkelijker vind dan deca, de d-boll omdat de eerste kuur een massakuur is, en dan mag je best een beetje een dikkere kop krijgen. Bridgedosis is om vast te houden en eventueel al wat vet weg te dunnen, en de test en masteron erna is gewoon vol om droog te worden en uit te harden. Ben gewoon benieuwd wat de masteron precies doet.

Waarom nu niet? Ben nog geen 21, en heb het geld niet, en de tijd ook niet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als die tijd ooit komt, sjaak, wil ik dat je tijdje later ook met deca neemt en dan vertelt wat voor jouw gevoel het verschil is. ik kan er met mn verstand niet bij namelijk dat bold beter/lekkerder werkt dan deca. maar aangezien dat niet meer zo veel is, kan ik er naast zitten. ghehe

Comment

Van een goede overdose ga je inderdaad dromen...of bedoel je dat niet?

Comment

Droomkuur?

Test
              Tren
              Anavar
              Winstrol

Zou opzich best kunnen toch? Of misschien is het handig om de winstrol eruit te halen.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                als die tijd ooit komt, sjaak, wil ik dat je tijdje later ook met deca neemt en dan vertelt wat voor jouw gevoel het verschil is. ik kan er met mn verstand niet bij namelijk dat bold beter/lekkerder werkt dan deca. maar aangezien dat niet meer zo veel is, kan ik er naast zitten. ghehe
                Hehehe, ben niet zinnens om ooit deca te gebruiken. Onderdrukt veel te snel en lang wat mij betreft. Eng spul.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

@ GeneralIx

test en bold

zeker een fijn kuurtje

Comment

HgH

Ik sluit me helemaal aan bij bruce........

HgH en je dan helemaal platspuiten met anabolen lol..... inderdaad te prijzig....

Comment

wrom vaak atleten gepakt met nandrolone? gwoon goeie shit, ouwe.

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        wrom vaak atleten gepakt met nandrolone? gwoon goeie shit, ouwe.
                        Yes u right vindt ook goeie shit, vooral dat je geen spierpijn meer voelt, je herstel is zooo fucking snel niet normaal.

Mn bro heeft bold gebruikt is er niet over te spreken.
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

ik denk dat ik eerder epo zou gebruiken dan bold, de lange ester verneukt voor mij compleet die keuze.
                          the one and only tabata overlord

Comment

Boldenone super spul zeker icm test en anavar, en niet die vochtretentie net als Deca

Comment

Als je het voor de bloedlichaampjes doet zoiezo epo. Zag laatst op CEM een discussie over Bold en de extra bloedlichaampjes. Conclusie was dat vrijwel elke roid dat voordeel bood, met anadrol als beste. Bold had geen extra plus boven andere roids.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X