Eindelijk een kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eindelijk een kuurtje

Eindelijk is het zover. Gister de spullen opgehaald om het groeien wat te versnellen. Heb voor twaalf weken Deca en Testovirex in huis gehaald. De bedoeling is om per week 200 mg Deca en 250 mg Test te gebruiken. Men had mij aangeraden dit 12 weken constant te houden. Wat denken jullie hiervan? Of zal ik iets korter kuren (10 wkn) en dan de dosering in de weken 5-7 verhogen?

Nog even wat stats: 25 jr, 85 kg, Bf 16% (was ff meer als verwacht, maar dat ga ik rechtzetten). Ik train al wat jaartjes, maar dit is mijn 2e kuur in 3 jaar.
    Foto''s before en after volgend nog.
     Groeten Jaap
    1.83 / 96 kg / Bf 14%

ik ben persoonlijk van mening dat je beter 500 mg test had kunnen pakken ipv 250 mg test en 200 mg deca.

Wat was je vorige kuur?
    Als je voor die 12 weken de test verhoogt naar 500 mg en dan de deca op 200 mg, dan ben je veel beter bezig..

just my 2 cents

Comment

2 Jaar geleden sustanon en winny gepakt. Hiermee zo'n 8 kg gewonnen en behouden.
      Van 250 naar 500 mg Test? ####, kan ik weer terug met mijn winkelmandje...
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (JaapB @ Sep. 01 2003,09:54)]2 Jaar geleden sustanon en winny gepakt. Hiermee zo'n 8 kg gewonnen en behouden.
        Van 250 naar 500 mg Test? ####, kan ik weer terug met mijn winkelmandje...
        wat waren de doseringen sust en winny toen?

Comment

Ben het eens met Jack, test op 500mg zetten. Als je toch bezig bent doe de deca dan op 400mg.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jack, heb eigenlijk geen idee wat de hoeveelheid sust en winny toen was. Waarschijnlijk ook van beide 1 ampul per week, 8 weken lang.

Jullie raden mij dus aan een dubbele dosis te nemen , en dan toch gewoon voor die 12 weken gaan of is dat te lang? Daarna nog pregnyl of is dat hierbij niet nodig ?

Alvast bedankt  
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Zou minimaal 10 weken doen, 12 weken is ook goed.
              Pregnyl zou ik erbij nemen en gebruiken als het nodig is, als je ballen erg gekrompen zijn dus
              Niet als nakuur dat is zinloos. Neem daar nolvadex of clomid voor.

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X