dianabol van prodigy in combi met testo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

nolvadex 2a3 weken

Comment

Originally posted by willem22 View Post
      nolvadex 2a3 weken
      Wat is dat nou weer?
      Je doet dan gewoon nolva 40mg voor 4 weken.

Succes.

Comment

vind het zo enzo maar raar allemaal die hele kuur 6 weken op d-bol 6 weken op test
        en 2 a 3 weken nolva
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja 40 mg per dag dat was ik al wel verplan.. ma is 4 weken beter ja
          dacht dat 2a3 weken wel genoeg was maar oke...

Comment

6 weken is nogal kort maar als je dat persé wilt aanhouden kan je zoals General al zei van dat je beter een kortere esther kan nemen bv Virormone.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
              Heb btw ook een vraag over prodigy, wordt deze merk nog vaak nagemaakt of helemaal niet? Is overigens voor de ts misschien ook belangerijk.
              Nu de ts antwoord op zijn vraag heeft, even een herhaling van mijn vraag. Zoals ik al zei, ook handig voor de ts zelf.

Comment

nee wordt niet nagemaakt zover ik weet is het super spul.
                ik kuur er zelf ook mee en hou met dit product genoeg winst over.

Comment

zeg willem is het niet zo dat jij en je broer nog maar een korte tijd trainen ??

Comment

wat een verwarrend verhaal allemaal.
                    willem: ten eerste: je dboll 4 - 6 wken.je testo daarentegen is 250mg ook zat, maar wel ff 10 weken doen.
                    dat nex 500 zegt ben ik het totaal mee oneens. zelfs ik ga mega op 250mg in een week dus iemand op 11% ook. zeker als het je eerste kuurtje is.
                    nakuur zou eerste 2 weken op 40mg en volgende 2 weken op 20mg doen. lekker weinig overal van en toch als een speer gaan.
                    as simpel as that
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Pak gewoon week 1 tot 6 D-bol
                      En week 1 tot week 10 of 12 Test en zet deze op 500mg
                      Week 12 of week 14 beginnen met nakuur nolvadex 40mg perdag voor 4 weekjes,, Dat word knalluh ouwe!!

BTW het advies van bruce is ook heel aantrekkelijk
                      21Jaar, 178m, 90KG, 13% BF <><> Als de blinde de blinde leidt zullen ze beiden in het water vallen

Comment

Originally posted by Poseidon View Post
                        zeg willem is het niet zo dat jij en je broer nog maar een korte tijd trainen ??
                        Klopt, we trainen nu 7maanden 5x perweek echt bodybuilding.
                        We hebben hiervoor al een lange trainings ervaring van 5jaar welles waar geen bodybuilding, daar zijn we nu 7maanden serrieus mee bezig
                        Last edited by 026boy; 31-10-2008, 12:37.
                        21Jaar, 178m, 90KG, 13% BF <><> Als de blinde de blinde leidt zullen ze beiden in het water vallen

Comment

moest ik van jullie zijn en omdat je nog maar pas 7mnd serieus bezig bent zou ik in het geheel nog niet kuren maar hiernaar zal je toch niet luisteren dus zou ik zeggen volg bruce zen advies op

Comment

Eeerste kuur? d-bol op 6 weken 40mg p/d
                            en de test gewoon op 10 weken 250 mg 1x per week.
                            Zou er een deca bij nemen voor 8 weken .
                            Nakuur eerste 2 weken op 40mg en dan 2 weken op 20mg .
                            Denk goed aan je voeding.

Verbaast me dat er toch weer mensen zijn die je meteen mega wil vol laten pompen met de as.
                            Last edited by kees; 31-10-2008, 20:44.
                            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Test 250mg om de 5 dagen is ook zat, 500 voor een eerste keer is nergens voor nodig, neem idd lekker die diana erbij, komt goed denk dat 4 weken diana lang zat is, na die weken is de rek wat die diana betreft er wel al uit, pak je die test tot 8 a 10 weken, zou zelf voor 8 gaan. Dit omdat ook daarmee je zal merken dat de rek er sneller uit si dan je denkt. Succes

Comment

7maanden serieus trainen en roids....

ik zou gewoon 10weken test enth 500mg doen verder niets en nakuren met nolvadex

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X