Inname nolvadex

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inname nolvadex

Hallo ik ben hier nu nieuw omdat ik toch wat meer wil weten over AS ,ik ben 22 jaar en wil beginnen met een kuurtje,heb al Dianabol gekocht en Nolvadex.
    Nu is mijn vraag hoe ik met Nolvadex moet beginnen,Moet ik beginnen als ik last van Bitch tits krijg? of moet ik gewoon direct er mee beginnen(het gaat wel te koste van de kuur)
    Dit is voor mij een grote ?
    Wie kan mij hier iets over vertellen.
    Vriendelijke groet HERR
    Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Herr @ Sep. 02 2003,08:21)]Hallo ik ben hier nu nieuw omdat ik toch wat meer wil weten over AS ,ik ben 22 jaar en wil beginnen met een kuurtje,heb al Dianabol gekocht en Nolvadex.
    Nu is mijn vraag hoe ik met Nolvadex moet beginnen,Moet ik beginnen als ik last van Bitch tits krijg? of moet ik gewoon direct er mee beginnen(het gaat wel te koste van de kuur)
    Dit is voor mij een grote ?
    Wie kan mij hier iets over vertellen.
    Vriendelijke groet HERR
    Ola Herr,

ik doe een dbol-only en slik 1 tab nolva per dag. Je komt net zo hard aan, maar geen vocht en de bitchies blijven weg.

Grtz

Comment

Als nakuur meteen de dag na je laatste d-boll mee beginnen.
      Persoonlijk zou ik het bij de hand houden voor het geval je last krijgt van gyno maar er zeker niet meteen mee beginnen.
      De d-boll van GS houdt ook nauwelijks vocht vast.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Bedankt voor de tips jongens.
        PS D- Boll is van GS

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Herr @ Sep. 02 2003,17:32)]Bedankt voor de tips jongens.
          PS D- Boll is van GS
          Zou dan zeker niet meteen de nolvadex er bij nemen.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 02 2003,18:20)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Herr @ Sep. 02 2003,17:32)]Bedankt voor de tips jongens.
            PS D- Boll is van GS
            Zou dan zeker niet meteen de nolvadex er bij nemen.

Greets...
            Ik denk echt niet dat het mijn gains heeft gehinderd, ik denk ook dat het een fabeltje is. Mooie van het spel is dat je geen vergrote tepels ook krijgt, Iets wat je toch bij veel bodybuilders ziet, en ik persoonlijk erg lelijk vind.

Grtz

Comment

Riki het is absoluut geen fabel. Grote tepels heb ik ook nog nooit gekregen, niks wat op gyno lijkt en ik heb meerdere keren d-boll gebruikt, verschillende merken zonder nolvadex.

Heb het al eerder gezegd, je laat een kies toch ook niet trekken voor hij rot is?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 02 2003,20:41)]Riki het is absoluut geen fabel. Grote tepels heb ik ook nog nooit gekregen, niks wat op gyno lijkt en ik heb meerdere keren d-boll gebruikt, verschillende merken zonder nolvadex.

Heb het al eerder gezegd, je laat een kies toch ook niet trekken voor hij rot is?

Greets...
                Ik denk echt niet dat ik veel meer gain als ik geen nolva slik (ik merk wel dat ik nauwelijks water vasthou door de nolva, smorgens om 8 uur neem ik mijn eerste dbols 10 mg, om 10 uur 10 mg nolva, de nolva trekt al het vocht weg dat ik krijg na de eerste opname van de bol van 8 uur, enige wat je dus niet hebt is een plofkop en gyno.)

Just my 2 cents

Comment

* zucht *

Dit is de allereerste keer dat je d-bol gebruikt Riki, je hebt dus geen enkel vergelijk met of zonder nolva.
                  Niet qua gains en niet qua bijwerkingen zoals vocht vasthouden.

Denk wat je wilt natuurlijk, maar als zoveel gebruikers met veel en veel meer ervaring nou zeggen dat het wel degelijk tegenwerkt denk je dan werkelijk dat het erg zinvol is als jij op basis van je ene kuurtje het tegenovergestelde steeds maar blijft herhalen?  

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 02 2003,22:00)]* zucht *

Dit is de allereerste keer dat je d-bol gebruikt Riki, je hebt dus geen enkel vergelijk met of zonder nolva.

Denk wat je wilt natuurlijk, maar als zoveel gebruikers met veel en veel meer ervaring nou zeggen dat het wel degelijk tegenwerkt denk je dan werkelijk dat het erg zinvol is als jij op basis van je ene kuurtje het tegenovergestelde steeds maar blijft herhalen?  
                    Ik zou veel meer waarde aan Cur zijn verhaal hechten als hij het allebei had gedaan, maar dat heeft ie niet, net zoals ik het niet zonder heb gedaan. Maar ik denk dat het echt achterhaald is, Nolvadex remt de estrogenen niet, maar vult de receptor sites aan. Dus de voor de groei benodigde estrogenen zijn gewoon in je bloed. Tis maar een mening, Shan, maar ik blijf bij mijn standpunt.

Grtz

Comment

Als ik het goed begrijp dan moet ik gewoon met D-Boll beginnen(ga ik trouwens 6week doen) en naar de kuur met Nolvadex beginnen ,en de Nolvadex bij de hand houden tijdens de kuur.
                      PS hoe lang moet ik Nolvadex gebruiken naar de kuur?
                      Ben trouwens ook van plan om Mariadistel naarde kuur toe te voegen,Zou ik ook nog met iets anders moeten na kuren?
                      Vrienelijke groet HERR

Comment

Je moet 2 doosjes Nolvadex hebben 60 x 20 mg is dat in totaal. Voor de nakuur gebruik je de eerstew week 2 tabs per dag, daarna 1 tab per dag tot het doosje leeg is (30 tabs per doosje). Suc7

Grtz

Comment

Heb helaas meteen je vraag gedeleted Herr maar als antwoord kan ik zeggen dat de nolvadex van GS prima is en dat je dan aan 1 doosje genoeg hebt met bovengenoemde kuur.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Curiosio @ Sep. 03 2003,08:34)]Heb helaas meteen je vraag gedeleted Herr maar als antwoord kan ik zeggen dat de nolvadex van GS prima is en dat je dan aan 1 doosje genoeg hebt met bovengenoemde kuur.

Greets...
                            Ja, was ik vergeten GS heeft tegenwoordig ook nolvadex.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Riki @ Sep. 02 2003,22:30)]
                              Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 02 2003,22:00)]* zucht *

Ik zou veel meer waarde aan Cur zijn verhaal hechten als hij het allebei had gedaan, maar dat heeft ie niet, net zoals ik het niet zonder heb gedaan. Maar ik denk dat het echt achterhaald is, Nolvadex remt de estrogenen niet, maar vult de receptor sites aan. Dus de voor de groei benodigde estrogenen zijn gewoon in je bloed. Tis maar een mening, Shan, maar ik blijf bij mijn standpunt.

Grtz
                              Feiten worden niet achterhaald Riki, dianabol werkt voor 80% estrogeen en zo goed als niet androgeen.

Dus als je er dan een anti estrogeen in de vorm van Nolvadex aan toe voegt dan is de werking al helemaal verdwenen.

Daar kan je 10000 posts aan wijden over ja en nee en voor en tegens maar dat zijn gewoon de feiten.

No offence bro maar open je ogen.

Groet Smalluser

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X