Aan de belgen op dit forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Niet gewoon vrij geven maar wel via je arts te verkrijgen en controle bij je arts.
    En er moeten een soort airmails bij zitten...... 2 kuurtjes gehad de 3e gratis!

Grtzzz Ax
    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ik ben van mening, wanneer je naar een sportdokter gaat en deze effectief ziet dat je op een plateau bent gekomen op natuurlijke manier en je voeding goed zit dat het dan op voorschrift moet verkrijgbaar zijn, voorschriften bij de sportdokter halen en alle spullen naar hem brengen, hij injecteert en volgt de kuur op, ik denk dat deze een veel veiliger manier is dan dat de meeste nu doen, nu kopen de meeste en weten nog niet eens waar ze aan beginnen. Ik las vorige keer op het net, " ik wil breed worden maar naar de sportschool gaan wil ik niet ik werk hard genoeg" waar zijn we dan mee bezig
      stil growing

Comment

Ik ben volledig met je eens Snipke maar de arts kan ook de spullen voorschrijven dus leveren. Dan weet je zeker dat je goede spullen hebt. Er is altijd een bepaald risico om je spullen via de ondergrondse kanalen te kopen je bent zelden zeker van de kwaliteit van de as.
        Als het zo zou kunnen zou het een stuk beter zijn, een stuk veiliger.
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]" ik wil breed worden maar naar de sportschool gaan wil ik niet ik werk hard genoeg"
        ja wat moet ik daar op zeggen? Als je zo "serieus" bent dan weet iedereen genoeg.
        Zelfs bij Tell-cell moet je 2 minuten per dag moeite doen om binnen 1 week absoluut afgetraind te zijn en je mag alles blijven eten en zweten komt er ook niet in voor...dream on!

Grtzzzz Ax
        DUM SPIRI SPERO

Comment

ik wil breed worden maar niet naar de sportschool gaan is niet mijn ingesteldheid ze axor, ik las dit op het net waar ze as verkopen, dit zijn de gedroomde klanten voor as dealers, en dit zijn de jongens die nog niet eens weten wat ze opspuiten of slikken, en dit zal zeker geen alleenstaand geval zijn zo lopen er misschien nog duizenden rond.
          stil growing

Comment

Ik denk dat Ax wel snapte dat dit geen opmerking van jouw zelf was hoor Snipke...  

Comment

idd daar bedoelde ik jou niet mee Snipke. Met JE bedoelde ik die persoon.

Grtzzzz Ax
              DUM SPIRI SPERO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X