Inname nolvadex

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

On topic @ Herr :

Dianabol only kan een goed resultaat geven maar een stack met een inject levert betere en meer blijvende resultaten op.

Mocht je toch kiezen voor een d-bol only dan zou je het volgende kunnen proberen :

wk 1 t/m 6 - 25/30 mg ED

Nolvadex nakuur 2 weken @ 40 mg en 1 week @ 20 mg.

Nolvadex tijdens de kuur standby houden voor het geval gyno verschijnselen optreden. Mocht dit zo zijn (jeukerige/gevoelige tepels is meestal de eerste melding) neem dan 40 mg Nolvadex de eerste paar dagen tot het gevoel weggaat. Daarna doorgaan met 20 mg ED.

De gains zullen zo goed al wegvallen maar alles beter dan een paar 'mannen tieten'.

Met de juiste training en voeding is het mogelijk om met zo een kuurtje 3 tot 5 kilo massa over te houden.

Just my 2 cc.

Groet Smalluser

Comment

Bedankt Smalluser ,daar heb ik wat aan ,mijn vraag is mij nu helemaal duidelijk.
      VR GR HERR
      Back in Town !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (smalluser @ Sep. 03 2003,21:45)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Riki @ Sep. 02 2003,22:30)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Sep. 02 2003,22:00)]* zucht *

Dit is de allereerste keer dat je d-bol gebruikt Riki, je hebt dus geen enkel vergelijk met of zonder nolva.
        Niet qua gains en niet qua bijwerkingen zoals vocht vasthouden.

Denk wat je wilt natuurlijk, maar als zoveel gebruikers met veel en veel meer ervaring nou zeggen dat het wel degelijk tegenwerkt denk je dan werkelijk dat het erg zinvol is als jij op basis van je ene kuurtje het tegenovergestelde steeds maar blijft herhalen?  
        Ik zou veel meer waarde aan Cur zijn verhaal hechten als hij het allebei had gedaan, maar dat heeft ie niet, net zoals ik het niet zonder heb gedaan. Maar ik denk dat het echt achterhaald is, Nolvadex remt de estrogenen niet, maar vult de receptor sites aan. Dus de voor de groei benodigde estrogenen zijn gewoon in je bloed. Tis maar een mening, Shan, maar ik blijf bij mijn standpunt.

Grtz
        Feiten worden niet achterhaald Riki, dianabol werkt voor 80% estrogeen en zo goed als niet androgeen.

Dus als je er dan een anti estrogeen in de vorm van Nolvadex aan toe voegt dan is de werking al helemaal verdwenen.

Daar kan je 10000 posts aan wijden over ja en nee en voor en tegens maar dat zijn gewoon de feiten.

No offence bro maar open je ogen.

Groet Smalluser
        Praktijk blijkt toch anders te zijn Small, in de 24 dagen dat ik nu de combi dbol/nolvadex gebruik zit ik met een gain tussen de 13.5-14.2 kg. Das met nolvadex erbij. Moet wel zeggen dat het mijn 1e keer is dat ik bollen neem, maar ik heb het juist uitgetest omdat op verscheidene amerikaanse boards, ervaren gebruikers het ook doen en het niet hun gains beinvloed. Tis maar mijn mening, maar ik doe het voorlopig wel.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Herr @ Sep. 04 2003,07:52)].... Bedankt Smalluser ,daar heb ik wat aan ,mijn vraag is mij nu helemaal duidelijk.
          VR GR HERR .....
          You're welcome Herr.

Groet Smalluser

Comment

Dan is `ie bij deze gesloten.
            Riki leert het toch nooit...

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X